حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ناسا در حال راه اندازی یک شبکه تلویزیونی با کیفیت ۴K است

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

ناسا اعلام کرده که در حال راه اندازی یک کانال تلویزیونی ۴K است که به طور انحصاری، فیلم های با کیفیت فوق العاده بالا را نمایش می دهد.

با ترنجی در ادامه مطلب همراه باشید.

کانال جدید اینترنتی ناسا، اولین کانال مشتریان غیرتجاری است که تعریفی جدید از تصاویر با کیفیت فوق العاده بالا را در شمال آمریکا ارائه می دهد.

در این کانال، تصاویر ثبت شده در نرخ ۲۱۶۰p و ۶۰ فریم در ثانیه از ایستگاه های فضایی بین المللی پخش می شود. در کنار این، قرار شده که فیلم ماموریت آپولو ۱۱ نیل آرمسترانگ هم به صورت ۴K برای اولین بار در این کانال نمایش داده شود.

این کانال برای اولین بار به صورت اینترنتی شروع به کار خواهد کرد، اما هارمونیک، شریک تجاری ناسا در این زمینه گفته که شاید پای این کانال به شبکه های کابلی و ماهواره ای هم باز شود.

اهرم وضوح ۸ مگاپیکسلی از UHD، به تصاویر جذاب ناسا در این کانال، زیبایی خیره کننده ای خواهد بخشید و عظمتی فوق العاده را برای علاقه مندان به نجوم و فضا به نمایش خواهد گذاشت. این تلویزیون قرار است که تصاویر و ویدئوهای تولید شده در ایستگاه های فضایی بین المللی ناسا و سایر ماموریت های فعلی ناسا را با وضوحی فوق العاده بالا برای علاقه مندان به نمایش بگذارد.

گفته شده که این کانال تلویزیونی قرار است از ۱ نوامبر فعالیت خود را آغاز کند و فکر می کنیم که با این کانال، راهی بهتر برای مشاهده ی چیزهایی فراتر از جهان هستی برایمان مهیا شود.

 

[su_button url=”http://www.trustedreviews.com/news/nasa-tv-is-launching-a-4k-channel” background=”#5ab28d”]trustedreviews[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AMIR 2311

ما با این نتی که داریم به زور اچ دی رو بتونیم نگاه کنیم چه برسه به ۴k. این خبرها مال کره جنوبی و امریکاست که نتشون بهترینه نه ما. 😥

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسین عامریان