حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل مدیریت حافظه در گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس حتی با ۴ گیگابایت رم نیز وجود دارد! [بروزرسانی: ویدیوها اضافه شد]

نوشته

8 سال قبل | 147 دیدگاه | ترنجی

هر ساله اسمارت‌فون‌های جدید با قابلیت‌های بهتر و پیشرفته‌تر ظهور می‌کنند؛ پرچمداران جدیدتر به پردازنده قوی‌تر، رم بیش‌تر، تراشه گرافیکی بهتر و… تجهیز می‌شوند که همین باعث سرعت بیش‌تر آن‌ها نسبت به نسل قبلی خود است. سامسونگ در گلکسی‌های جدید خود یعنی نوت ۵ و اس ۶ اج پلاس از حافظه رم ۴ گیگابایتی LPDDR4 استفاده کرده‌است، با خواندن مشخصات این دو اسمارت‌فون شاید شگفت زده شوید اما سوالی که ممکن است در ذهن شما شکل بگیرد این است که آیا گلکسی‌های جدید نیز همانند اس ۶ از مشکل مدیریت حافظه رنج می‌برند؟ در جواب باید بگوییم بله! نوت ۵ و اس ۶ اج پلاس نیز در درون خود با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند و فقط توانایی نگهداری ۵ برنامه را در رم ۴ گیگابایتی (!) خود دارند.

در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ویدئوهای منتشر شده از این اسمارت‌فون‌ها به خوبی این مشکل را بازگو می‌کنند. زمانی که شما ۴ یا ۵ برنامه را اجرا کنید و از طریق دکمه Home از آن‌ها خارج شوید، باید برای باز شدن دوباره آن‌ها چند ثانیه بیش‌تر نسبت به گوشی‌های دیگر صبر کنید. بارزترین مثال این مشکل ویدئوی جدید منتشر شده از سوی کانال DroidModderX ROOT Master در یوتیوب است؛ در این ویدئو سرعت گلکسی نوت ۵ با LG G4 سنجیده می‌شود، در راند اول که مربوط به سرعت باز کردن برنامه‌ها می‌شود گلکسی نوت ۵ برنده میدان است. اما در راند دوم که این کاربر به سنجش قدرت مولتی تسکینگ هر گوشی می‌پردازد، گلکسی نوت ۵ با وجود رم ۴ گیگابایتی LPDDR4 برنامه‌ها را با ۴ ثانیه تاخیر نسبت به LG G4 با ۳ گیگابایت رم LPDDR3 اجرا می‌کند.

[aparat]http://www.aparat.com/v/6Q9TU[/aparat]

یکی دیگر از این ویدئوها که از طرف PhoneBuff منتشر شده است نیز صحت این مشکل را تایید می‌کند؛ در این ویدئو سرعت LG G4 و وان پلاس ۲ با گلکسی نوت ۵ سنجیده می‌شود و بار دیگر گلکسی نوت ۵ در راند اول پیروز می‌شود اما راند دوم را به G4 و وان پلاس ۲ می‌بازد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/6Q9TU[/aparat]

متاسفانه طبق ویدئوی منتشر شده از سوی Android Police این مشکل در گلکسی اس ۶ اج پلاس نیز یافت می‌شود! جدای از تاخیر بیش‌تر برای باز کردن برنامه‌ها در این دو اسمارت‌فون، اگر شما برنامه‌ای را باز کنید و سپس ۴ یا ۵ برنامه را بعد از آن اجرا کنید برای بازکردن برنامه اول به مشکل بر می‌خورید و علاوه بر زمان بیش‌تر برای باز شدن آن باید اجرای دوباره آن را نیز تحمل کنید! دلیل این موضوع هنوز در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است و مشخص نیست؛ قطعا این مشکل می‌تواند باعث دلسردی برخی از کاربران این اسمارت‌فون‌ها در آینده شود. دیدگاه شما چیست؟ فکر می‌کنید که سامسونگ دلیلی برای این کار خود دارد و یا به آن پاسخی قانع کننده خواهد داد؟

[aparat]http://www.aparat.com/v/ofDv2[/aparat]

[بروزرسانی]: ویدئوهای مربوطه به مطلب اضافه شدند

بخش نظرات با شما!

[button url=”http://www.digitaltrends.com/mobile/samsungs-galaxy-note-5-and-s6-edge-struggle-with-multitasking-despite-4gb-of-ram/” postid=”” style=”btn-default” size=”btn-default” target=”_self” fullwidth=”false”]DigitalTrends[/button]

اشتراک در
اطلاع از
147 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

فقط میشه گفت حیف این گوشی.حتی اگه جدیم نباشه اسمش موند روش که مشکل داره

abozarmansuri

اگزینوس جانم اگزینوس همه ی اتیشا از گور این بنچمارک بالابر الکی بلند پیشه

mehrdad296

رم چه ربطی به پردازنده داره ؟؟؟ :wacko: شما احتمالا فن سونی نیستی ؟؟!! :whistle:

Moazez

چاه مکن بهر کسی اول خودت، بعدا کسی.سامسونگ امسال واسه همه انواع اقسام شایعه هارو ساخت،ببین خودش چجوری داره میسوزه. راحت ترین بخش که حتی هواوی هم توش مشکل نداره ببین چجوری گرفتارش کرده. این نشون میده سامسونگ هیچی نیست و فقط آماتورها با توجه به تبلیغات میخرنش.

pouya

جناب Moazez
مدیریت پاک نکنه خوبه ما که چیزی نگفتیم پاک شد نظرمون فقط گفتم الان میان میگن مزیت

همین ولی پاک شد 🙁 :unsure:

parsa

الان واسه خودت نتیجه گیری کردی یه مشکل مدیریت رم نشون میده سامسونگ هیچی نیست و فقط آماتور ها به خاطر تبلیغات میخرنش؟؟!
عزیزم مطمئن باش اگه فقط تبلیغات بود. سونی بودجش رو داره که دقیقا اندازه سامسونگ تبلیغات کنه شایذ هم بیشتر.
پس یا سونی مشکل مدیریت عقل داره که با یه هزینه کم (نسبت به عظمت شرکتش) تبلیغات نمیکنه که چنین فروشی رو داشته باشه. یا شما مشکل مدیریت عقل داری که هر جا باید یه کامنتی بزاری و از آب گل آلود ماهی بگیری. یا سونی هم داره خیلی خوب تبلیغ میکنه و اسپانسر جام جهانی میشه و … که این نشون میده کلا داری اشتباه میگی.
اینا همه از سوزشه آقا جان سوووووووووزش وگرنه ما هم میومدیم زیر پستای سونی هی از این حرفا میزدیم

amir7778

یه سوال
چرا دوست من اس۶ خریده و این مشکلو نداره؟؟
جدی میگم واقعا نداشت
میشه کسایی که ای۶ دارن بی طرف بگن که حل شده یا نه؟

MohammadR

دوست عزیز من خودم این گوشی رو دارم و این مشکل واقعا چیزه مهمی نیست ن بخاطر اینکه این گوشی رو دارم میخوام خودمو گول بزنم ن چون واقعا چیزه مهمی نیستش من خیلی مولتی تسکینگ میکنم چون موقغ وبگرذی تب هایه زیادی باز میکنم وای اثری از این مشکل وجود نداره مثلا من از تب اخر میرم ب تب اول یک صفحه سفیده میاره یک دهم ثانیه بعد همه چیرو کامل باز میکنه تلیغات و متن و عکسو .من اینو یجا دگ گفتم یکی برگشت بهم گفت خوب واسه همون یک دهم ثانیه هم از اینرنتت استفاده میکنه و از حجم بستت کم میشه جلو چشمه خودش اینکارو تو حالت آفلاین انجام دادم و هیچ مشکلی نبود چون گوشی قبلا اون تب و دانلود کرده ولی تا اون چیزی رو ک دان کرده بیاره یه تایم خیلی کمی خیلی کم طول میکشه تا بیاردش اصلا متوجه اون تایمه کم هم نخواهید شد مشکل بعضی ها اینکه تعصب الکی دارن رو خیلی چیزایه مسخره من نمیخوام از خودم تعریف کنم صرفا میخوام ی واقعیتو بگم ک آدمه متعصبی رو هیچی نیستم ایراداتشو قبول دارم بزگترین ایراد s6 هم عدم امکان درج کارت حافظه است ک باتوجهه به ایرادات دیگر پرچمدار ها این گوشی امسال بهترین بود هرچند بنظرم iphone 6 کمترین ایراد رو حتی از s6 داشت ولی چون کلا با اکوسیستم آیفون حال نمیکنم s6 خریدم.

m7294

من نمیدونم این مشکل رم چرا فقط امسال اومده قبلا گوشی های سامسونگ اینجوری نبود :scratch:

aaa

اینا هم چرته
امسال اینو باب کردن تا اس۶ رو بدنام کنن
خود سامسونگ قابلیت های مالتی تسکنیگ خوبی داره نیازی نیست بین RECENT APPS بین برنامه ها جابجا شی

Peyman 3X

قبلا هم این مشکل رو داشته سامسونگ.
به نظرم سامسونگ داره بیش از اندازه به حفظ رابط کاربریش (تاچویز) اصرار میکنه، البته حق هم داره چون تغییر یا خذف برخی گزینه های تاچویز یعنی پذیرفتن تمام انتقاد های چند سال اخیر.
بدون شک مشکل سخت افزاری ندارند هیچ کدام از این گوشی ها، اما سنگینی تاچویز و بالطبع سنگینی پردازشی اش در بکگراند باعث کاهش توان پردازش لحظه ای میشه.
اکثر کسانی هم که میگن مشکل ندارند ۱- گوشی رو روت کردن و با نرم افزار های مختلف بهینه سازی سیستم مشکل خود را رفع کردن ۲- از کاستوم رام استفاده میکنند ۳- از گوشی استفاده پر فشاری ندارند ۴- اصلا توانایی تشخیص لگ های اینچنینی رو ندارند،در واقع به ندرت متوجه هنگ یا لگ میشوند.
ایشالله که سامسونگ هر چی زود تر دست به کار شه و یه تصمیم عاقلانه ای برای مصرف کننده های محصولاتش کنه.

MohammadR

شما مگه این گوشی رو داره ک درباره ی مشکلش و کسایی ک این مشکلو دارن نظر میدی و اونها رو ناتوان تو تشخیص لگ نشون میدی؟؟این مشکل هست قبول ولی اضلا ب این مهمی نیستش الکی بزرگ شده… همین مثله همون قضیه ی خم شدن آیفون ۶ ک خیلی رو مخ رفته بودنن رسانه ها….

Mammad Gherghi

علت مشکلش پیدا شده، سامسونگ پول آبو نداده قطعش کردن :yes:

احمد

سامسونگ باید یه کاری بکنه اخه مشکل کجاس نا امید میشم این خبرارو میخونم این همه قدرت سخت افزاریو داره با یه اشتباه نرم افزاری به باد میده

riofarina

۱۰۰ در ۱۰۰ مشکل سخت افزاریه.مگه میشه نرم افزاری باشه و شرکت قدرتمندی مثل سامسونگ نتونه درستش کنه.
واقعا ناراحت کنندس.حیف این گوشی با این قدرت

Rhasta

منم گیج شدم
ولی فکرکنم سامسنگ این رو مشکل نمیدونه بلکه ی مزیت میدونه

بعدشم دوست عزیز از سخت افزار نیست :scratch:

aaa

هر چی باشه من این گوشی رو میخرم
چون واقعا عاشقش شدم

ali221488

۱۰۰ در ۱۰۰ نرم افزاریه و شاید اصلا مشکل نباشه و یه نوع قابلیت باشه (بنظر من اینجوریه که اکثر برنامه های تلفن در حالت اماده به کار و توی ramهستن تا وقتی شما میخوای یه برنامه رو باز کنی با سرعت بیشتری این کار انجام بشه ) (البته اگه اینطوری باشه این کار سامسنگ اصلا قابل توجیه نیست )
چجوری میتونه سخت افزاری باشه . ۴ گیم رم اونم از نوع lpddr4 اخه مگه میشه مگه داریم ؟

Rhasta

aaa
ی جور میگی حیفه انگار دیگه کارش تمام
همین طورم قابل ستایشه و حرف هایی برای گفتن داره انصافا بدون تعصب میگم

mehrdad296

جناب مهندس که با قاطعیت مشکل رو سخت افزاری دونستی ‌ میشه بگی چار با کاستوم رام همچین مشکلی وجود نداره ؟؟؟ یا چرا همین گوشی رو با چندتا تغییر در رام مشکاش رو میشه حل کرد؟؟ بازم میگم از مظر سامسونگ مشکل تلقی نمیشه ففط یه جور بهینه سازیه برای کم کردن مصرف باطری ،

riofarina

شما چرا اینجوری میکنین، نظر من یجوری کنایه دار هست. منظورم اینه اگه مشکل نرم افزاری هست چرا درستش نکرده اونم بعد s6 و s6 edge؟ واقعا چرا؟
اگه واقعا مشکل نرم افزاری باشه و این مشکل و سامسونگ نتونه درست کنه که خیلی بد میشه!
و گرنه به احتمال زیاد خودمم میدونم مشکل نرم افزاریه.
مهندسم خودتی :rose:

dark_behnam

همون طور که تو ویدیو اخر گفت احتمالا بخاطر power saving هست ولی این خودش بنوعی فاجعس که با ۴ گیگ رم نتونه از پس نکسوس ۶ تازه با نسخه پیش نمایش اندروید m هستش نتونه بر بیاد

Ari khan

واقعا دلیلش چی میتونه باشه؟؟؟ :scratch: حتما یه مشکلی هست دیگه وگرنه سامسونگ مریض نیست که همچین مشکلی رو رفع نکنه….
تو انجمن xda واسه اس۶ ها و نوت۴ ها راه حل پیدا شده ولی چرا سامسونگ اونارو اعمال نمیکنه؟؟؟
شاید اون فرضیه sammobile که گفت این یه ویژگی از طرف خود سامسونگه درست باشه….
به هر حال امیدوارم هرچه زودتر رفعش کنه 🙁

ali221488

نوت ۴ ما این مشکل رو نداره که اصلا
رامم عراقه اصلا از اولش هم نداشته ؟مطمئنی واسه مشکلی که وجود نداشته تونسته اه حل پیدا کنن ؟
من s6 خودم امتحان کردم و بله مشکل داشت (نسخه f ) و نه x رو

Parsa1911

نوت۴ مشکل مدیریت رم نداره 😐

Ari khan

واسه من که داره و تو این لینک هم واسش راه حل گفته شده….
http://www.phonearena.com/news/How-to-fix-your-Samsung-Galaxy-Note-4s-RAM-management-problems-root_id72501

Moazez

اگه این مشکل ویژگی بود که من e1 رو نگه میداشتم دیگه نمیرفتم z3 بخزم. E1 همه چیش عالی بود فقط چون رمش کم بود برنامه هارو میبست گذاشتمش کنار. این مشکل نیست این فاجعست.

pika

اگه ویژگی بود سامسونگ همون اول یه توییتی بیانیه ای چیزی میداد میگفت!
امیدوارم این مشکل با اندروید ۶ حل بشه چون حیفه ۴ گیگ رم هدر شه!

m7294

همه گوشی ها بالاخره یه سری مشکلات دارن سونی و اچ تی سی داغ میشن و دوربینشون ضعیف تره سامسونگ هم مشکل رم داره
مزیای نوت۵: صفحه نمایش عالی که دسبلی میت هم گفته صفحه نمایش نوت۵ بهترین صفحه نمایش موبایل هست
دوربین عالی مثل اس۶ شایدم بهتر
باتری عالی با قابلیت فست شارژ
قیلم spen هوشمند وامکانات زیادش
سخت افزار قوی
معایب: مشکل رم و نبود کارت حافظه
بقیه گوشی ها مثل سونی و اچ تی سی سر تا پا ایرادن

Dr. Strange

اولا z3 plus داغیش از s6 کمتره
دوربینش از s6 بهتره و همینطور صفحه نمایش
کاملاترین و بهترین پرچمدار حال حاضر z3 plus هست

Rhasta

حسین ما ویندوزی ها دنیایی داریم
خواهشن کاری ب کار ما نداشته باش

من فقط نظرمه میدم اگه هم میخوای بحث بکنی تا شمارمه بدم
از خودمم تعریف نباشه حرفام هم منطقیه و اصلانم تعصب ندارم

mehrdad296

داداش واسه تک تک ادعا هات لینک مدرک از منبع معتبر قرار بده ، فقط سریع باش که حرفای رو هوا زود باد میبرشون

Dr. Strange

صفحه نمایش
toranji.ir/مقایسه-نمایشگر-گلکسی-اس-۶-اج-با-اکسپریا/

دوربین
https://toranji.ir/بهترین-تصویر-ثبت-شده-در-موقعیت-های-مخت-۲/
itresan.com/80424/compare-mobile-flagships-camera-updated.html

