حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto X Play رسما معرفی شد

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

پس از استقبال نسبتا مطلوب از سری Moto X شرکت موتورولا و ارائه‌ی پرچمدارهای چشمنواز از این سری، اکنون این شرکت اقدام به معرفی مدل جدیدی از همین سری تحت عنوان Moto X Play کرده است. ظاهرا این مدل نیز از همان زبان طراحی مدل اصلی پیروی می‌کند و لبه‌ها و انحناها تا حدودی بازگوی همان سبک طراحی هستند.

گوشی Moto X Play به پردازنده‌ی ۶۴ بیتی کوالکام اسنپدراگون ۶۱۵ با فرکانس ۱٫۷ گیگاهرتز مجهز شده است که نسبتا می‌توان گفت در بخش پردازنده با محصولی میان‌رده روبرو هستیم. ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار مدل‌های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی در بخش حافظه از دیگر مشخصات محصول جدید موتورولا هستند که به لطف بهره‌گیری از اسلات افزایش حافظه، می‌توان این مقدار را تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر افزایش داد.

صفحه‌نمایش آن ۵٫۵ اینچ با وضوحیت ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل است که کاملا کافی به نظر می‌رسد. متاسفانه در این گوشی شاهد اسپیکرهای استریو نیستیم اما استفاده‌ی دوبل از اسپیکرها در بخش جلویی گوشی، نمای زیبایی را به آن بخشیده است. در بخش باتری شاهد یک نیروگاه ۳۶۳۰ میلی‌آمپری هستیم که مسلما با چنین سخت‌افزاری حرف‌های زیادی را برای گفتن خواهد داشت و بنابه ادعای موتورولا، این اسمارت‌فون می‌تواند به مدت ۴۸ ساعت به صورت ترکیبی با یک بار شارژ فوق‌سریع توربو خود، در خدمت کاربران باشد و این خود می‌توان دلیل بسیار قانع کننده‌ای برای تهیه‌ی موتو X Play باشد.

در بخش دوربین موتورولا سنگ تمام گذاشته و از یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه‌ی F2.0 استفاده کرده است که ترکیب آن با یک فلاش دوگانه، بدون شک می‌تواند ترکیبی ایده‌آل برای عاشقان عکاسی با اسمارت‌فون باشد. در بخش جلویی نیز دوربینی ۵ مگاپیکسلی عکس‌های سلفی را شکار خواهد کرد.

این گوشی مانند Moto X و Moto G از قابلیت ثبت سریع تصاویر بهره می‌برد و استفاده از قابلیت‌های جذاب در بخش نرم‌افزاری دوربین موتورلا، بیش از پیش می‌تواند کاربران دوستدار عکاسی با گوشی را ترغیب به خرید Moto X Play کند.

اما در بخش رابط کاربری، سیاست موتورولا مبتنی بر سبک نگه داشتن آن بوده و شعار این شرکت که “هرچه سبکتر، بهتر” است، در محصول جدید نیز در ادامه‌ی راه Moto X و Moto G ادامه پیدا کرده است و همواره نسبت به نسخه‌ی خام اندروید تغییرات بسیار اندکی را مانند Moto Voice اعمال کرده و نباید در محصول جدید نیز شاهد قابلیتی جدید باشیم.

این گوشی در ابتدای عرضه با اندروید ۵٫۱٫۱ عرضه خواهد شد و با توجه به پشتیبانی مطلوب موتورولا از محصولات اندرویدی خود، احتمالا بزودی آپدیت نسخه‌ی جدید اندروید را دریافت خواهد کرد.
اما قابلیت‌های شخصی سازی موتورولا برای محصولات خود همواره از برتری‌های آنها بوده است و این بار نیز در Moto X Play شاهد آن هستیم که می‌توان رنگ، طرح و قاب گوشی را به این شرکت سفارش داد و انواع شخصی‌های سازی مد نظرتان را در آن اعمال کنید. این گوشی از ماه آگوست(اواخر مرداد) روانه‌ی بازار خواهد شد.

قیمت اعمال شده برای این محصول با توجه به میزان شخصی‌سازی‌ها و آپشن‌های مختلف از ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار تعیین شده است و با توجه به قیمت‌گذاری نسبتا معقول و پایین‌تر از پرچمدارهای موجود در بازار، باید ببینیم که این محصول جدید در عمل موفقیتی را برای این شرکت بدست خواهد آورد یا خیر. در ادامه شما را دعوت به دیدن تصاویر محصول جدید موتورولا می‌کنیم.

Moto-X-Play3 Moto-X-Play4 Moto-X-Play5 Moto-X-Play6 Moto-X-Play7 Moto-X-Play8 Moto-X-Play9 Moto-X-Play10 Moto-X-Play11 Moto-X-Play12 Moto-X-Play13 Moto-X-Play Moto-X-Play2

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Motorola-Moto-X-Play-now-official–the-no-compromise-midranger_id72048″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

تنها فرق گوشیا معمولا طراحی بود که الان دیگه همشون زیبا شدن.موتورولا امروز زیباترین ها رو معرفی کرد.

abbas

هیچ دلیلی برای خرید میان رده به غیر از این MOTO X در حال حاضر وجود ندارد.
یک میان رده همه فن حریف :good:
فقط امیدوارم با بهتر شدن وضع گمرک و کم شدن حساسیت دلالان نسبت به برند موتورولا این گوشی به همراه مدل های جدید ۲۰۱۵ بصورت گسترده وارد کشور بشن

Ari khan

بسیار زیباست!!!!از این نیز خوشمان امد 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...