حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا موتو جی ۲۰۱۵ دارای گواهی IP X7 می باشد؛ این مورد را با هم تست کنیم

نوشته

8 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی

موتورولا موتو جی ۲۰۱۵ از جمله دستگاه هایی به شمار می‌رود که با توجه به قیمت آن، یکی از با ارزش ترین دستگاه هایی خواهد بود که می‌توانید در بازار بزودی به دنبال آن بگردید. اکنون قصد داریم یکی از ویژگی های این دستگاه را بررسی کنیم. در ادامه همراه باشید.

سومین نسل از موتورولا موتو جی (Moto G) دارای گواهی IP X7 می باشد. X نشان دهنده عدم مقاومت دستگاه در برابر خاک و گرد و غبار است اما ۷ نشان می‌دهد که این دستگاه در عمق یک متری تا نیم ساعت می‌تواند مقاومت از خود نشان دهد. این پیشرفت بسیار خوبی به نسبت نسل قبلی خواهد بود. در ویدیویی که خواهید دید فرد مورد نظر در ابتدا دستگاه را در کنار عادی روی زمین خیس خواهد انداخت. سپس دستگاه را داخل ظرفی آب گذاشته و پس از مدتی بیرون می‌آورد. نکته قابل توجه این است که وقتی موتو جی را بیرون آورد و درب پشتی ان را باز کرد، دستگاه پر از آب شده بود اما به خوبی کار کرده و هیچ آسیبی به ان نرسید. با هم ویدیو را ببینیم:

[aparat]http://www.aparat.com/v/AsZIh[/aparat]

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Third-generation-Motorola-Moto-Gs-IP-X7-certification-on-the-line-in-video-water-test_id72154″ target=”blank” background=”#06a570″]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

اقا صدرا اگه ممکنه یه مقاله درمورد چگونگی ضدآب و گردوغبار کردن گوشی ها و تبلتها بذارین ببینیم واقعا چطور این کارو میکنن؟؟؟آیا فقط درزها رو با ماده خاصی مثل چسب میپوشونن یا نه روشهای حرفه ای تری به کار میبرن!!
ممنون :rose:

abbas

خیلی خوبه
پیشرفت خوبی نسبت به نسل قبلی داشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....