حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل اندرویدی نوکیا DC1 در بنچمارک Geekbench با اندروید ۷ رویت شد

نوشته

7 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، نوکیا

تصمیمی که شاید باید خیلی زودتر از این ها گرفته می شد اما نشد! البته این اولین تلاش نوکیا برای بازگشت به بازار و استفاده از اکوسیستم اندروید نیست و قبلا با سری نوکیا ایکس به شکل متفاوتی تلاش کرده بود اما به قول معروف، شتر سواری دولا دولا نمی شود! مدت زیادی است که شایعات زیادی درباره موبایل کاملا اندرویدی نوکیا به گوش می رسد و بنچمارک های مختلف از تست دستگاه دیده شده است. این بار یک دستگاه جدید به نام Nokia DC1 در بنچمارک معروف Geekbench دیده شده است که به وقوع پیوستن شایعات را نزدیک تر به نظر می رساند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با نوکیا DC1 بیشتر آشنا شویم.

the-android-7-0-powered-nokia-d1c-went-through-geekbench-five-times-on-friday

در تصویر بالا می بینید که دستگاهی با نام Nokia DC1 چندین بار در این بنچمارک آزموده شده است و نتایج مختلفی بدست آمده است. از رده امتیازات تک هسته ای و چند هسته ای می توان فهمید که با یک دستگاه پایین رده (نه اقتصادی) رو به رو هستیم، دستگاهی که اندروید ۶۴ بیتی اجرا می کند!

اجازه بدهید لیست مشخصات کلی دستگاهی که تست شده است را ببینیم:

one-of-the-scores-from-the-nokia-d1cs-geekbench-test

همینطور که می بینید سیستم عامل این دستگاه اندروید ۷ خواهد بود. چیپست به کار رفته در آن از شرکت کوالکام و مدل اسنپدراگون ۴۳۰ است. پردازنده مرکزی این چیپست ۸ هسته به فرکانس ۱.۴ گیگاهرتزی دارد و پردازنده گرافیکی آن Adreno 505 است. حافظه رم این دستگاه ۳ گیگابایت است که در مقایسه با چیپست در نظر گرفته شده کمی سوال برانگیز است.

مشخصات بیشتری از آن منتشر نشده است و باید منتظر شایعات بیشتر و یا حتی معرفی رسمی آن باشیم! به نظر شما این دستگاه با برند نوکیا در اکوسیستم اندروید چقدر می تواند موفق باشد؟

 

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Android-7.0-powered-Nokia-D1C-handset-is-run-through-Geekbench-multiple-times_id86042″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمدمهدی

آقای عطایی عزیز رم ۳ هیچ هم عجیب نیست ردمی ۳ اس پرایم با همین چیپست همین مقدار رم داره.

محمدمهدی
Xerxes

سامسونگ،اپل،اچ تی سی ،سونی،هواوی،شیائومی همه بزنین گاراژ پادشاه داره میاد!?

bvb

بازگشت پادشاه شمال!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)