حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزو پرو ۷ در دو مدل با صفحه‌نمایش تخت و لبه منحنی عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌طور که می‌دانید، شرکت میزو بر روی گوشی پرچم‌دار جدید خود با نام میزو پرو ۷ مشغول به کار است. جزئیات تازه فاش‌شده از این محصول، نشان می‌دهد که میزو پرو ۷ در دو مدل با صفحه‌نمایش لبه منحنی و تخت به بازار عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

شایعات جدید، نشان می‌دهد که شرکت میزو برای پرچم‌دار جدید خود، دو مدل در نظر گرفته است؛ یک مدل با صفحه‌نمایش لبه منحنی دوگانه به بازار عرضه می‌شود و مدل دیگر، به یک صفحه‌نمایش تخت مانند دیگر محصولات این شرکت مجهز شده است. عرضه میزو پرو ۷ در دو مدل با صفحه‌نمایش تخت و خمیده، استراتژی شرکت سامسونگ را برای‌مان تداعی می‌کند؛ گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج نیز مانند گوشی پرچم‌دار جدید میزو که به زودی معرفی خواهد شد، به عنوان مدل‌های صفحه تخت و منحنی پرچم‌دار سامسونگ به بازار عرضه شده است. گفته می‌شود که هر دو مدل به صفحه نمایش سوپرآمولد QHD سامسونگ با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل، مجهز شده است.

در بخش مشخصات‌فنی، انتظار می‌رود که شرکت میزو، گوشی پرچم‌دار خود را با حافظه‌های مختلف به بازار عرضه نماید. به نظر می‌رسد که مدل صفحه تخت میزو پرو ۷ به‌عنوان مدل پایه پرچم‌‎دار جدید میزو به چهار گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، عرضه خواهد شد و برای متقاعدکردن کاربران به خرید مدل “صفحه منحنی” این گوشی، میزو پرو ۷ با صفحه‌نمایش لبه منحنی دوگانه به شش گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده باشد. هرچند، انتظار می‌رود که مدل رده‌بالای میزو پرو ۷ با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه شود زیرا ارائه یک گوشی با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در بازار چین، به یک استاندارد تبدیل شده است!

تمامی مدل‌های میزو پرو ۷ با یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و یک شاتر ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، عرضه خواهد شد. هم‌چنین، شرکت سازنده برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری مکالمه‌های تصویری، از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده کرده است.  سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ به همراه رابط‌کاربری Flyme شرکت سازنده بر روی این گوشی، اجرا می‌شود.

پیش‌تر، در ترنجی خواندید که شرکت میزو از محصول جدید خود در ماه سپتامبر رونمایی می‌کند و با توجه به اطلاعات فاش‌شده، میزو پرو ۷ در ۱۳ سپتامبر (سه شنبه، ۲۳ شهریور) معرفی خواهد شد. با این‌حال، شایعاتی وجود دارد که از عرضه پرچم‌دار جدید میزو در ماه اکتبر حکایت دارد؛ هرچند، زمان مشخصی برای معرفی میزو پرو ۷ در ماه اکتبر اعلام نشده است. اطلاعات فاش‌شده، نشان می‌دهد که شرکت میزو، پرچم‌دار جدید خود را با قیمتی نزدیک به ۳۰۰۰ یوآن (۴۵۱ دلار) به بازار عرضه خواهد کرد.

[su_button url=”http://www.gizmochina.com/2016/08/21/meizu-pro-7-two-versions-curved-flat-displays/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]gizmochina[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی