حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یکی از بنیان‌گذاران اپل نیز با حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا از آیفون ۷ موافق نیست

نوشته

7 سال قبل | 10 دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌طور که می‌دانید، آی‌فون ۷ و آی‌فون پلاس بدون جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا به بازار عرضه خواهد شد و این موضوع با توجه به شایعات اخیر آی‌فون‌های جدید شرکت اپل، صحت دارد. با این‌حال، استیو وزنیاک، چندان با حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا از آیفون‌های شرکت اپل موافق نیست و امیدوار است که شایعات منتشرشده در نهایت با معرفی رسمی آی‌فون‌های اپل، تکذیب شود. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

استیو وزنیاک، ایده شرکت اپل را برای حذف حذف جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا از آی‌فون ۷، چندان مناسب نمی‌داند و معتقد است که این حرکت، سرزنش کاربران را به دنبال خواهد داشت.

اگر آی‌فون ۷ بدون جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا عرضه شود، این موضوع، می‌تواند سرزنش کاربران را به دنبال داشته باشد.

استیو وزنیاک با ایده‌ هدست‌های بی‌سیم و مبتنی بر بلوتوث، چندان موافق نیست و هم‌چنان، ترجیح می‌دهد از earphone‌های مخصوص به خودش استفاده نماید. بنابراین، اگر شرکت اپل به مشتریان خرید یک آداپتور را برای استفاده از earphone‌ها قبلی پیشنهاد نماید که به آخرین پورت باقی‌مانده در آی‌فون ۷ متصل می‌شود؛ استیو وزنیاک، به ناچار، این کار را انجام می‌دهد.

earphone‌هایی که از آن استفاده می‌کنم، به طور سفارشی برای گوش من طراحی شده است و حتی می‌توانم هنگام خواب، آن‌ها را به گوش داشته باشم.

با این‌حال، استیو وزنیاک، موسس شرکت اپل، معتقد است که شرکت اپل، سیاست مناسبی را برای حرکت به سمت آینده و آنچه که در آینده به‌عنوان استاندارد محصولات مختلف شناخته می‌شود، دنبال می‌کند. البته شرکت اپل در مقایسه با رقبای خود در بازار گوشی‌‎های هوشمند، چندان عجله‌ای برای استفاده از فناوری‌های جدید ندارد و هنگامی‌که یک فناوری به بلوغ و تکامل لازم برسد، شرکت اپل، آن‌را بر روی محصولات جدید خود استفاده خواهد کرد.

شاید به همین دلیل است که تغییرات لازم برای آی‌فون‌های شرکت اپل در نسل آینده آن‌ها در سال ۲۰۱۷ صورت می‌گیرد. هرچند، این موضوع در سال جاری میلادی، ممکن است به فروش آی‌فون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل، صدمه زده و روند نزولی فروش آی‌فون‎های اپل را سرعت بخشد. با این‌حال، اکنون برای قضاوت آی‌فون‌های جدید شرکت اپل بسیار زود است و تنها عرضه آی‌فون‌های ۲۰۱۶ شرکت اپل، می‌تواند صحت این شایعات و پیش‌بینی را مشخص نماید.

بنابر شایعات، آی‌فون‌های جدید شرکت اپل با تراشه A10 و دکمه Home خازنی لمسی با پشتیبانی از فناوری “لمس سه‌بعدی (Force Touch)” به بازار عرضه خواهد شد. آی‌فون‌های جدید شرکت اپل در ۷ سپتامبر به‌صورت رسمی در یک رویداد خبری معرفی خواهد شد و پیش‌فروش آن از ۹ سپتامبر آغاز می‌شود. در حال‌حاضر، زمان عرضه آی‌فون‌ ۷ و آی‌فون ۷ پلاس به بازار چندان مشخص نیست؛ این احتمال، وجود دارد که شرکت اپل در ۲۳ سپتامبر، آی‌فون‌های جدید خود را به بازار عرضه نماید.

[su_button url=”http://www.cnet.com/news/woz-begs-apple-not-to-remove-headphone-jack-for-iphone-7/” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]cnet[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mostafa

فازش میدونم چیه این جک رو حذف میکنه تا یه پولی هم تو تبدیل جک ۳/۵ گیرش بیاد

Androidworld

بیخودی ترین کار تو تاریخ تکنولوژی حذف جک ۳٫۵ میلی متریه

Mostafa

خوب نخرید مجبور که نیستید والله

Mustafa Keftanzadeh

تو اندروید دستت بازه از یکی خوشت نیومد یک جایگزین بهتر داره ولی اگه از ios خوشت اومده چاره جز خریدن آیفون نداری 🙁

amoo

بابا اینو همه میشناسن، هرچند وقت یه بار میاد از اپل ایراد میگیره(چون بیرونش کردن) اونبارم به اپل واچ گیر داده بود
#عقده ای

milad.tech

اصلا ربطی به عقده ای بودن نداره
داره درست میگه
دوتا حرکت اپل برای آیفونها در طول مدت تولیدشون بسیار احمقانه بوده یکی حافظه ۱۶ گیگ تا سال ۲۰۱۵ اونم با وجود اینکه گوشی فیلمبرداری ۴k انجام بده و دیگری حذف جک ۳٫۵
واقعا همیشه به خاطر این دوتا مسأله به شعور تیم کوک شک میکنم
والبته سومیش هم عدم قابلیت دانلود و ذخیره مدیا تو مرورگر.این دیگه از اون دوتا هم مسخره تره
واقعا اپل هیچ توجیه و دفاعی برای این سه موضوه نداره.کسی هم که توجیح کنه بی منطقه قطعا

amoo

البته شما سامسونگی ها بایدم از ایشون حمایت کنید چون چند ما پیش تبلیغ سامسونگو کرده بود، ودرضمن این از کار سامسونگ بد تر نیست ، همین امروز صبح خبر اومد که قلم نوت ٧ گیر میکنه،صفحه نمایشش هم که خش بر میداره،حتما اینا یعنی احترام به مشتری!!!!!!سرعتش هم که…….

Androidworld

خود استیو جابز گفته بسیاری از موفقیت هام رو مدیون وزنیاکم واقعا بعد از جابز موثر ترین شخص در شرکت اپل بوده وزنیاک بعد بهش میگین عقده ای ؟!!!

amoo

اون مال زمانی بود که استیو جابز زنده بود، الان شده دشمن شماره یک اپل، یکم به حرفای چند ماه اخیرش نگاه کنید میفهمی

Apple Pro

کلا وزنیاک کارش شده ایراد گرفتن از ایفون اراد میگیره از ایپد از اپل واچ و از هرچیزی کلا دوست داره ساز مخالف بزنه برای همین استیو جابز هم باهاش مشکل داشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی