حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتایج طول عمر باتری تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۷ منتشر شد

نوشته

7 سال قبل | 59 دیدگاه | مطالب ترنجی

به جرئت می‌توان گفت که گلکسی نوت ۷ یکی از مورد انتظار ترین تلفن‌های هوشمند نیمه دوم سال جاری برای کاربران بوده است. این محصول با داشتن تغییراتی مثبت نسبت به سال قبل در کنار برخی ویژگی‌های جدید توانسته است که نظر بسیاری از کاربران را به سوی خود جلب کند. یکی از ویژگی‌های جذاب این تلفن هوشمند، داشتن باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر بر ساعتی بوده که نسبت به نسل قبلی خود شاهد افزایش حجم بوده است. اما آیا این باتری طول عمر مناسبی را از خود نشان خواهد داد؟ GSMArena لحظاتی پیش نتایج طول عمر باتری این دستگاه را منتشر کرده است که در ادامه به آن نگاهی خواهیم داشت. مانند همیشه، در ادامه با ترنجی همراه شوید.

مانند سنت همیشگی ما در ترنجی، اجازه دهید که در ابتدا نگاهی به مشخصات فنی گلکسی نوت ۷ داشته باشیم. همانند دیگر تلفن‌های هوشمند سامسونگ، گلکسی نوت ۷ نیز از فلز و شیشه ساخته شده است، با این تفاوت که برای اولین بار در خانواده نوت، این محصول از گواهینامه IP68 برای مقاومت دربرابر آب بهره برده است. علاوه بر خود دستگاه، قلم S Pen نیز ضد آب طراحی شده است. صفحه نمایش این محصول همانند نسل قبل، یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی QHD و از نوع امولد با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ می‌باشد و در حقیقت اولین تلفن هوشمندی است که قادر به پخش محتوای HDR می‌باشد. حاشیه‌های صفحه نمایش نیز همانند سری اج سامسونگ به صورت منحنی طراحی شده است که ظاهری زیبا به آن بخشیده است. قلب تپنده این دستگاه یا یک چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ بوده و یا یک چیپست اگزینوس ۸۸۹۰ که هردو از چهار گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کنند. دوربین به کار رفته در این دستگاه همانند گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بوده که قادر به ضبط ویدئوهای ۴K می‌باشد. همچنین لرزشگیر اپتیکال و سیستم فوکوس بسیار سریعی نیز در این دستگاه استفاده شده است. سامسونگ برای اولین بار در یک تلفن هوشمند اندرویدی از سنسور تشخیص عنبیه چشم استفاده کرده است که عملکرد خوبی دارد اما براساس نظر منبع، هنوز جایگزین بسیار خوبی برای اثر انگشت برای بسیاری نیست. درکل باید گفت که گلکسی نوت ۷ یک محصول بسیار خوب برای سال میلادی جاری به شمار می‌رود. اما اجازه دهید به سراغ موضوعی برویم که همگان انتظارش را می‌کشند.

gsmarena_018

همانطور که گفتیم، گلکسی نوت ۷ از یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری استفاده می‌کند که از گلکسی نوت ۵ بزرگتر و از گلکسی اس ۷ اج اندکی کوچکتر است. خوشبختانه ما شاهد عملکرد بسیار خوب سامسونگ درباتری محصولاتش (چه پردازنده اسنپدراگون و چه اگزینوس) بوده‌ایم و انتظاراتمان از این محصول نیز بالاست. سامسونگ علاوه بر گنجاندن یک باتری بزرگ از سیستم‌های ذخیره سازی باتری پیشرفته‌ای استفاده کرده است که رزولوشن صفحه و میزان قدرت دستگاه را منتاسب با انتخاب کاربر تغییر می‌دهد. ما واقعا از این حالت‌های ذخیره سامسونگ راضی هستیم چراکه نتایج خیلی خوبی را به ارمغان می‌آورند. اما در مورد خود طول عمر باتری چطور؟

