حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا دیروید توربو ۲ در اروپا و آسیا به اسم موتو ایکس فورس وارد بازار می‌شود

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

همین دو روز پیش بود که موتورولا طی مراسمی از دو گوشی جدید به نام‌های دیروید توربو ۲ و دیروید مکس ۲ پرده برداشت. خب تا اینجا به نظر دو گوشی جدید می‌آیند اما در حقیقت به صورت دیگری است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

موتورولا مکس ۲ در واقع نام دیگری از موتورولا موتو ایکس پلی است که چندی پیش برای مدتی محدود در اروپا و کانادا به فروش می‌رفت. این گوشی بسیار قدرتمند که دارای صفحه نمایش ۵٫۴ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰x2560 است از یک پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ و ۳ گیگابایت رم بهره می‌برد و توان خود را از باتری ۳۷۶۰ میلی آمپر ساعتی دریافت می‌کند که می‌توانید به صورت وایرلس و quick charging آن را شارژ کنید و این مشخصات توربو ۲ را به یکی از رویایی‌ترین گوشی‌ها برای کاربران تبدیل کرده است.

موتورولا دیروید توربو ۲ خارج از آمریکا با نام تجاری Moto X Force فروش خواهد رفت که هنوز در تصاحب اپراتور وریزن آمریکا در نیامده است اما شاید به‌زودی فقط از طریق این اپراتور بتوانید این گوشی را بخرید که در این صورت بهتر است از کانادا این گوشی را تهیه کنید. شما در مورد این  نوع نام گذاری چه فکر می‌کنید؟


droid turbo


[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Motorola-DROID-Turbo-2-to-launch-in-Europe-and-Asia-as-the-Moto-X-Force_id75244″ target=”blank” background=”#159f84″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Moazez

ماشالا امسال گوشی با پردازنده s810 زیاد دیدیم. پس این نشون میده مشکلات این پردازنده توسط کوالکام و سازندگان مرتفع شده

Ari khan

شایدم نشون میده که سازنده ها راه دیگه ای نداشتن. به جز سامسونگ البته.. :scratch:

pika

کاش lenovo وارد ایران کنه این گوشی رو.. اگه به اسم موتورولا باشه دستمون بهش نمیرسه

abbas

خیلی متوجه این گونه نام گذاری های گوشی های موتورولا نمیشم !!!
یه اسم بزار همه جای دنیا با یه اسم بشناسن دیگه.
به قول دوستمون حالا که لنوو شریک مالی شده با موتورولا میتونه فرصت خوبی برای ورود موتو به ایران باشه البته با قیمت مناسب.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
احسان تودجی