گرما
video.xperian.ir/مقایسه-حرارت-پردازنده-در-اکسپریا-z3-و-گل/

mehrdad296

توجه نکردی گفتم منبع معتبر ، اون صفحه نمایش رو که خود فن های سونی گفتن بهتره و اصلا معتبر نیست ، بعد رفتی از سایت اکسپرین واسه من منبع اوردی خخخخخ بیشرم تر و بیوجدان تر از این سایت اکسپرین وجود نداره ، این منبع ها تون بدرد نمیخوره ، منبع معتبر یعنی فون ارنا جی اس ام ارنا ، دیسپلی میت، دوکس ، از اینا لینک معتبر قرار بدید ، B-) بیشتر از این هم مارو نخندون خخ . اکسپرین

Dr. Strange

از کی تا حالا برف زرده یا سبز سیاه و یا قرمز نارنجی
خودتو گول نزن صفحه نمایش z3 plus برتره و ۹۵% کاربرا گفتن بهتره
دوربین هم تو ای تی رسان s6 رو ۱۶ مگاپیکسل بود که بازم باخت
تست گرما هم اکسپریان نساخته بلکه توی یوتوبه و صد ها ویدیو توی یوتوب هست که حرف من رو تایید میکنن

Sajad

دقیقا همه موارد رو برعکس گفتی. البته نظرت محترمه دوست عزیز
بحث داغی که کاملا روشنه. کلاک پردازنده رو به نصف کاهش داده ولی بازم فورس کلوز میده تو دوربین.
اگه حذف جزئیات تو نقاط روشن صفحه نمایش نشونه برتریه بله سونی برترین صفحه نمایش رو داره. کلا نصف تصویر رو سفید نشون میده!
دوربین هم که به قیمت افزایش نویز ISO رو بالا برده. از طرفی رنگهای اشباع ثبت میکنه که تا الان واسه هر دوربینی بد بود. حالا واسه سونی شده برتری.
البته با وجود همه این موارد بازم سونی شرکت قابل احترام و برند با اصالتیه. امیدوارم جایگاه واقعیشو بدست بیاره.

MohammadR

پس میشه بگی چرا از برنامه ی دوربینش میاد بیرون؟؟؟؟

‫احمدرضا گوهری‬‎

پر ایرادن، البته به نظر تو!

حسین

مهرداد جون مثل این که مشکل رم ( حافظه تصادفی ) گوشی های سامسونگ همه گیر شده !!!مقایسه دوربین و صفحه نمایش که ترنجی خودش گذاشت آلزایمر گرفتی یادت نیست !!!! تو هر دو مورد سونی پیروز شد بر اس ۶ جونت

mehrdad296

جناب حسین میشه بگی کجاش سونی پیروز شد ؟؟؟ یه مقایسه انجام داد سایت سونی فن ها گفتن مال سونی بهتره این چقدر ارزش داره ، درمورد دوربین هم که سونی با نصف قدرت اس شش مقایسه شد ، که واقعا ابرو ریزی بود براش ، شما برو سایت های معتبر پروفسور ها و مهندسین با اعتبار با دقیق ترین دسنگاها و تکنولوژی بالا بهت میگه کدوم بهتره ، توقع که نداری برم اون منبع های معتبر و بررسی های تخصصی رو ول کنم بچسبم به رای گیری چارتا فن متعصب که اگه سونی صفحه سوخته بذاره رو گوشی میگن بهترینه ‌ ،؟؟ جللخالق دو کس و دیسپلی میت پشم نظر ترولها معتبر !!!! قیامت شده :whistle:

Dr. Strange

تو سایت ای تی رسان s6 روی ۱۶ مگاپیکسل بود
بعدش از کی تا حالا برف زرده یا سبز سیاه و یا قرمز نارنجی
تو همون پست ۹۵% کاربر ها گفتن z3 plus بهتره

حسین

یه خسته نباشید بزرگ واسه سامسونگ . نویسنده های عزیز مقایسه دوربین آیفون ۶ پلاس و نوت ۵ هم اومد .. اگه میشه اون رو هم بزارید . آیفون ۶ پلاس رو دست نوت ۵ بلند شد!!!

Myxperia

عجب!
مثل اینکه نوت ۵ و اس ۶ اج پلاس هم یه جاشون میلنگه، فکر نکنم این مشکل به مقدار رم مربوط باشه… ( سامسونگ باید هر چه زودتر این مشکل رو ریشه یابی بکنه و حلش کنه وگرنه باعث بدنام محصولاتش میشه!)

shahryar

شد رفت،تمام

mostafasaeedix

اگه بعد ایفون ۶ اس میومد دیگه جدا فروشش فاجعه میشد 😥
هرچند الانم … :whistle:

K.m

الان مگه آماری از فروش نوت ۵ داری شما؟

mostafasaeedix

نوت کلا فروشی داره مگه؟؟ طبق حرفای خودتون میگم من . سامسونگیا همیشه میگین فروش نوت کمتره از سری اس. اینم که مشکل مدیریت رم داره :unsure:

mehrdad296

ایفون رو‌که ففط زامبی ها دست میگیرن ، در ثانی شما امار نوت رو قبل از عرضه جهانی داری ؟؟!!! :wacko: ترول نیستی اصلا و ابدا

K.m

خودت داری میگی کمتر از سری اس هست،خوب چه ربطی داره به فروش کم یا زیاد نوت پنج؟اون تو یک دسته است ،نوت تو یک دسته دیگه رده بندی میشه.خیلی ساده است به خدا.آخرش نگفتی شیطون بلا آماره فروش نوت ۵ رو از کجا گیر آوردی؟

mostafasaeedix

mehrdad296
فعلا که ایفون یک سال پیش از گوشی الان سامسونگ سریع تره یک چهارمشم رم داره ولی تو مولتی تسکینگ در برابر گوشی های سامی خداس . والا زامبی شمایید که با این همه مشکل سامی رو میپسندید . ایفون ۶ گوشیه که هیچکدوم از مشکل هایی که گوشی های سامسونگ دارنو نداره و پول ادم با خریدش اصلا و ابدا هدر نمیره .
K.m
مثال تو دقیقا همون ادماییه که با وجود فروش افتضاح اس ۵ میومدن زیر همون پست به به چه چه میکردن که واییییی عجب فروشی کرده این ابر گوشی هوشمند:|
به زودی امار فروش افتضاح نوت ۵ و اس ۶ اج رو هم میبینیم .. البته نه اماری که گوشی به خرده فروش ها شیپ شده ها .. امار فروششو .. البته اگه سامی امارشو منتشر کنه

حبیب

حیف این نوت۵!
فقط باید امیدوار بود که حل بشه!

احمد

اقا حبیب فکر نکنم مشکل رم خیلی جدی باشه چند ثانیه اختلاف در باز کردن مجدد برنامه ها قابل چشم پوشیه به جاش مزایاش خیلیه

MohammadR

واقعا حرفت درست بود اینکه مزایایه این گوشی رو کمتر گوشیه دگ ای نداره

AMIR 2311

چیزی نمیتونم بگم اخه خود سامسونگ مگه گوشی هاش رو قبل عرضه تست نمیکنه که اینطور مشکل ها نباشه واقعا جوابی برای مشکل رم نمیتونم پیدا کنم چند ماه هم میگذره از عرضه s6 اما سامسونگ سکوت کرده . این مشکل واقعا چیزی جز اعصاب خوردی نداره.

حیف شد واقعا، نوت۵ گوشی خوبیه.
نمی دونم چرا سامسونگ این مشکل رو برطرف نمی کنه، مگه این که مشکل از سخت افزار باشه.
پی نوشت: پشتیبانی سونی بی نظیره، بخش چت ساپورت واقعا عالیه، البته متاسفانه بخش فارسی نداره ولی وقتی به بخش بریتانیا میرم واقعا خیلی کمکم می کنن. :heart: :yahoo:

mehrdad296

چه ربطی الان به سونی داشت این مطلب ، درضمن فک میکنم از نظر سامسونگ این مشگل نباشه ، خب مگه مجبوریم برنامه هارو دور دومم هم مثه دور اول باز میکنیم مطمعنان اینقدر سرعتش بالاس که این چیزا قابل حس کردن نیست ، فک میکنم یه جور مزیته که رم رو سریع خالی میکنه و حتما مربوط به نرم افزاره چون دو ستانی که با کاستوم رام تست کردن هیچ مشکلی نبوده

m7294

دقیقا همینطوره یک مزیته

‫احمدرضا گوهری‬‎

دوست عزیز، دو مورد :
۱ این که خیلی از دوستان سامسونگی هم بی دلیل اسم سونی رو میارن.
۲ این که من گفتم: پی نوشت

m7294

نوت۵ گوشی خیلی خوبیه تنها ایرادش همینه

ehsan sony

جوک قرن :whistle: پس نبود مادون قرمز که هرنسل داشت استفاده میکرد چی ؟؟ باتریقابل تعویض چی؟؟؟ مموری چی ؟؟؟

Amir Sepehr Ghasedi

دوست عزیز اینا واقعا به چه درد می خورن؟؟ در حال حاظر نوت ۵ کم نقص ترین گوشی دنیاست.

K.m

باطری خیلی از گوشیها قابل تعویض نیست،یکم فکر کنی یادت میاد.این یکی رو فاکتور بگیر :yes:

m7294

مگه سونی باتری قابل تعویض داره؟ مادون قرمز هم که من تاحالا تو عمرم ازش استفاده نکردم
نبود کارت حافظه و رم تنها مشکل های این گوشی هستند هرچی باشه بهتر از شوفاژ۳+ هست که تا میای چند تا عکس بندازی از شدت داغی از دوربین خارج میشه z3+ اصلا غیر قابل استفاده است یه ماکت شیشه ایه

mehrdad296

اون سونی مگه ای ار داره ؟؟ باتری قابل تعویض داره ؟؟ مگه فروش داره ؟؟ همین الان برترین گوشی بازاره از اون پلاسیده ده سرو گردن بالاس همین کافیه واسه تحقر سونی :whistle:

Moazez

آدم نظرات این سامسونگیارو میخونه یاد سایت جوکستان میفته. کامل ترین گوشی میگه نوت۵!!!خخخخخ. همین الان میخوای ۱۰ تا موردی که روی گوشیهای سونی هست ولی رو نوت۵ نیستو بهت بگم؟!!!

SAYROS

اگه اون گوشی شیاعومی هم که قراره با این سی پی یو معرفی بشه مشکل داشته باشه مشکل از سخت افزارها. من اطمینان میدم مشکل از نظرم افزاریه چون با رام کاستم حل میشه.

سامسونگ بخاطر اینکه گند باتری رو بپونشونه این کارو کرده. محدود کردن پردازش در پس زمینه

galaxy

پردازنده جیه برادر صحبته رمه ..اون گوشی هم قراره با پردازنده سامسونگ معرفی شه به رم ربط نداره

m7294

گند باتری ؟ میشه انقد مضخرف نگی
چون باتری نوت۵ عالیه داری میسوزی

SAYROS

دوست عزیز حجم باطری کاهش پیدا کرده برای ین که مصرف باتری زیاد نشه جوری پردازش پس زمینه رو محدود کرده. بخصوص و اسم که هم حجم باتری کم شد هم رزولیشن صفحه.من اصلا قصد توهین نداشتم

mehrdad296

میشه بگی اگه نوت پنج با شارژذهی که داره در صدر جدول هست گند زده پس سونی زد تری پلاس با اون شارژ دهی داغون و زمان شارژ شدن ته جدوله چی میشه اسمشو گذاشت ؟؟ باید گفت رسما ..یده ،، درضمن مشکل سخت افزاری نیست و اینجور ساخته شده رام گوشی ،و خود سامسونگ این جور طراخی کرده و از نظر خود سامسونگ یه جور مزیته ، چون با کاستوم رام اصلا همچین چیزی وجود نداره