Note 7 Battery Exynos

همانطور که می‌بینید، گلکسی نوت ۷ از طول عمر باتری بسیار خوبی برخوردار است و این مورد برای هردو نوع پردازنده صدق می‌کند. البته هنوز فناوری صفحه نمایش همیشه روشن مصرف باتری را تا ۳۰ درصد افزایش می‌دهد که چندان جالب نیست. نتایج باتری کمی از اس ۷ اج کمتر هستند و احتمالا دلیل آن، استفاده از صفحه نمایش بزرگتر ولی باتری کوچکتر است. در نسخه اگزینوس گلکسی نوت ۷، شما می‌توانید ۲۳ ساعت و ۴۵ دقیقه بر روی خطوط ۳G تماس برقرار کنید، ۱۱ ساعت و ۸ دقیقه به مرورگری وب بپردازید و درنهایت ۱۶ ساعت و ۴۶ دقیقه ویدئو تماشا کنید. درپایان با استفاده از هریک از این موارد برای یک ساعت و به صورت روزانه، می‌توان تا ۹۰ ساعت انتظار استندبای از این محصول را داشته باشید که با فناوری صفحه نمای همیشه روشن، این مورد به ۵۹ ساعت می‌رسد.

Note 7 Battery SD820

متاسفانه چیپست‌های اسنپدراگون ۸۲۰ آن‌چنان در مصرف انرژی بهینه نیستند ولی در هرصورت بازهم نسبت به قبل شاهد بهبود‌هایی بوده اند. همانند موتو زد فورس، گلکسی نوت ۷ نیز با وجود داشتن چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ توانسته است طول عمر باتری خوبی را رقم بزند، هرچند که بازهم به خوبی نسخه اگزینوس نیست. با نسخه اسنپدراگون ۸۲۰، کاربران می‌توانند ۲۰ ساعت و ۴۸ دقیقه بر روی خطوط ۳G تماس برقرار کنند، ۹ ساعت و ۲۵ دقیقه مرورگری داشته باشند و ۱۵ ساعت و ۲۳ دقیقه به تماشای ویدئو بنشینند. درنهایت با استفاده از این موارد به مدت یک ساعت و به صورت روزانه، می‌توان انتظار ۸۱ ساعت استندبای را از این محصول داشت که البته با فناوری صفحه نمایش همیشه روشن به ۵۵ ساعت کاهش پیدا می‌کند.

نظر شما چیست؟ شما درباره طول عمر باتری گلکسی نوت ۷ چه فکر می‌کنید؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_note7-review-1478p3.php” target=”blank”]GSMArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
59 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین

درست رو نود . انتظار داشتم از نود بیش تر باشه ( نزدیک به ۱۰۰) ولی همین امتیاز هم امتیازی هست که خیلی از شرکت های موبایل ساز تو خواب هم نمی تونن تصور کنن در مورد گوشی هاشون .

عالی هست :yahoo:

Nokia.king

البته دوست عزیز یه نکته دیگه هم هست که میشه رزلوشن رو اورد رو اچ‌دی یا فول اچ دی اون موقع دیگه واقعا کسی به گردش هم نمیرسه اگیزنوس واقعا بهینس ولی هنوز نمیدونم چرا یه عده با پا فشاری بیمورد میگن کوالکام قابل اعتماد تره .. هیچ دلیلی جز تعصب براش پیدا نکردم

mahdi ak

میگما چرا این نسخه بتا نیس باتریش اپدیت میگیره خوب تر میشه چرا تست کردن؟
بنظر شما بازم درست نیس این تست نه؟

JAGUAR

نسخه اصلی گوشی رو سامسونگ برای سایت های معتبر ارسال میکنه

ghost

دیگه بدتر، خب فرض رو میگیریم این بتاست ببین نتایج نسخه اصلی چی میشه اونوقت :). الان که این نتیجه کاملا راضی کننده است من نفهمیدم دقیقا منظورت چیه. در ضمن در مورد مدیریت رم تو همین سایت یه ویدئو دیگه هم قرار داده شد که نوت ۷ پا به پای آیفون پیش رفت چطوریه اون رو نمی بینی؟ دو تا مسئله هست که اگه ترول نباشی خیلی ساده میتونی درک کنی اول اینکه یک سایت معتبر بین المللی رو با یک کانال ویدئویی یکی کردن اصلا منطقی نیست. دوم اینکه با کوچک ترین خبر بدی که در مورد یه برند میشنوی شروع نکنی به هر طریقی اون برند رو تخریب کنی. صبر کن چندتا سایت درست حسابی این مسئله رو بررسی کنند بعد راجع به مدیریت رمش میشه درست نظر داد.
البته چیزی که بالا توضیح دادم کلی هست و به حتم بعضی طرفدارهای سامسونگ هم رفتار مشابه این داشتند اگه این مسئله باعث شده سامسونگ رو ترول کنی فکر نمی کنم درست باشه که رفتار غلط کسی رو با یه رفتار غلط مثل خودش پاسخ بدی مخصوصا تو یه سایت عمومی که باعث ناراحتی بقیه هم میشه بهتره سعی کنی یا کاری باهاش نداشته باشی یا خیلی دوستانه بهش تذکر بدی. در غیر اینصورت اگر دلیل دیگه ای برای این رفتارت داری که هیچی، ما رو به خیر و شما رو به سلامت.

