حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا از سومین نسل از موتو جی(Moto G 2015) رونمایی کرد؛ ارزان و کارا

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

شرکت موتورولا از نسل جدید موتوجی یا همان Moto G 2015 رونمایی کرد. در طی مراسمی که در دهلی نو برگزار شد، دستگاه های جدید این شرکت وارد دنیای رقابت کنونی شدند. در ادامه با مشخصات اصلی این دستگاه همراه باشید.

این گوشی هوشمند از صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن HD، چیپست چهارهسته‌ای اسنپ‌دراگون ۴۱۰، شکاف بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و فلاش دوگانه با لنزی با دیافراگم f/2.0، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسل، قابلیت ارتباطی LTE و باتری ۲۴۷۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. جالب است بدانید شایعه های منتشر شده از قابلیت ضد آب این دستگاه نیز درست درآمد و در مدل امسال گواهی IPX7 نیز مشاهده می‌شود تا به این گوشی هوشمند امکان قرارگرفتن در آب تا عمق حدود یک متر برای مدت ۳۰ ثانیه را بدهد.

یک مدل از دستگاه مجهز به رم یک گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۸ گیگابایت و دیگری با رم ۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی به بازار عرضه خواهند شد. در این اسمارت فون نرم‌افزارها و قابلیت‌هایی مانند Moto Display و Quick Capture به کار گرفته شده است. موتو میکر ( Moto Maker ) در هند فعال نیست اما این شرکت انواع مختلف دستگاه را به صورت جداگانه عرضه خواهد کرد.

Moto G (2015)

۱٫

۲٫

۳٫

۴٫

۵٫

قیمت نسخه یک گیگابایت رم برابر است با ۱۸۷ دلار و در نسخه دو گیگابایت رم با قیمت ۲۰۳ دلار عرضه خواهد شد. نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.mohammadi

با سلام اقای صدرا مخملی لطفا به پست ارسال دعوت نامه های سامسونگ برید و بخش نظرات رو بخونین ببینید چه چیز هایی که بار هم نکردن شما نباید این نظرات رو ثبت کنید و باید فیلتر هایی رو اعمال کنید و این دو کاربری که فحش های ناموسی دادن باید بلاک شوند لطفا رسیدگی بکنید در شان سایت ترنجی نیست که اینجور کاربر ها در سایت باشن

m.mohammadi

ممنون از اینکه رسیدگی کردین :rose: امیدوارم اون کاربرانی ک بلاک شدن دوباره بی شرمانه برنگردن

Ari khan

یکی از بهترین میانرده ها!!!!! :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....