حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میت ۹ هوآوی در تست انتوتو شکست خورد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، هواوی

شرکت هوآوی در روزهای اخیر به معرفی جدیدترین پرچمدار خود میت ۹ پرداخت، تلفن‌هوشمندی که از پردازنده کایرین ۹۶۰ رقیب جدی اسنپدراگون ۸۲۱ برخوردار است. حال به نظر می‌رسد عملکرد این پردازنده در مقایسه با رقیب آن مناسب نبوده و به نوعی میت ۹ را ضعیف جلوه داد. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

به تازگی در بنچمارک انتوتو امتیاز تلفن‌هوشمند میت ۹ هوآوی آشکار شد که نشان می‌دهد با محصول بسیار قدرتمندی رو به رو نیستیم. این گوشی‌هوشمند با پردازنده کایرین ۹۶۰ امتیاز ۱۳۲ هزار را کسب کرده که در برابر اسنپدراگون ۸۲۱ با امتیاز ۱۶۰ هزار بسیار ضعیف است.

mate-9-antutu

میت ۹ در تست گرافیکی نیز با تراشه Mali G71 در برابر تراشه گرافیکی آدرنو ۵۳۰ اسنپدراگون ۸۲۱ توانی از خود نشان نداد و به شکست خود ادامه داد. کایرین ۹۶۰ پردازنده هشت هسته‌ای هوآوی بوده که توسط شرکت TSMC تحت لیتوگرافی ۱۶ نانومتری توسعه یافته است.

این چیپ از چهار هسته cortex-A53 و چهار هسته cortex-A73 در کنار تراشه گرافیکی Mali G71 بهره می‌برد. البته Mali G71 با وجود ضعف عملکرد، همچنان نسبت به مدل پیشین قدرتمندتر بوده و یک رقیب قابل قبولی برای تراشه آدرنو اسنپدراگون محسوب می‌شود.

le-pro-3-antutu

انتظار می‌رود در P10 هوآوی این تراشه به کار گرفته شود و در غیر این صورت با تغییر برنامه شرکت چینی، باید شاهد پردازنده اسنپدراگون ۸۳۰ در P10 باشیم.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.gizmochina.com/2016/11/17/huawei-mate-9-scores-132000-points-antutu/”]gizmochina[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahinhhh

که چی اصلا مگه مهمه انتوتو بنچمارک و کلن بنچمارک :/

MOAZEZ

بین s652و s820قرار میگیره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
MAHTABH