ЖǷΣRÏA

عالیه اقا عالی.هر چی از این گوشی بگیم کم گفتیم…کاش سونیم ی فبلت خوب بده بیرون امسال

the matrix

دوستان بیخیال بحث باتری بشید ، این رنگ مشکیش چرا اینجوریه اخه!!! من خواستم مشکی نگیرم ظاهرا نمیشه
یک نگاهی به طراخییش بندازید فقط ( البته شخصا برای سری نوت هیچوقت طراحی آنچنان مهم نبوده و نیست بلکه قابلیت ها اولویت داشته ) اما خوب نمیشه از ظاهرشم گذشت.

Ww222

سلام
دیشب نوت ۵ ام ۱۲ درصد شارژ داشت صبح که بلند شدم خاموش شده بود و وقتی به شارژ زدمش بعد ۱۰ ساعت هنوز رو صفر بود .روشن میشه ولی وقتی شارژرو در میارم خاموش میشه.ریست فکتوری و کالیبره کردم رامش رو دوباره فلش زدم با شارژر و کابل دیگه تست کردم ولی باز حل نشد.

unKnown

دادا رام و اینا چیه شارژر رو عوض کن یا نهایتش میبری نمایندگی باطریشو عوض میکنه

Ramin 8890 gamer

داداش پریزو عوض کن

SAMSUNG _ The Best Brand

رزولوشن رو رو HD بیاریم چقد میشه مرورگری اینترنت ؟ B-) :yahoo: :heart:

m@93

۵۰۰ ساعت

Ramin 8890 gamer

سخنی از اهالی فن : ۵۰۰ ساعت ! ??

m@93

سامسونگ سلطان باتری :yahoo:

far_zad

همچین انتظاری از باتریش میرفت.
خوشبختانه یه خبر خوب دیگه دارم.
مولتی تسکینگ نوت۷ هیچ مشکلی نداره.
ترنجی جان لطفا یه مطلب در مورد این منتشر کن تا خیال دوستان راحت بشه و آب سردی باشه بر پیکر برخی ها که از فضای موجود تو ویدیو قبلی خیلی سو استفاده کردن
https://www.youtube.com/watch?v=ppdIqf-c4nw

JAGUAR

فرزاد جان اگه امکانش هست یک پل ارتباطی به من بده
ایمیل یا تلگرام

far_zad

دوست عزیز
والا من خیلی وقت ندارم. چون هر روز درگیر کار هستم تا عصر.
کمی آخر هفته ها وقتم آزادتره.
شما ایمیلتو لطف کن من ایمیل میزنم تا ایمیل رو داشته باشی.

JAGUAR
شاهرخ حسینی

عالیه دیگه با اون صفحه نمایش بزرگ وباتراکم پیکسلی بالا وسخت افزار قدرتمند که تشنه انرژی باتری هستن ۹۰ ساعت خیلیه درسته به اس ۷ اج نرسید ولی بازهم بین خیلی ازگوشی ها تحسین برانگیزه.کوالکام باید بیشتر از قدرت پردازنده یه فکری واسه مصرفش کنه.

