حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

منتظر سیستم پرداخت موبایلی الجی از ماه آینده باشید

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

پس از سیستم Apple Pay و سیستم پرداخت سامسونگ و گوگل هر شرکتی اکنون در حال برنامه ریزی برای سیستم پرداخت خود است و اکنون الجی هم تایید کرده که از ماه آینده قصد دارد سیستم پرداخت خود را بصورت رسمی راه‌اندازی کند و به شرکت‌های ارائه کننده این سیستم بپیوندد.

بر اساس گفته‌های ال‌جی به Korea Times، این شرکت تایید کرده که قصد دارد تا سیستم پرداخت صورت حساب خود را نهایتا تا ماه آیندهٔ میلادی روی تلفن‌های هوشمند کمپانی‌اش راه اندازی کند. ال‌جی هم اکنون در حال عقد قرارداد‌های متفاوتی با شرکت‌های بزرگ سازنده کارت‌های اعتباری در کره جنوبی است که احتمالا امروز این قرارداد‌ها به امضا رسیده ولی هنوز اطلاعاتی در مورد زمان دقیق آغاز به کار رسمی این سیستم از سوی ال‌جی اعلام نشده است.

هنوز مشخص نیست که در پلتفرم پرداختی که ال‌جی قصد راه اندازی آن را دارد، همچون Apple Pay از NFC استفاده می‌کند یا مانندSamsung Pay از سیستم MST بهره می‌برد. اما به نظر می‌رسد که ال جی به دنبال تکنولوژی فراگیر تری نسبت به موارد فعلی باشد زیرا یقینا کار برای ال‌جی آنقدر سخت خواهد بود که اگر نو آوری در خدماتی که قرار است ارائه دهد نداشته باشد، قطعا شکست خواهد خورد.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/11/lg-confirms-that-its-working-on-a-mobile-payments-service/?utm_source=mainrss” background=”#29976c”]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir Narimnpour

فک نمیکنم به ما ایرانی ها ربطی داشته باشه

MJS.00824

کاش جی ال ایکس هم یکی راه بندازه.
والا همینقدر هم برای بالا رفتن فروشش کافیه البته اگه امنیت داشته باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....