حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ اپل بدون پردازنده کبی‌ لیک عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی

در حالی‌که کاربران برای معرفی لپ‌تاپ‌ جدید مک‌بوک پرو شرکت اپل با تغییرات قابل‌توجه آماده می‌شوند، گزارشات تازه منتشرشده، نشان می‌دهد که مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ بدون تراشه‌های کبی لیک شرکت اینتل عرضه خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با ترنجی، همراه باشید.

گزارشات تازه منترشده، نشان می‎دهد که شرکت اینتل در ابتدا، پردازنده‌های ۱۵ واتی سری U و ۴٫۵ واتی سری Y را با مصرف انرژی بسیار کم، عرضه می‌کند و با توجه به قدرت سری مک‌بوک”پرو” شرکت اپل، مسلماً این تراشه‌ها برای استفاده در لپ‌تاپ جدید شرکت اپل مناسب نخواهد بود. براساس یک چشم‌انداز قدیمی شرکت اینتل، پردازنده‌های کبی لیک که برای مک‌بوک پرو، آی‌مک و مک مینی مناسب هستند تا اواخر سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه نخواهد شد و این در حالی است که گمان می‌رود شرکت اپل تا چند هفته آینده، از مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. به همین جهت، پیش‎‌بینی می‌شود هر محصولی که شرکت اپل در پاییز عرضه نماید، به تراشه‌های اسکای‌لیک اینتل محدود شده باشد.

بنابراین، اگر امیدوار هستید که لپ‌تاپ‌های جدید شرکت اپل به آخرین نسل از پردازنده‌های اینتل مجهز شده باشد، احتمالاً ناامید خواهید شد. با این‌حال، عرضه لپ‌تاپ‌های جدید شرکت اپل بدون تراشه‌های کبی لیک اینتل، بدین معنی نیست که مک‌بوک پرو ۲۰۱۶، قدرت کافی ندارد. البته اگر به دنبال محصولی هستید که تا چند سال آینده، جوابگوی نیازهای شما باشد؛ توصیه می‌کنیم مدتی برای معرفی سری بعدی مک‌بوک پرو شرکت اپل منتظر بمانید.

براساس شایعات، مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ با یک تغییر قابل‌توجه در مقایسه با نسل قبلی خود عرضه خواهد شد و گمان می‌رود که مک‌بوک‌های جدید شرکت اپل، با یک طراحی نازک‌تر، Touch ID و پنل OLED، ارائه شود. این در حالی است که پیش‌تر، فاش شد مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ شرکت اپل، احتمالاً به پنل لمسی OLED یا Touch ID مجهز نشده است. بنابراین در حال‌حاضر، صحت هیچ‎‍‌کدام از شایعات منتشرشده مشخص نیست و نباید به آن‌ها اعتماد کرد.

علاوه‌براین، مک‌بوک ۲۰۱۶ از یک صفحه‌کلید جدید با طراحی پروانه‌ای همانند مدل ۱۲ اینچی مک‌بوک و ترک‌پد با قابلیت فورس‌تاچ، استفاده می‌کند. استفاده از این طراحی، باعث شده است تا تعادل بهتر هنگام  نوشتن مشخص باشد و همین امیر باعث سهولت استفاده از صفحه‌کلید خواهد شد.

زمان مشخصی برای معرفی مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ شرکت اپل، اعلام نشده است اما انتظار می‌رود که لپ‌تاپ‌های شرکت اپل مدتی پس از معرفی آی‌فون‌ ۷ در ماه سپتامبر و تا پایان سال جاری میلادی (احتمالاً در ماه اکتبر یا نوامبر) به بازار عرضه شود. به‌نظر شما، مک‌بوک پرو ۲۰۱۶ در مقایسه با نسل قبلی خود، با چه تغییراتی همراه است؟

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2016/08/2016-macbook-pro-no-intel-kaby-lake/” target=”blank”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
grimm

اگه اینطوری باشه که یک شکست بزرگ برای مک بوک ها میشه چون در برابر صفحه لمسی و حالت تبلت و قلم و پردازنده کبی‌ لیک و سنسور عینبیه چشم و ویندوز و برنامه های یونیورسال بیشمار و حرفه ای ویندوز ۱۰ چیزی برای ارائه نداره

a_041

اپل تبدیل شده به یک کمپانی سردرگم. این از مک بومکش اونم از گوشیهاش !!!! اپل همیشه به طراحی زیبا و ضخامت کم مک بوکاش مینازید ولی تو این مورد هم عقب افتاده از اچ پی و ایسوس تا شیائومی و کمپانی های کوچک و نچندان معروف چینی همه لپ تاپهای نازنک تر ، زیباتر و قدرتمند تر از اپل معرفی کردن . تو قسمت گوشی هم که داره درجا میزنه . استیو جابز کجا تیم کوک کجا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی