حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه اسپیکر‌های اکسپریا ایکس زد، آیفون ۷ پلاس، پی ۹ پلاس و اچ‌تی‌سی ۱۰

نوشته

7 سال قبل | 35 دیدگاه | اپل، اچ‌تی‌سی، اخبار، تماشا کنید، سونی، هواوی

اگر عاشق موسیقی باشید، اسپیکر اسمارت‌فون یکی از مهم‌ترین قسمت‌هایی است که شما در طول روز با آن سر و کار خواهید داشت. در ادامه قصد داریم چند تا بهترین‌های بازار را به چالش دعوت کنیم. در ادامه همراه باشید.

[aparat id=”ouhCl”]

 

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
35 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمان

باز چی شد به سایت باز نمیشه درست چرا…

پیمان

بله جناب مخملی همین کار رو کردم درست شد.ممنون از توجهتون

پیمان

درست شد نمیدونم باز نمیکرد ولی بعدش حل شد.
ایفون بلندیش بیشتر شده خیلی خوب شده.اما در اخر تو موسیقی هیچ وقت جایی که اچ تی سی هست انتخابی وجود نخواهد داشت.مخصوصا ۱۰٫واقعا عالیه من خودم ۱۰ دارم و واقعا صداش قابل تحسینه.چه هدفون چه اسپیکر.

Jaredy

ایکس زد افتضاح بود از زد فایو هم پایین تر بود و عجیبه

t.t

این یارو clearaudio اکسپریا را روشن نکرده بود… باید بگم فعال کردن این گزینه خیلی تفاوت توی بلندی صدا ایجاد میکنه ..

Jaredy

هم گفت به دلیل درخواست کاربران این دفعه روشنش کردیم هم نشون داد که روشن بود! ویدیو رو نگاه کن دوست من بعد نظر کورکورانه بده

t.t

درسته گزینه اش فعال بود.متاسفانه کیفیت ویدئو این قدر پایین هست که نمیشه درست تشخیص داد.من ویدئو را دیده بودم فقط بخاطر کیفیت متوجه نشدم. البته به حرف های طرف هم اصلا گوش نکردم.در ضمن لحن شما شایسته نیست.موفق باشید

Amir

گزینه روشن بود،به حرفاش دقت کنید متوحه میشین و دوستان هم ذکر کردن،تنها XZ نیست ۱۰ هم در حالت موسیقی بلندی صداش کمتره که اینجا در این حالت بود،حالت تئاتر اگر بود حجم صداش بیشتر بود ولی متاسفانه سونی تو حجم صدا پسرفت کرده،Z2 پسر خاله ی من که همیشه کل کل داریم رو گوشی هامون با وان مکس میشه گفت تفاوت کمی داشت،ولی Z5 که الان داره از وان مکس که هیچ از ۱۰ هم حجم صداش کمتره،ایکس زد هم که اینجوری!!!

ساسان

واقعا هواوی p9 plus عالی بود

Milad_Sh

از لحاظ کیفیت آیفون و اچ تی سی
از لحاظ بلند بودن هوآوی و بازم آیفون
XZ چرا اونطوری بود؟ ? ته صداش بود؟

Milad.tech

آیفون با یه دونه اسپیکر مونو عالی بود الان که دوتا استریو شده دیگه عالی
Htc هم که اگه تو صدا بهترین نباشه تعجب داره
اما یه صدآفرین به هواوی که هیچوقت در زمینه صدا حرفی برای گفتن نداشته اما اینجا خوب بود

red eagle

زد۵ پرمیوم کیفیت اسپیکر های خیلی پیشتری از اج تی سی ۱۰ داره ولی نمی دونم چرا ایکس زد اینطوری در ضمن بهترین اسپیکر ها هم مربوط به نکسوس ۶ پی هست بعدشم زد۵ پرمیوم اچ تی سی هم انچنان که فکر می کنی خوب نیست باید با خود دستگاه کار کنی و مقایسه کنی

Jaguar

من چند روزیه وارد سایت نمیشم با خودم گفتم تا باگ ها رفع نشه دیگه نمیام ت ر ن ج ی
امروز اسکرین شاتی برام فرستادن که ظاهرا دوباره اکانت فیک برای من ساختن خواستم بگم دوستان بدونن همش چرندیات هست و هیچکدوم رو باور نکنن.
موفق باشین
به امید یه ت رنج ی بی نقص!

