حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه فیلم برداری گوگل پیکسل با آیفون ۷ پلاس

مقایسه مقایسه و مقایسه! اساسا بهترین روش برای انتخاب صحیح هم همین مقایسه ها است و الا هیچ ماست بندی نمی گوید ماست من ترش است! البته این که مقایسه چطور و توسط چه مرجعی انجام شده باشد نیز اهمیت فراوان دارد و نباید به هر ویدئویی اتکا کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا یک ویدیو مقایسه فیلم برداری از پیکسل با آیفون ۷ پلاس داشته باشیم.

عموما ویدیوهای منتشر شده از jerryRigEverything مبتنی بر دقت و توجه به جزئیات برای مقایسه یا تست های صحیح است. این کانال یک مقایسه فیلم برداری بین پیکسل و آیفون ۷ پلاس ترتیب داده است تا در آن عملکرد فیلم برداری در رزلوشن های مختلف در شرایط نوری خیلی ضعیف و عادی بررسی شود. علاوه بر آن در رزلوشن های مختلف نیز فیلم برداری انجام می شود تا عملکرد لرزشگیر سخت افزاری آیفون ۷ پلاس در مقابل لرزشگیر نرم افزاری گوگل پیکسل هم سنجیده شود. فیلم برداری دوربین سلفی و البته حرکت آهسته ۲۴۰ فریم بر ثانیه هم مقایسه شده است. در ادامه شما را به تماشای این مقایسه جانانه دعوت می کنیم:

[aparat id=”C1Zjl”]

مشخصا برتری های سخت افزاری آیفون ۷ پلاس از جمله لنز تله برای بزرگنمایی ۲ برابر اپتیکال و لرزشگیر اپتیکال به آن برتری های ویژه ای می دهد به خصوص زوم اپتیکال که به شما اجازه فیلم برداری تله را می دهد اما نمونه گوگل نیز در حد توان خود سعی کرد تا خروجی خوبی داشته باشد. هر چند شاید در زمینه عکاسی پیکسل عملکرد بهتری داشته باشد اما آیفون ۷ پلاس با در نظر گرفتن همه چیز، فیلم برداری بهتری را ارائه می دهد. نظر شما چیست؟ کدام یک را ترجیح می دهید؟

[button type=”default” color=”https://www.youtube.com/watch?v=Z_Ie-l9Vago” target=”” link=””]jerryRigEverything[/button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad.tech

متاسفانه از همچین مقایسه هایی به شخصه نمیتونم چیز زیادی بفهمم چون انگار هر دو ویدیو نویز زیادی تو این تصویر دارن فقط نوع ترکیب رنگها مشخصه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)