SAYROS

اینجوری طراحی کرده تا مصرف باتری کن بشه توسط محدودیت پردازش تو پس زمینه.ی جورایی سرعت فدای باتری شده

mehrdad296

سرعت فدای چی شده ؟؟ حالت خوبه؟ اس شش هم این قابلیت رو داشت و با خالی نگه داشتن رم سریعتر از ایفون بود دو برابر از زد تری پلاس سریع تر بود نمیدونم منظورت از اینکه سرعت فدا شده چیه ؟؟ همین الان از پرچمدارای امسال به گردش نمیرسن تو سرعت و یکی از دلایلش همینه مدیریت بهینه رم

Rhasta

سایروس جان
سرعت فدای باطری شده؟؟؟
اگه اینطور باشه تو دور اول و یا همزمان نوت چطور سرتره و سرعتش کم نیست

من بررسی کردم اگه دقت کنی فقط برنامه هایی ک حجم رم رو زیاد پر میکنن ،شاملش میشه

ولی بازم نمیدونم قصد سامسنگ از این کار چیه؟

galaxy

سامسونگ حداقل یه بیانیه ای چیزی بده بگو ابن چیه

m7294

داداش شاید به قول دوستمون یه مزیت باشه به نظر من هم همینطور میاد

احمد

جک نگو بابا از کی دیر اجرا کردن برنامه ها از رم شده مزیت؟سامی هر جور شده باید این مشکلو حل کنه

SAYROS

مزیت پر دردسری هست

mehrdad296

احمد خان دیر اجرا کردن نیست کلا رم رو خالی میکنه که هم سرعت بالا بره هم مصرف کم بشه ، این رو منم مزیت در نظر میگیرم اگه با عقل و منطق نگاه کنیم این مشکل ففط در تاچویز هست و توی کاستوم رام ها نیست ، دوما سامسونگ با اون همه تخصص نرم افزاری و استاد بودن در بهینگی مطمعن باش غیر فعال کردن همچین قبلیتی براش بسیار ساده است ، الان بیشترین تغییرات در اندروید خام رو سامسونگ میده کلی امکانات بهش اضافه میکنه ، شما سونی رو ببین اندروید خام هست دریغ از یک تغییر ایکون ، خب حالا عقل چی حکم میکنه ؟ که این شرکت نمیتونه مشکل به این کوچیکی که چارتا دولوپر تو xda با چندتا حرکت غیرفعالش کردن رو مرتفع کنه ؟؟ مطمعنم اینو سامسآنگ مزیت میدونه چون آاسه کاربر عادی میزان نهایی شارژ دهی مهمه اصلا نمیدونه رم چیه

Rhasta

مهرداد اگه از سونی بدت میاد دربارش حرف نزن

رابط کاربری هم سلیقه ای هست مثل خود گوشی چون همشون کاملا فقط ما یکم سخت گیری میکنیم

Mohammad.Reza

مشکل رم وجود داره و این که جدی یا مهم هست یا نه به کاربر ربط داره چه ربطی به مشکل داغی Z3+ داره این قضیه؟؟مثلا برای من خیلی مهم نیست و این که برنامه ها با سرعت فوق العاده ای باز میشن برام مهم تره ولی ممکنه یه کاربر دیگه به طور کل قید این گوشی رو به خاطر این مشکل بزنه.
قطعا مشکل سخت افزاری نیست چون من چندتا S6 دیدم که با یه سری تغییرات نرم افزاری تو گوشی تو حالت عادی ۵۰۰-۴۰۰ مگ از رمشون اشغال شده در حالی که همین الان گوشی من ۱٫۹ گیگ از رمش اشغال شده.فقط همین تب کرومی که دارم باهاش تایپ می کنم هست و Google Play Music.در ضمن اگر سخت افزاری بود توی سری های جدید S6 یا حداقل تو نوت ۵ حل میشد.سامسونگ شرکت بزرگیه فکر نکنم گوشی با مشکل سخت افزاری بخواد بده بیرون بعد درستش نکنه.
به هر حال با این مشخصات واقعا وجود چنین مشکلی احمقانه است.الان نمی دونم واقعا دلیلش چیه که سامسونگ هنوز نتونسته این مشکل رو حل کنه امیدوارم که درست بشه

mehrdad296

دوست عزیز اگه ایراد بود مطمعنن حلش میکرد یا توی این نسل دوباره همونو نمیذاشت ‌ این یه جور بهینه کردن خودکار گوشی هست که مصرف شارژ رو بهینه کنه و با کاستوم رام هیچ گونه مشکلی دیده نشده و مشخصه خود سامسونگ این حرکت رو زده توی انجمن xda راه حلش هست با چندتا تغییر تو رام این حالت غیر فعال میشه ، فقط در عجبم از نظرات اون عده دانشمندی که اینجا هستن و این مشکل رو سخت افزاری میدونن :wacko: حتی یکی گفته پردازنده شایومی هم چون اگزینوسه این مشکل براش پیش میاد :wacko: ببین کجا داریم زندگی میکنیم :whistle:

amir619

دوست عزیز اقا محمد رضا این مشکل مدیرینت رم برای شما مسشکلی ایجاد میکنه تو اس۶؟
من میخوام بخرم شک دارم

Mohammad.Reza

گفتم که به خود کاربر بستگی داره.وقتی می خواین بین تب ها جا به جا بشین یکم باید صبر کنید در عوض سرعت باز کردن اپ ها دیوانه وار بالاست.گوشی فوق العاده ایه به نظرم امکانش خیلی کمه از خریدش پشیمون بشین.فقط روی اندروید ۵٫۰٫۲ باتری اذیت می کنه که اونم با شارژ سریع قابل چشم پوشیه.من سفیدش رو گرفتم فوق العاده توی نور زیباست و جای اثرانگشت هم باقی نمی مونه روش.دوربین سریع و باکیفیتی هم داره.از نظرصفحه نمایش هم جای حرفی باقی نذاشته.من از رنگ های زیبا خوشم میاد و طبیعی بودن برام مهم نیست.گذاشتم روی حالت اشباع رنگ و فقط لذت می برم.هنوز به ۵٫۱٫۱ اپدیت نکردم.چون خیلی برنامه دارم رو گوشیم و عادت دارم برای اپدیت فلش کنم تا بهترین عملکرد رو ببینم اما میگن مشکلاتش به حداقل رسیده.مدیریت رم و گرم شدن هنگام شارژ تنها مشکلاتش هستند.یه مقایسه با بقیه ی پرچمداران بکنید متوجه تقریبا بی عیب بودنش میشین.امیدوارم تونسته باش
م کمکتون کنم

