حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نتایج بنچمارک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۱۲ بر روی سامسونگ Galaxy Mega On

نوشته

8 سال قبل | 6 دیدگاه | ترنجی

ماه گذشته، خبرهایی درمورد عرضه‌ی گوشی معرفی نشده‌ی سامسونگ Galaxy Mega On منتشر شد. این گوشی، دارای مدل SM-G6000 می‌باشد که جزو فبلت‌های ارزان قیمت به حساب می‌آید. امروز، بنچمارک مربوط به پردازنده‌ی این گوشی در Geekbench منتشر شده است. انتظار می‌رود که Galaxy Mega On به یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۱۲ مجهز شود. در ادامه همراه ترنجی باشید.

Galaxy Mega On موفق شده است تا در Geekbench3، امتیاز ۴۶۰ را در آزمایش تک هسته‌ای و ۱۳۶۷ را در آزمایش چند هسته‌ای به دست بیاورد. Geekbench3 نشان می‌دهد که این دستگاه، به یک پردازنده‌ی MSM8916 یا اسنپدراگون ۴۱۰ مجهز شده است اما پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۱۰ کوالکام، از سرعت کلاک ۱٫۴ گیگاهرتز پشتیبانی نمی‌کند و سرعت کلاک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۱۰ به ۱٫۲ گیگاهرتز محدود شده است. به همین دلیل، احتمالا این گوشی به یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۱۲ مجهز شود.

on

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل و ۱ گیگابایت رم در کنار ۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی قابل ارتقاء اشاره کرد. دوربین عقب این گوشی، ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن، ۵ مگاپیکسل خواهد بود.

قیمت و زمان عرضه‌ی این دستگاه هنوز معلوم نیست اما به‌زودی، از سوی سامسونگ عرضه خواهد شد.

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Snapdragon-412-powered-Samsung-Galaxy-Mega-On-gets-benchmarked_id73697″ background=”#5ab28d”]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hamid Reza Majidi

و باز هم گلکسی ای دیگر در راه است…یعنی ما این قدری وقت می کنیم که خبر های سامسونگ رو دنبال کنیم :wacko:

Mr.MJ

دوربین جلو ۱۳ اونوقت پشت پنج :wacko:
ترنجی جان اشتباه نشده ی وقت :scratch:

Amir Sepehr Ghasedi

ای بابا. بازم مدل بازم مدل. تازه داشتیم مدل هاشو یاد می گرفتیما!!!! ترو خدا بس کن سری j,e,a,s,note بسه دیگه. الان مثلا این چه فرق خاصی با j7 داره؟

kaveh_k7k7

ترنجی چرا آپدیت نمیشی ؟ چی شده ! ؟ یه حسی بهم میگه بلای نارنجی داره سر ترنجی میاد ! 🙁 😥

صدرا مخملی

عه !!!!!
دوست عزیز به صفحه اول مراجعه کنید
Ctrl+F5

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی