حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی قابلیت‌های جدید ویندوز ۱۰ به صورت خلاصه در یک ویدیوی جدید توسط مایکروسافت

نوشته

8 سال قبل | 11 دیدگاه | ترنجی

یک روز مانده تا عرضه‌ی رسمی ویندوز ۱۰، مایکروسافت تمامی تلاش خود را بکار گرفته تا توجه کاربران مختلف را در سراسر جهان معطوف سوگلی جدید خود کند و سطح هیجان را به اوج خود رسانده است. اکنون این شرکت ویدیوی دیگری را برای معرفی قابلیت‌های ویندوز ۱۰ منتشر کرده که در آن به ویژگی‌های جالب این سیستم‌عامل اشاره می‌کند. در ادامه با ما باشید و ویدیوی مذکور را ملاحظه کنید.

در این ویدیو، Mohammed Samji یکی از اعضای فعال در تیم توسعه‌ی ویندوز، به ذکر ویژگی‌های مختلف این سیستم‌عامل می‌پردازد. وی بر روی استارت منوی جدید اما آشنای ویندوز ۱۰ تاکید دارد که ترکیبی از نکات برجسته و برتری‌های ویندوز۷ و ۸ است و حال و هوای تازه‌ای به این ویندوز بخشیده است تاکید می‌کند.

رابط کاربری و شکل گزینه‌ها نیز در این ویندوز بهبود چشمگیری پیدا کرده است. بهینه‌سازی‌های گسترده و چشمگیر در زمینه‌ی کار با کیبرد و ماووس و همچنین استفاده از صفحه‌ی لمسی به صورت همزمان در این نسخه از ویندوز خودنمایی می‌کند و وی نیز در این ویدیو بر روی این قابلیت‌ها تاکید دارد.

تسکبار با بهبودهایی روبرو شده و شکل و شمایل ساعت همیشگی ویندوز کامل جای خود را به ظاهری مدرن و زیبا داده که در کنار ویژگی‌ها و ظاهر بهبود یافته‌ی بخش System tray مانند مکانیزم جدید کنترل میزان صدا و مدیریت شبکه، بیش از هر زمان دیگری تفاوت‌های ویندوز جدید را با نسخه‌های قبل از آن آشکار می‌کند.

علاوه بر اینها در بخش System tray شاهد بخش Action Center کاملا جدید و متحول شده هستیم که مدیریت رویدادها و پیغام‌های مهم را به صورت یکپارچه بر عهده دارد. در کنار تمامی این موارد، سایر تغییرات ریز و درشت دیگری نیز که در ویندوز ۱۰ شاهد آن هستیم، در ویدیو مشهود است و ایشان آنها را معرفی می‌کنند.

در نهایت ویدیو با معرفی سریع تمامی قابلیت‌ها و رویدادهای جدید به پایان می‌رسد و نشان می‌دهد مایکروسافت در تک تک نقاط ویندوز تمامی تلاش خود را برای بهبود هرچه بیشتر آن بکار گرفته است. قابلیت جدید Task View به کاربر اجازه می‌دهد که دورنمایی از آنچه در حال اجراست را مشاهده کند و به صورت همزمان چندین صفحه‌ی دسکتاپ را برای مدیریت راحتتر کارهای خود برگزیند که مسلما انجام کارهای مختلف را بسیار ساده خواهد کرد و از سردرگمی کاربر جلوگیری می‌کند.

ظاهرا تا اینجای کار، پرونده‌ی ویندوز ۱۰ بسته شده و در آینده شاهد تغییرات بیشتری در قالب بروزرسانی‌های ریز و درشت این شرکت برای ویندوز جدید خواهیم بود که بدون شک بازگشت به دوران طلایی PCها و همچنین کسب سهم بیشتری از گجت‌های قابل حمل مانند اسمارت‌فون و تبلت‌ها هدف اصلی مایکروسافت در انبوهی از تغییرات مختلف در ویندوز ۱۰ است.

[aparat]http://www.aparat.com/v/OnWHt[/aparat]

به نظر شما تغییرات جدید ویندوز آنچنان چشمگیر خواهند بود که بتواننند شما را متقاعد به ارتقا کنند؟ مایکروسافت چه کارهای دیگری را می‌توانست در این نسخه از سیستم‌عامل خود اعمال می‌کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/microsoft-goes-over-the-windows-10-experience-in-new-video”]neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
raminrx7

محمد سامجی که اول ویدئو نشون میده ایرانیه؟؟؟؟

احمد

منتظرشم شدید

Parse

اقای رحمانی الآن اگر من از یه سایت ایرانی بیلد ۱۰۲۴۰ رو بگیرم اینسایدر به خساب میام که رلیز اصلی رو رایگان بگیرم ؟ / پسوند آر تی ام چیه ؟

Parse

آخه الآن توی سایت اصلی مایکروسافت رو میشه قسمت اینسایدر چو کنید ؟ چون غیر فعال شده برای ویندوز پی سی ! الآن اینی که دارم دان کنم نصب شه حله ؟ توی اینسایدر عضو شدم نوشت الآن جزیی از ویندوز ۱۰ هستی ولی غیر فعال بود دان بیلد آخر

REZA

ببخشید ترنجی حان!

من واسه بار دوم وقتی میخوام log in کنم سایت ارور میده.نمیدونم مشکل از منه یا ن.ولی قبلا اصلا اینطور نمیشدم.
این پیام و میده:ERROR: Login failed because your IP address has been blocked. Please contact the administrator.
الان واسه بار دومه با دردسر وصل شدم .رفتم تو ایمیلم با رمز جدید اومدم.

صدرا مخملی

بررسی میکنیم حتما دوست عزیز

REZA

اقا واسه من که پیام رزو نیومد.حالا که اینطور میرم از سوپر مارکتی مون میخرم کیلو ۵ تومن!!

Sir.Darvishi

آیا نسخه های اورجینال ویندوز ۱۰ رو برای دانلود میزارید رو سایت یا نه؟

payam jannatifard

سلام . قیمت ویندوز ۱۰ اورجینالی که من چند روز پیش تو بازار گرفتم با قیمت اعلامی مایکروسافت زمین تا آسمون فرق داشت !!!!!!
جالب بود جنسی که قیمت ۱۹۹ دلاری داره چطوری ۱۵۰ فروش میره!
از طرفی لایسنس هم اگه روی ویندوز دانلود شده از خود سایت مایکروسافت باشه ، خوبه ..
که برای استعلام لایسنس ، مایکروسافت کارو راحت کرده .سایت مایکروسافت نحوه استعلام گرفتن محصولات خودشو توضیح کرده .. ترجمه فارسیش اینجاس :

http://itresearches.ir/%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D9%88-%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88%DB%8C-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%88-%D9%88%D8%B6%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%AA

chalton

.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
پویا رحمانی
عاشق دنیای تکنولوژی، خودرو و فوتبالم! عشق به تمام معنا...