Amir Sepehr Ghasedi

من اینو مزیت نمی دونم ولی خب مشکل بزرگی هم نیست. چون در هر حالت من برنامه هامو بعد از استفاده می بندم. سامسونگ اومد تاچویز سبک کنه گند زد توش رفت!!!!

Mehdi_tr74

کاملا درسته که این یه ایراد هست ولی واسه یکی مثل من شاید خیلی اذیت کننده نباشه چون تو یه روز حداکثر با ۵-۶ برنامه کار میکنم( و خیلی هم پشت سر هم باهاشون کار نمیکنم که بخوام سریع واسم لود بشه )
به نظرم تو استفاده روزانه نباید خیلی اذیت کننده باشه
ولی به هر حال منکر نمیشم که این یه مشکل هست
حالا نمیدونم دلیلش چیه که بیشتر از ۵ تا برنامه رو نگه نمیداره؟؟؟

ehsan sony

پس اگه این مشکل شد مزیت مام میگیم رابط کاربری سونی که خیلی سبکتر برای باتری مزیته پس خواهشن هر وقت سامسونگ گند میزنه نگین مزیت چون مولتی تسکنیگ برا خیلیا مهمه حتی اگه بهینه شدن باطری هم یکی از عواملش این باشه که فکر نمیکنم اینه چون اگه باطری بهینه تر با مشکل مولتی تسکنینگ ارزش داشت مطمعن باشین بقیه شرکتام همین کارا میکردن

mehrdad296

بقیه شرکتا نمیتونن این کارو‌کنن چون علمشو ندارن کلا نمیدونن بهینگی یعنی چه نمونش سونی زد تری پلاس با حجم بیشتر شارژ دهی کمتر ، این اصلا ایراد نیست ببین منطقی جوابتو میدم شاید بتونی درکش کنی ، کلا دو دسته کصرف کننده داریم کاربرای عادی ، و گیک ها ، اونی که کار بر عادیه اصلا این چیزا رو نمیبینه که رم چیه مولتی تسکینگ چیه ، ففط از روونی گوشی کیفیت عکس زیبایی و میزان نگهداری شارژ که مهمترین عامله لذت میبره .، که حدود هفتاد درصد مصرف کننده ها عادی هستن ، پس بهینه بودن و میزان شارژ دهی براش مهمتره تا اینکه رمش خالی بشه و برنامه دوباره لود بشه ، میمونه گیک ها اونا هم که همیشه خدا سرشون تو‌گوشیه و سرشون درد میکنه واسه این چیزا خیلی راحت با چندتا تغییرات در رام گوشی این حالت رو غیر فعال میکنن اموزشش هم موجوده ، پس هیچوقت نمیفهمی سیاست یه شرکت چجورسه حداقل میدونیم خیلی بهتر از سونی هست سیاستش چون صده سونی قعر ، یه دسته سومی هم هست به اسم ترول که کلا هیچی تو سرشون نمیره و همچیز براشون مشگل حساب میشه که اونا رو کسی حسابشونم نمیکنه :whistle:

ehsan sony

منم الان خیلی محترم جواب ترولی مثل شما را میدم اولن که حجم باتری کمتر شد این از دروغ اولتون دومن همه میدونن این مشکل باتری بیشتر بخاطر پردازندس دومین چیزم که رابط کاربریه که خودت میگی دو نوع مصرف کننده داریم پس اندروید خام که خیلی بهینه تر و کار باش اسونتر به چدرد مردم عادی میخوره حتما سامسونگ تاچ ویزا برا گیگ ها گذاشته خخخخخ که باطری بیشتریم نسبت به رابط اندروید خام بخوره شما وقتی چیز یاد گرفتی بیا تا رات بندازم مهرداد

mehrdad296

پسرم مهم حجم باطری نیست میبینی که با حجم کمتر از از نوت ۴ بیشتر از اون داره شارژ میده به این میگن بهینگی ، در ثانی رابط سونی اندروید خام هست و هیچ قابلیتی نداره خسته کننده ولی رابط تا چویز پر از قابلیت زیبا همچی رو دم دست قرار داده واسه یه فرد عادی کار کردن با تا چویز خیلی راحت تر از سونیه، ایشالا زودتر مدارس باز بشه خسته شدیم از ادهای کشکی منبع های بیخود و غیر رسمی

Mr.MJ

نهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه 😥

pouya

m7294
اسم متخصص های اون سایت میشه بگی ما هم بشناسیم

SAMAN_H

امکانات مولتی تسکینگ نوت ۴ عالیه ولی نمیدونم برای چی باید همچین مشکلی داشته باشه اسمشم نمیشه گذاشت مزیت تو این مقاله هم اشاره شده