Ari khan

انتظار ۹۵ رو داشتم ولی همینم خیلی خوبه :good:
البته باید ببینیم بعد از تعدادی اپدیت باگ فیکس در نتیاج نغییری ایجاد میشه یا نه…چون تو بعضی جاها اختلاف جالبی با اس۷ اج داشته که منطقا نباید داشته باشه :yes:

the next big thing

خیلی عالیه در مقابل گوشیای پرچمداره دیگه
ولی تقریبا ۸ ساعت کمتر اس ۷ اج شده نتیجه
اس ۷ اج اگزینوس رکورد ۹۸ زو زد

MASiH

همین امتیاز برای این گوشی و با این امکانات واقعاً عالیه
درضمن باید توجه داشته باشید صفحه نمایش Note 7 نسبت به S7 Edge بزرگتره (۰٫۲ اینچ)
+ اینکه ظرفیت باتری Note 7 نسبت به S7 Edge صد میلی آمپر کمتره
و درضمن همونطور که Ari khan گفت باید منتظر آپدیت‌های Bug Fix هم بود که احتمالاً اون آپدیت‌ها هم تاثیر مثبتی رو باتری Note 7 می‌ذاره 🙂

JAGUAR

به این موارد نیت بالای نمایشگر هم اضافه کنید که خودش منجر به افزایش مصرف انرژی میشه!
البته بحثم سر تست نیس چون این تست روی یک نیت مشخص انجام میشه و نه با نهایت روشنایی

valak

بسیار عالی
این قابلیت alwaysvon پدر باطری رو درمیاره

Chalton

خب دیگه حرفی واسه گفتن نمیزاره با این همه امکانات با این همه کارایی نمره خیلی خیلی خوبی رو کسب کرده افرین افرین به سامسونگ که انقدر علمش تو همه زمینه ها از بقیه برندها بالاتره،فقط اگزینوس رو عشقه که انقدر بهینه هست،اگه کلی حساب کنیم اگزینوس بهترین پردازنده ساخته شده موبایل هست.اگر از دنیای کویری برندهای دیگه خسته شده اید با سامسونگ دنیای حرفه ای را تجربه کنید.

Mohammad Xperia

:yahoo: :yahoo: ?????خیلی جمله های اخرت باحاله ناموصن دمت گرم :yahoo: :yahoo:

Modarz

دنیای کویری :wacko:
این هنوز به برندی غیر از سامسونگ احترام نمیذاره.
همیشه به جای اینکه از خوبی گوشی های سامسونگ خوشحال بشه از اینکه بقیه برند ها تو فلان زمینه ازش پایین ترن خوشحال میشه 🙁
دیگه تاسف هم فایده نداره
احتمالا الان هم میخوای بگی بهت فشار اومده
قبلش بگم :خودتو خسته نکن اینطوری درست نمیشی

Ramin 8890 gamer

????
آقا ما یه لوازم یدکی تراکتور زدیم که کارمون خوبه اما بازاریاب نداریم
تو تلگرام به ۰۹۳۵۰۷۰۹۹۴۶ پیام بده واسه کار
دستمزدم به یه توافقی میرسیم
منتظرم

Nokia.king

اینم باطری و باز هم برتری و بهینه بودن اگزینوس نسبت به اسنپ حالا دوستانی که همچنان پافشاری میکنن که اسنپ قابل اعتماد تره بر چه اساس اینو میگن ؟؟ جز ت.عصب . این گوشی رزلوشن رو به اچ دی تغییر بدی مطمعن باشید بالای صد ساعته باتریش

hesam30

به نظزم خیلی خوبه ولی عالی نیست…دوستان یه سوال نسخه ی دو سیم نوت ۷ به نظرتون چقد کمتر میشه طول عمر باتریش حدودا؟

Ramin 8890 gamer

حدود ۸۵ فک کنم
البته اگه تخصصی بخوایم بگیم استند بای کمتر میشه و کمی هم اسکرینش میاد پایین سر جمع حدود ۱۰ تا ۲۰ دقیقه کم میشه

riofarina

چقدر خوبه، البته عالی نیست

دوستم میخواست z5 بگیره و باتری براش مهمه رفتم gsmarena نگا کردم
این یعنی چی
باتری سونی z5
http://cdn.gsmarena.com/imgroot/reviews/15/sony-xperia-z5/battery/-728×314/gsmarena_002.jpg
حالا شده این
http://cdn.gsmarena.com/imgroot/reviews/15/sony-xperia-z5//battery/-728/gsmarena_004.jpg
یعنی سونی یجوری تنظیم کرده بود نورش تو ۵۰% دقیقا ۵۰ نیت بشه و الان تو تست جدید ۲۰۰ نیت اینقدر افت کرده!
این افتضاحه این آبروریزیه، وقتی بهش گفتم پشیمون شد، کسی میدونه این واقعیه یا نه :unsure:

