حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتور جستجوگر ملی وارد مرحله تجاری سازی می‌شود

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

مدیر پروژه ملی موتور جستجوگر پارسی جو از رونمایی نسخه جدید و آغاز مرحله تجاری سازی این جویشگر ملی طی چند روز آینده خبر داد. علی محمد زارع بیدکی با اعلام این خبر افزود: نسخه پنجم موتور جستجوگر پارسی جو اوایل هفته آینده طی مراسمی با حضور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، معاونین وزارت و اعضای شورای راهبری جویشگر بومی رونمایی خواهد شد تا بدین ترتیب این موتور جستجوگر وارد مرحله تجاری سازی شود. وی تصریح کرد: از ویژگی های نسخه پنجم جستجوگر پارسی جو می توان به اضافه شدن سرویس اندروید خبر (خبرجو)، سرویس مکان محور (کافه کجا)، آسان ترین سرویس دانلود کشور، سرویس بازار، سرویس جامع آب و هوا و همچنین تغییرات ظاهری این جویشگر ملی اشاره کرد.
وی ادامه داد: سرویس مکان محور با نام تجاری(کافه کجا) الهام گرفته از موتور جستجوگر “سزنم” کشور چک بوده و از محبوبیت خاصی در بین کاربران برخوردار است، تا جایی که نیمی از جمعیت این کشور اروپایی تنها برای استفاده از این سرویس، ” سزنم” را جایگزین سایر موتورهای جستجوگر کرده اند.
زارع بیدکی در تشریح امکانات این سرویس جدید ابراز داشت:  سرویس مکان محور (کافه کجا) امکان ثبت، بررسی و پیشنهاد مکان های تجاری و تفریحی را برای کاربران فراهم می‌کند به طوری که افراد با بررسی نظرات و تجربیات سایر کاربران در استفاده از محصولات و خدمات صاحبان مشاغل قادر خواهند بود انتخاب های بهتری داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: همچنین با استفاده از سرویسهای دانلود و بازار، کاربران قادر خواهند بود تا موارد مورد نظر خود را در اغلب سایتهای معتبر دانلودی و یا فروشگاه آنلاین ایرانی جستجو و مشاهده کنند.
مدیر پروژه موتور جستجوگر پارسی جو با تاکید بر اینکه نسخه پنجم این جویشگر از لحاظ دقت رتبه‌بندی و پوشش صفحات فارسی در وضعیت مطلوبی قرار دارد گفت: بی تردید با رونمایی نسخه پنجم جستجوگر پارسی جو فصل جدیدی از تجربیات اینترنتی و مجازی در کشور ورق خواهد خورد چرا که این تعداد حجم و تنوع سرویس در یک جویشگر برای نخستین بار است که در کشور ارائه می شود.
زارع بیدکی در پایان خاطر نشان کرد: اضافه شدن محبوب ترین سرویس های اینترنتی دنیا به موتور جستجوگر  پارسی جو علاوه بر رونق بخشیدن به تجارت الکترونیکی کشور، باعث ایجاد انگیزه در بین صاحبان صنایع و خدمات برای حضور در فضای مجازی می شود.

[su_button url=”http://www.ictna.ir/id/074044/” target=”blank” background=”#159f84″]ICTNA[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Lumia Onbes Yirmi

خخخخخخخخ

Jahandar

هر چیو دیدید پسوند ملی بهش حواله کردند بدونید تلکه پول و آشغالی بیش نیست . مثل خودروی ملی ! یه پسوند میچسبونند و کلی بودجه از پول بی زبون ملت میگیرن و خلاص .
خب مثل آدم یه اسم واسش بذارید تموم شه بره. دیگه ملی کردنش چیه ؟!!! مگه صنعت نفته ؟!!! :wacko:

Navid

مثل خودروی ملی؟؟؟!بابا این مسخره بازیادتو کت ملت نمیره چراخودتونو بازیچه و اسباب خنده میکنیی ما یاهو رو هم قبول نداریم موتور ملی دیگه چیه خدا وکیلی یه ممر درامد واسه یه عده که بخورن و بخورن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....