حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ممکن است LG G4 Note یا G4 Pro تحت عنوان LG V10 رونمایی شود؛ صفحه نمایش نامتقارن

نوشته

8 سال قبل | 10 دیدگاه | ترنجی

مدتی است که اخبار و شایعه های منتشر شده از سوی الجی پیرامون رونمایی از دستگاه جدید برای نیمه دوم سال است. آنطور که حدی می‌زنیم، قرار است الجی دستگاهی را با چند ارتقا جهت رویارویی با دستگاه های معرفی شده شهریور عرضه کند. شنیده بودیم شاید این دستگاه از بدنه پلاستیکی بهره ببرد اما امروز evleaks نیز دست به کار شده و با انتشار تصویری، جزییات بیشتری را برای ما بازگو کرده است. بد نیست بدانید دستگاهی نیز از سوی الجی در چین مجوز لازم را گرفته که به احتمال زیاد همین دستگاه مد نظر ما خواهد بود. در ادامه همراه باشید.

evleaks با اشاره به لوگو V10 بیان کرد که ممکن است نام دستگاه  LG G4 Note یا G4 Pro نباشد اما در نهایت دارای مشخصاتی در حد یک پرچمدار دارد. صفحه نمایش  ۵٫۷ اینچی با رزولوشن Quad HD یا ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بر روی چیپست اسنپدراگون ۸۰۸ همراه با ۳ گیگابایت رم قرار گرفته است. دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و پشتیبانی از درگاه میکرو اس دی به عنوان دیگر مشخصات این دستگاه بیان شده است.

LG-V10-photos-with-increased-luminosity---V10-logo-and-asymmetrical-top-display-visible.

در ادامه evleaks به بالای این دستگاه اشاره کرد. اگر شما نیز تصویر بالا را ببینید، متوجه خواهید شد که دوربین دوم دستگاه گویا بر روی صفحه نمایش قرار دارد و اسپیکر با خطی از آن قسمت جدا شده است. گفنه شده که بالای این دستگاه، جدا از صفحه نمایش اصلی با صفحه نمایش دوم رو به رو هستیم. درک این موضوع شاید برای شما سخت باشد اما اجازه دهیم برگردیم به سال ۲۰۱۰ و زمانی که سامسونگ از دستگاه Samsung Continuum رونمایی کرد. تصویر زیر را ببینید:

Samsung-Continuum-0

دستگاه دارای صفحه نمایش دومی است که زیر صفحه نمایش اصلی قرار دارد و محلی برای نمایش اطلاعات مهم خواهد بود. حالا این موضوع را با تصاویر الجی مخلوط کنید؛ شاید به موضوع جالبی رسیدین! در هر صورت اگر قرار باشد الجی پرچمداری را برای نیمه دوم رونمایی کند، آیا مشخصات فوق کافی خواهد بود؟ در غیر این صورت به صورت نظر شما دستگاه فوق می‌تواند موقق باشد؟

[su_custom_gallery source=”media: 922727,922726,922725,922724″ limit=”100″ link=”lightbox” width=”260″ height=”260″ title=”never”][su_custom_gallery source=”media: 895125″ limit=”100″ link=”image” width=”150″ height=”150″ title=”always”][/su_custom_gallery]

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

الجی علاقه خاصی به اولین بودن داره. صفحه نمایش دوتایی دور از ذهن نیسن، الجی نشون داده ریسک پذیرترین برند دنیاست.اگه قلم داشته باشه و قلمش در حد قلم نوت۵ کارایی داشته باشه واقعا عالی میشه.

Omid sony baz 2

کاربردی هم داره؟ :wacko: :wacko: :wacko:

iman

فکر کنم حاشیه اش زیاد شده که مورد انتقاد فن هاش قرار خواهد گرفت !
سخت افزار هم که چه عرض کنم ! در حد میان رده ی ۲۰۱۵ به حساب میاد نه پرچمداری که کنار اسمش PRO هم داشته باشه !

ali221488

عزیزم شما چرا اینقدر بی منطق هستید
سخت افزار در حد میانرده ۲۰۱۵ اصلا حرفتون با عقل جور در نمیاد میشه بگید چیش در حد میانردس ؟!!!!!!!
الجی تنهال با خلاقیشه که تونسته توی بازار اسمارتفون ها جایی واسه خودش پیدا کنه چیزی که چند برند دیگه که اسم نمیارم واسه بقا توی بازار بشدت بهش نیاز دارن

Araz

iman

خیلیا در مورد جی ۴ هم همینو میگفتن (میانرده رده بالا)…
ولی دیدیم که چطوری تو عمل خودشو ثابت کرد 😉
سامسونگ به قول شماها با اون پردازنده فوق قوی و رم DDR4 و حافظه پرسرعت چه گلی به سرش زد ؟؟؟
فقط اختلاف ۲ ؛ ۳ ثانیه ای !!!
یا اینکه بیاد مثل اچ تی سی و سونی از اون بخاری ُ۸۱۰ استفاده کنه ؟؟؟

MaKenZi

درود

الان شما گوشی میان‌رده‌ای که ۲۰۱۵ معرفی شده و قیمتش در رنج میان‌رده هست و مشخصات زیر رو داره، برای من و بقیه‌ی دوستان معرفی کنید:

رم ۳گیگ، صفحه نمایش QHD، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و پردازنده‌ی اسنپ ۸۰۸

ولی من قبل از اینکه بخواید به خودتون زحمت بدید، چون چنین چیزی نداریم، توصیه میکنم از بیان هر حرفی که از صحت اون اطمینان ندارید، خودداری کنید!

SAYROS

دو طرف نمایشگر خمیده هست؟ من که تو عکس اینجور میبینم

ali221488

به نظر منم اینجوریه !!!
به هر حال جلوش خیلی زیباس ولی پشت ۴ از این زیباتره

MaKenZi

درود

بله اینطور به نظر میاد
انحنای ۲٫۵D هست
یعنی کمتر از اج سامسونگ

ahmad 0098

فبلت خوبیه ولی در نوت ۵ نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....