اینم لینکش
http://www.gsmarena.com/sony_xperia_z5-review-1326p3.php

valak

والا منک زد ۵ دارم رو نسخه ۶.۰.۱ با استفاده سنگین یک روز رو جواب میده کامل
با استفاده متوسط قشنگ یک روز نیم ج میده با استفاده سبک هم دوروز

riofarina

نور صفحه رو کجا تنظیم میکنین، اگه نور ۷۵% بتونه ۶ ساعت اسکرین بده میگم میخره :rose:

valak

http://uupload.ir/files/n1ul_screenshot_20160731-010937.png
با نور ۵۰ درصد
من پیشنهادم اینه سونی نخره سامسونگ بخره تا حرفه ای زندگی کنه و تو دنیای حرفه ای ها قدم برداره زد۵ مال حرفه ای ها نیست ???????????

riofarina

از آمولد خوشش نمیاد، به هیچ عنوان نمیتونه آمولد و تحمل کنه، در حقیقت من خودمم از آمولد زیاد خوشم نمیاد واس همون سامسونگ نمیخره البته شما به شوخی گفتین ولی من جدی.
فکر کنم با این اوصاف مجبوره یا قید باتری و بزنه یا مجبوره با آمولد کنار بیاد و یا اینکه mi5 بخره.

Nfs

احیانا منظورت از استفاده سنگین این نیست که بشینی نگاش کنی بعد یک روز تموم بشه؟
زد۵ دارم. با استفاده سنگین ۳، با استفاده معمولی هم ۵ ساعت اسکرین میده

riofarina

ممنون Nfs عزیز، پس واقعا باتریش متوسط رو به پایینه.
من با g3 خودم با وای فای روشن و تلگرام و کروم و یک ساعتی بازی حدود ۴ ساعت اسکرین میده و note 5 که تازه خریدم حدود ۷ ساعت اسکرین میده.
ممنون از همه دوستان بابت راهنمایی. :rose:
بهش میگم یا بره همون mi5 بخره یا بره سراغ میت ۷ یا اینکه با آمولد کنار بیاد و یدونه a7 یا حتی s6 بخره.

mahdi ak

من زد ۵ دو سیم دارم باتریش نسلت به ال جی خوبت ولی سری اس و نوت سامسونگ بهترن

mtm

اکسپریا Z5 از نظر باتری عملکرد متوسطی داره و اگر باتری برای شما مهمه Z5 رو پیشنهاد نمیکم.

http://uupload.ir/files/ahi3_img_20160816_221606.jpg
اسکرین از باتری Z5 در استفاده متوسط و روشنایی ۵۰%

درضمن اکسپریا Z5 در استفاده سنگین به هیچ وجه یک روز کامل دوام نمیاره.

valak

من دارم استفاده میکنم
میگم یک روز ج میده بیشترم از نت سیمکارت استفاده میکنم
الان جدیدا یک مشکلی ک پیدا کردم این مدیا سرور هس ک باطریمو سر میکشه حدود ۳۵ درصد باطریمو مصرف میکنه کسی میدونه باید چجوری درستش کنم تو تلگرام بهم پیام بده ممنونش میشم ریست فکتوری هم کردم درست نشد
من یک بار گذاشتمش رو الترا استامینا از اون موقع ب بعد اینجوری شد
Pimpluke

Mohammad Xperia

دوست عزیز چرا حرف الکی میزنی مگه زد فایو داری واسه خودت الکی تایپ میکنی :negative:

riofarina


ممنون دوست عزیز :negative:
اسکرین شما قابل اعتمادتره چون اسکرین valak رو حالت پرواز بود ولی واس شما رو حالت ۳g و تا یک در صد نشون میداد. :rose:
با این حساب نمیشه رو باتریش حساب کرد.

valak

تو اسکرین شات من موقعی ک اسکرین گرفتم تازه گوشیو رو حالت پرواز گذاشته بودم چون معمولا شبها گوشیو رو حالت پرواز میذارم
البته از وقتی ک این مدیا سرور داره باطریمو میخوره اسکرین آن گوشیم به ۳ساعت و نیم کاهش پیدا کرده واقعا نمیدونم این چ کوفتیه که که ۳۵ درصد باطریمو میخوره کم کم دارم روانی میشم تورو خدا اگ کسی راهی بلده کمکم کنه

riofarina

اون اموجی قرار بود :good: این باشه اشتباه شد :negative: شرمنده

mtm


خواهش میکنم عزیز، وظیفه بود.

