حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه سرعت وان پلاس ۳ تی (Oneplus 3T) با آیفون ۷ پلاس

وان پلاس به تازگی نسخه به روز شده پرچمدار خود یعنی وان پلاس ۳ تی (One Plus 3T) را ارایه کرده است. قبلا در تست مقایسه سرعت وان پلاس ۳ با آیفون ۷ پلاس دیدیدم که هرچند آیفون ۷ پلاس پیروز میدان بود اما وان پلاس ۳ نیز سرعت خوبی داشت و در بحث مدیریت رم یک اعجوبه اندرویدی به حساب می آید. در این ویدیو می خواهیم ببینیم نسخه جدید وان پلاس ۳ یعنی وان پلاس ۳ تی (Oneplus 3T) را با آیفون ۷ پلاس مقایسه کنیم تا ببینیم آیا نسخع جدید می تواند فاصله را از بین ببرد؟

وان پلاس ۳ تی (Oneplus 3T) با چیپست جدید اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز شده است و باتری بزرگ تری دارد. تغییرات نسبت به نسل اول آنقدر نیست که دارندگان وان پلاس ناامید شوند اما به هر حال بهبودهایی صورت گرفته است. آیفون ۷ پلاس نیز هنوز همان دستگاه است (!)، اجازه بدهید رقابت این دو دستگاه را با هم ببینیم:

[aparat id=”HeWAu”]

هر چند باید گفت این دو دستگاه از نظر سیستم عاملی کاملا با هم متفاون هستند و این بخش مهمی از داستان است اما وان پلاس ۳ تی همانند وان پلاس ۳ تنها در بخش بازی ها به شکل مشخصی از آیفون ۷ پلاس عقب می ماند که همین موضوع را در تست سرعت پیکسل گوگل نیز شاهد بودیم. به نظر می رسد که گوگل باید در نسخه بعدی اندروید، یعنی اندروید ۸ نگاه ویژه ای به این بخش داشته باشد. البته که در زندگی روزمره شما هیچ وقت ۴ بازی را پشت سر هم باز نمی کنید که خیلی منتظر بمانید اما به هر حال این موضوعی است که وجود دارد.

در بخش مدیریت رم نیز شاهد هستیم که وان پلاس ۳ تی همانند وان پلاس ۳ با ۶ گیگابایت حافظه رم عملکرد عالی دارد. جالب اینکه رنج وسیعی از لپتاپ های اداری ۴ گیگابایت یا کمتر حافظه رم دارند! نظر شما درباره وان پلاس ۳ تی (Oneplus 3T) چیست؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.youtube.com/channel/UChYU73igK5wQhWAXPh3X8PA”]Phonebuff[/button]

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa67

وان ملاس عالی عمل کرد.انتظار همچین عملکردیو نداشتم ولی فوق العاده بود.کافیه به برچسب قیمتی این دو گوشی یه نگاهی بندازیم اونوقت ارزش وانپلاس بیشتر معلوم میشه انصافا هم زیاد عقب نیافتاد تقریبا پابه پا پیش اومد.

Mosafer

برچسب قیمتی که موقع فروش لحاظ نشه به چه درد میخوره؟؟؟ وان پلاس ۳ هیچ وقت زیر ۱۷۰۰ نیومد. اخیراً هم که رفته بالای ۲ میلیون. ۳ تی که عمراً زیر ۲ میلیون باشه. خب مگه آدم عقلش رو از دست داده؟ میره با ۱ و ۸۰۰ اس ۷ میخره که نمایشگر و دوربینش کل برند وان پلاس رو میخوره. تازه ضد آب هم هست. فقط شاید توی سرعت چند ثانیه از این عقب بیفته که اونم قطعی نیست.

max03

تو دور دوم وان پلاس سریع تر از آیفون بوده،ایفون دور دوم رو تو ۳۲ ثانیه و وان پلاس تو ۲۶ ثانیه تموم کرد!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)