yas

سلام
اچ تى سى بهتر بود بعد هواوى و ایفون

moazez

یادمه z5p تو صدا htc10 رو کنار زد. بریم فیلمو ببینیم چجوریاس

moazez

بین گوشیا صدا رو دست xa ultra ندیدم

riofarina

من موندم‌ همه شرکتا پیشرفت میکنن ،این سونی اون چندتا نقطه قوتشم داره به نقطه ضعف تبدیل میکنه.
حذف سری پرمیوم
باتری ضعیف
هیبرید کردن مموری
ضعیف کردن سری کامپکت
حالا هم اسپیکر!
آیفون عالی بود و htc فوقالعاده ،هواوی دور از انتظار و سونی …

shs77

دوست عزیز مطمئنا خودشون بهتر از منو شما میدونن اما بزارید بگم
حذف سری پریمیوم که احتمالا منظورتون نسخه ۴K هست به نظر میاد سونی هم میخواد مثل سامسونگ و الجی دو سری پرچمدار بده که نسخه ۴K که فبلت هست در اسفند رونمایی بشه و نسخه دیگه در شهریور ماه (البته این تحلیل منه ممکن هم هست اتفاق نیفته)
باتری کجاش ضعیفه؟! باتری X از سری Z5 خیلی سرتر بود اگر نتایج gsmarena منظورتون هست که بخاطر تغییر الگوریتم تستشون اینجوری شده (قبلا روی نصف نور میزاشتن که روی گوشی های سونی ۸۰-۹۰ نیت بود الان روی ۲۰۰ نیت تست باتری میکنن!!)
Z5 حدود ۹ ساعت ویدئو پخش میکرد اما XZ حدود ۱۱ ساعت پخش میکنه! (براساس نتایج سایت ها نمیگم چیزیه که سونی توی دفترچه راهنماش گفته و براساس تست های من کاملا صحیح میگه)
باتری خیلی بهتر شده
هیبرید کردن خشاب سیمکارت و رم هم بخاطر اینکه که درگاهش مثلا قبل نیست و حالت کشویی پیدا کرده که خیلی بهتره و اگر بلند تر طراحیش میکردن جالب نمیشد! الان سامسونگ هم هیبریدی هست درگاهش!

من هم بشخصه دوست داشتم X کامپکت پردازنده ۸۲۰ داشته باشه ولی نداشت اما الان با همین ۶۵۰ هم عملکردش خیلی خیلی عالی بوده و براحتی S7 رو در تست سرعت شکست داد و با آیفون ۷ برابر بود!

اسپیکرش هم خوبه توی این تست هم روی تنظیم DSEE HX نبود و صداش کمتر بود وگرنه بهتر میشد اما کلا اسپیکر های سونی کیفیتشون خوب بود و از قبل هم صدای خیلی بلندی نداشتن!

بهرحال مطمئنا اونا هم برنامه ها دارن صبر کنید..

riofarina

اینایی که گفتی همون که من گفتم بودن دیگه
سونی گوشی پرچمدار با سایز ۵٫۵ اینچ نداره (چیزی معرفی نخواهد شد مطمئن باش)
تست باتری هم برای همه شرایط یکسانه و سامسونگ و الجی هم با همون ۲۰۰ نیت تست میشن و سونی که یزمان از سامی باتری بیشتر نگه میداشت الان حرفی برای گفتن نداره مخصوصا میانرده هاش افتضاح هستن.
کامپکت هم علاوه بر cpu باتریشم مثل z3c دیگه نیست.
اسپیکر هم تنظیم نبود دیگه از اون حرفاس.
ببین من طرفدار الجی هستم و مشکلات الجی و قبول دارم شما هم باید قبول کنین نه توجیح

روح الله

حیف V20که تو این مقایسه نبود

shs77

دوستان صدای XZ روی حالت clear audio بود که صدای خیلی بالایی نداره
اگر روی DSEE HX بود صداش بیشتر میشد و تفاوت این دو گرینه جزیی نیست و شاید ۳۰ درصد صدا بیشتر هست
اما خب اسپیکر پرچمدار های سونی هیچوقت بیشترین صدا رو نداشتن ولی کیفیتشون عالیه نمونش اسپیکر Z5P که واقعا کیفیت صداش عالیه