و خطاب به اون دوستانی که میگم یک روز کامل جواب میده و عالیه؛ این اطلاعات غلط دادن شما جز گمراه کردن اون شخص چیز دیگه ای میتونه باشه؟

Ho3ein

شما نمیتونستی تو عمرت یه نظر بدی اسمی از سونی نباشه توش؟

پست پست سامسونگه و باز هم یه عده باعث بحث و حاشیه شدن…

riofarina

:scratch:

milad.tech

riofarina دوست عزیز من این گوشیو داشتم باتریش بد نبود و خیلی هم خوب نبود
حدودا ۱ روز رو با استفاده معمولی جواب میداد اما با دیتا در حالت ۴g حدود ۵ ساعت اسکرین میده
اما با شارژر فست شارژ حدود ۲٫۱۵ دقیقه طول میکشه تا شارژ بشه
در کل پیشنهاد میکنم صبر کنه که با ورود نوت۷ قیمت نوت ۵ به حدود ۱٫۵۰۰ افت کنه و این گزینه ی بهتریه
اما در کل z5 هم گوشی خوبیه
اگه سوال دیگه ای هم هست در حد توان در خدمتم :rose:

shahab

من خودم با پرمیوم رو نور ۷۵ درصد یک روز اسکرین میده و شب باید بزنم شارژ، هرچند شارز سریع کارمو راحت کرده منتها من عادت دارم نورم همیشه بالا باشه، و تو هوای آفتابی روز توی ۱۰۰ درصد که کاملا خوانا باشه، ولی اگه استامنیا روشن بشه و نور و انیمیشن بیاد خیلی عملکرد خوبی داره، ولی من پیشنهاد میکنم x بخره، خیلی بهتره ، هم از نظر دوربین حتی نسبت به گوشی خودم، هم سلفی عالی، هم صفحه نمایش، هم طراحی و اثر انگشت، به cpu هم فکر نکن، کاملا قوی و رووونه همینجوری که تو تست ها دیدید، باطری خیلی بهتری داره چون یکی از آشناها خریده و کاملا راضیه چون تو جی اس ام رو ۲۰۰ نیت تست شده بود ولی z5 رو ۵۰ نیت، درکل من خیلی x رو پیشنهاد میکنم با تخفیف ۱۴۰ هزارتومنی و جوایزی که خورده، خیلی گوشی کامل و و خوش ساختی هست، دوربینم که رتبه ۸۸ آورده صفحه هم ips که گفتین اذیت نکنه :rose:

Mosayeb_s

بررسی سایت های معتبر رو در مورد نوت ۷ خوندم هنونطور که حدث میزدم یه جورایی نوت ۷ به عنوان یک پکیج کامل شناخته میشه
در بخش های اصلی بهترین هست حتی در بخش کیفیت صدا که gsmarena لقب بهترین رو بهش داده
در مورد باطری هم بنظرم امکان بهبود جزیی با اپدیت های اینده هست
یه مورد دیگه هم در مورد نوت ۷ و سامسونگ خیلی نظرمو جلب کرد
سامسونگ قابلیتی به اسم video enhancer رو در تنطیمات صفحه داره که به همه پلیرها اجازه میده کیفیت ویدئو ها رو افزایش بدن و حالتی مثل hdr رو به محتوای معمولی میبخشه
خیلی سعی کردم از سونی اسم نبرم اما متاسفانه اینو دیدم نتونستم نگم
سونی میتونست برای زد پریمیوم قابلیتی شبیه اینو در نظر میگرفت که در زمان پخش ویدئو از رزولوشن ۴k در تمام پلیرها پشتیبانی کنه اینطور میشد زد ۵پریمیوم رو حداقل از منظر کیفیت صفحه و کاراییش جزو گوشی های تاپ بازار قرار داد اما سونی ناامیدانه عمل کرد

Modarz

آره اینو موافقم ولی خب اولین هیچ‌وقت کامل نیست
به نظرم میشه با اپدیت درستش کرد و فقط ی سری پلیر معروف رو اجازه بده ۴k باشه

JAGUAR

امیدوارم در آینده ای نزدیک شاهد برسی باتری این گوشی فوق العاده در سایر رزولوشن ها باشیم.
نتایج باتری این گوشی در حالت های FHD و HD میتونه جالب توجه باشه.
#ایدئولوژی

Ho3ein

بسیار عالی :rose:

مبارک طرفدارای برند سامسونگ

milad.tech

آفرین به سامسونگ مثل همیشه بازم نوت عالیه.عالی که نه بهترین

Kamix 1353

و این چنین بود برای بار هزارم بچه پایتخت در افق محو شد……..
موززز کجایی عاااایاااا؟

Saeed Sj

سلام دوستان ! یه خبر خوب دارم برای دوستداران نوت ۷
رام بتای نوت ۷ برای

برای Note 5 https://mega.nz/#!cslwlDgZ!um5LWm4358gQII3ULomxLTQKfevE4KHHBke5bACg5Yo

برای S6 Edge Plus
https://mega.nz/#!cslwlDgZ!um5LWm4358gQII3ULomxLTQKfevE4KHHBke5bACg5Yo

وبرای Note 4
https://mega.nz/#!dpl33AaK!xrOpmz5fKyxNcVjCuJU7BWnwL-eOd3OdflgAZlU71vs

۱)من خودم روی نوت ۵ امتحان کردم باید بگم که عالیه البته این رام بتا هست و مشکلاتی داره
برای مثال Hotspot کار نمیکنه ! منوی فارسی نداره کیبورد فارسی هم نداره و چند باگ جزئی مثل مشکل در برنامه Shealth
۲)همه قابلیت های نوت ۷ توی این برنامه نیست چون نسخه بتا هست و سازنده این رام ادعا کرده که بعد از عرضه جهانی نوت ۷ نسخه کامل این رام رو میده ! و aalways on تغییر رزولوشن . همه قابلیت های نرم افزاری و ….

قابلیت هایی که در نسخه بتای این رام میباشد !
قابلیت Blue Light Filter :yes:
Edge UX
Night Clock :yahoo:
درست کردن فایل های Gif در قابلیت Smart Select قلم :yahoo:
Glance (قابلیت قلم نوت ۷) B-)
Samsung Notes (قابلیت های قلم نوت ۷ از جمله brush )
تغییر کردن حالت notifications و settings
قابلیت تغییر نور فلش LED در ۵ مرحله :yahoo:
مدل جدید Ultra Power Saving که علاو بر بهتر شدن کاربردش هست بلکه حتی میشه برنامه های دلخواه هم اجرا کرد
حالت های Gust Profile
حالت ویرایش بیشتر تم ها مثلا تغییر ایکون ها
کسی اسکرین شات خواست بگه 🙂 ! در کل رام خوبیه و ارزش صبر کردن برای نسخه کاملش هست :yes: که ازش تعرییف کردم ! :mail:

amirkasra

سلام اقا من دنبال گوشی هایی از سامسونگ میگردم که بهترین باتریو دارن میان رده بودنشون هم مهم نیس فقط میخاستم ببینم کسی میدونه بهترتیب تو کل گوشیای سامی چه پرچم دار چه میان رده و….. کدوم گوشی ها بهترین طول عمر باتری دارن و ایا گوشی هست که تو سامی باتریش امتیاز۱۲۰به بالا رو گرفته باشه

SAWANA

gsm باتری نوت۴ رو تو نور ۵۰ درصد تست کرده که حدود ۲۹۰ نیت روشنایی داره.با این وجود تو وبگردی تقریبا با نوت۷ برابرند ولی تو پخش ویدیو نوت۴ بهتر بوده. تستای جدید gsm هم در نور ۲۰۰ نیت انجام میشه. باتری نوت ۴ کوچکتر از نوت هفته. خب چرا باید گوشی دو نسل قبلتر عملکرد بهتری در این زمینه داشته باشه؟ با وجود باتری بزرگتر چرا پیشرفت نکرده؟ بله درسته پردازنده قویتره اما به چه قیمت؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسين میرنژاد
نویسنده و گرافیست وبسایت ترنجی - خوره تکنولوژیAparat.com/iDealTechs