Mordred-Ox

رفقا من خیلی چیزی نمیدونم ولی تا جایی که من دیدم DSEE HX تاثیرش تو هدفون های سیم داره و ربطی به اسپیکر نداره(سونی ندارم که امتحان کنم ولی این قضیه عین توضیحات سونی درباره این گزینه تو تنظیمات هست)
راستی نمایندگی سونی خواست گوشی که صفحش عوض شده بود بهم بندازه من گول نخوردم.اخه فکرشو کنید،مگه میشه گوشی اصلی روشناییش از گوشی دمو کمتر باشه و رنگارو بدتر نشون بده؟سفیدش از امولد هم بدتر بود که من گفتم بدون شک صفحش عوض شده…یا نشده؟!
کسایی که زد ۵ دارن میشه بگین صفحه گوشیشون با نسخه دمو فرق داره یا بهتره یا بدتر؟

Mordred-Ox

ولی سفیدش با این وجود باز هم خوب بود

red eagle

چرت ترین گوشی سونی زد ۵ بود حالم ازش بهم می خوره دو ماه هم بیشتر نتونستم تحملش کنم صفحه نمایش افتضاح باتری افتضاح دوربین افتضاح البته نسبت به نسل ها ی قبلی می گم ولی زد۳+ خیلی سالار بود دوربینش از تمام گوشی های دوره خودش خیلی بهتر بود اس ۶ که تو افق محو شد دوربینش صفحه نمایشش چشمات رو کور می کرد و زیبایی دستگاه مخصوصا مسیش اخ نمی دونید چی بود ولی سونی چی کرد امد یک زد ۵ معرفی کرد که دوربینش ضعیف تر از اس۶ بود صفحه نمایشش هم ضیف کرد واقعا نمی دونم چی بگم اینم از اکسپربا ایکس زد کلا سونی فقط تو زد تو و سری زد۳ عالی بود البته زد۵پذمیوم هم نباید فراموش شه اونم شاهکار بود

Jaredy

DSEE HX بلندی صدا رو نزدیک به ده دسیبل افزایش میده روی اسپیکر! و تاثیر در هدفون اینه که موزیک های معمولی رو تبدیل به hi res میکنه و از bass کم میکنه و به جزییات صدا اضافه میکنه تمام نوت های ریز موسیقی رو به وضوح میشه شنید رو این حالت! Clear Audio Plus هم دقیقا من که نفهمیدم چیه کلا حالت بیخودیه نه کیفیت و خوب میکنه نه بلندی صدا نه وضوح و bass هیچ وقت ام روشنش نمیکنم من! با هدفون موسیقی گوش بدم خودم اکولایزر تنظیم کردم رو اسپیکر هم میزارم DSEE HX

milad.danesh

اچ تی سی عالی بود ایفون خوب بود هواوی خوب بود به قول بعضیا ( سلطان صوت و تصویر ) هم گند زد

red eagle

به قول بعضی ها نه به قول متخصصینی که بررسی کردن برای همین همیشه جایزه بهترین تصویر و صوت به گوشی های اکسپریا داده می شه نه به گوشی هایی مثل ایفون یا اچ تی سی که صفحه نمایششون مثل شمع هست در مقابل حتی اکسپریا اس پی شما خوش باش

Mordred-Ox

برای امسال لینک بده

مجید

یک مقدار زرد نیست ال سی دی آیفون ؟!!!!!!!!

سعيد

خخخ مجید خیلی باحالی
دوست عزیز میوزیک اپل رنگ تصاویر اهنگ ها رو با رنگ زمینه یکی میکنه

مجید

خودم آیفون ۶ دارم. بنفشم کاور بنفشم سفیده.واسه شما هم رنگ میشه !!!!

مجید

مشکی ام میذارم سفیده سفیده !!!!!

red eagle

مرتیکه سگ امده دستکاری کرده صدای اج تی سی ۱۰ از زد۲ هم کم تره معلوم نیست چی سر این ایکس زد اورده اگه دستم بهش می رسید یک دندون سالم هم براش نمی زاشتم تا دیگه نخواد از این کار ها کنه

Mordred-Ox

این یارو همون خریه که ١٠ رو با پریمیوم مقایسه کرد و همتون اونجا از پریمیوم تعریف کردین
شعور حرف زدن نداری برو تو مدرسه با رفیقات اینجوری صحبت کن
دیگه بعضیا گندشو تو چرت گفتن در اوردن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....