MR.EXCEPTIONAL

نگفتم ؟! :)))
مشکلات موووونده حالا … کم کم بروز میکنن …
حالا نمیدونم مشکل رم رو بندازیم گردن داغون بودن اندروید ک رم ۴ گیگ هم جوابگوش نیست
یا سامسونگ ک دیگه البته عادی شده واسش این مشکلات !
در کل محصول بی عیب از سامسونگ دیدن واقعا بعیده ! 😐

pouya

جوابت به صورت محترمانه میدم ولی ترنجی پاک میکنه خیلی جالبه

——————————
مهران میگه شخصیتی ک اون ترول ها لایکت کردن چیه

بازم محترمانه جوابش میدم بازم ترنجی ثبت نمیکنه خیلی جالبه خخخخخخ

پویا رحمانی

ترول بازی از هر سمتی که باشه حذف میشه دوست من فرقی برای ما نداره

pouya

جناب پویا ما که چیزی نگفتیم

m7294

شروع کرد گفت همه گوشی ها مشکل دارن سونی هم داغ میکنه

انصافا قبلش اصلا چیزی نگفتیم ترول بازی هم نکردیم بی انصافی بود کاش میخوندین

soxok

این یه مشکله و خب ترول های عزیز اینو یه قابلیت میدون و نمیدونم چ ربطی به سونی داره این مشکل که تو هر نظر درباره سونی میگن 🙂 اونقدر یه گوشی میتونه خوب باشه که همه روش زووم میکنن حتی وقتی که مطلب درباره اون نیست ؟ 🙁

Cortex

باز این فن های سونی شروع کردن….باشه…سونی بهترین برند قرن…z3+ بهترین و مدرن ترین و کامل ترین گوشی سال…بکشید بیرون از توی این پست…

SAYROS

اول از همه بگم که من طرفدار هیچ برندی نیستم

ولی اگر این سخت افزار رو جی۴ بود کولاک میکرد

Mehran

همین الانشم با اسنپ ۸۰۸ کولاک کرده :good: :good:

AMIR 2311

اخه مشکل رم کجاش مزیته که دوستان میگن من مثلا تو لاین هستم یه پستو کپی میکنم میرم تو تلگرام یا جای دیگه paste میکنم بعد که دوباره برگردم به لاین میبینم برنامه از اول شروع به کار میکنه و دوباره اون پست ها رو time line لود میکنه این که بیشتر از حجم اینترنت من میگیره دوستان شما میگین سامسونگ برنامه ها رو میبنده تا در مصرف باتری صرفه جویی کنه اگه این راه درسته چرا بقیه شرکت ها این کارها رو نمیکنن چرا سونی این کارو نمیکنه .

mehrdad296

سونی نمیتونه میبینی که با حجم بیشتر چقدر شارژ دهیش کمتر بوده اونم با اون سخت افزار ضعیفتر ‌ ، درضمن اینجوری نیست که به این سرعت ببنده لاین رو یه تعداد مشخص برنامه که باز بشه و بالاتر بره تعداد اینمارو میکنه ‌ خیلی راحت قابل حله ،

AMIR 2311

چطور نمیتونه دیگه شما نگید یه کد نویسی سادس که برنامه از این حد بیشتر شد برنامه ها رو ببند این کارو همین glx هم میتونه انجام بده سخت افزار ضعیف؟؟؟؟ قبول دارم امسال کوالکام گند زد اما دیگه اونطور که میگین نیست اتفاقا باتری و بهینه سازی سونی خیلی عالیه فقط بخاطر پردازنده ۲۰ نانو متری و مشکلاتی که داشت افت باتری پیدا میکرد ال جی چی که ۸۰۸ استفاده کرد و باوجود شش هسته و عدم گرمای بیش از حد در پردازنده اما طول عمرش خیلی ضعیفتر از سونیه اگه پردازنده پر مصرف ۸۱۰ نبود رکورد z3 رو میزد z3 پلاس چطور هیچ سایت خبری درباره گرمای وان پلاس ۲ که از ۸۱۰ استفاده میکنه مطلب نداشته شاید گرماش عادی باشه وان پلاس ۲ پس مشکل از رم تولیدی خود سامسونگه یا هم مشکل نرم افزار سامسونگ .

dal

دوست عزیز این طوری نیست ؛ بسته شدن بزنامه ها با یه الگوریتم زمانی ؛ تعداد ؛ و بسته به مقدار مصرف رم هست ؛ این قضیه کاملا پیچیده اس و سامسونگ انچنان هم بد عمل نکرده . در کار عادی مشکلی وجود نداره ؛ در این تست ها همونطور که مشاهده می کنید تعداد اپ ها زیاد هست و در یک مصرف مفمولی همه اینا نیازی به کش شدن ندارن . اگه در قبال این محدودیت ، روان شدن رابط کاربری نبود اون موقع باگ بود .

amin697

واقعا خسته نباشه دامدونگ

بعد از فاجعه s6

حالا نوبت به این دو تا هم رسید مشکل داشته باشن …

بی خودی هم توهم نزنید این مشکل رم هرگز بصورت نرم افزاری و آپدیت رفع نمیشه اگر هم بخواد با آپدیت رفع کنه

باید یه گندی دیگه بزنه مثله سنگینی تاچ ویز و غیره …

دامدونگی واقعا متاسفم براتون … هیس .

حداقل الجی سونی ایفون دیگه اینجوری نیستن گند پشته گند :yahoo:

اینگار مهندس های بی سواد دامدونگی گوشی را برسی تست نمیکن همین جوری میفرستن بیرون

K.m

باشه مهندسای سامسونگ بیسواد تو با سواد،حالا خودمونیم تو چی بارته؟چه خدمتی به همنوعات کردی؟منظورم آدمای دور و برت هست.ده دقیقه وقت داری فکر کنیموقعی که حرفی نداری بزنی به خدا اجبار نیست بیایی فحش بنویسی پسرک

n9_9

من نمی دونم چطوری بعضیا میگن مزیته :scratch: ،فرض کن شما توی کرومی بعد در بینش با دوستت چت میکنی بعد میری که یه جا رو مثلا توی اپ گوگل مپ پیدا کنی بعد اگر به مسنجری که توش با دوستت چت میکردی برگردی از اول لود شه چقد اعصابت خرد میشه ؟

mehrdad296

نگفتیم مزیته گفتیم سامسونگ اونو‌مزیت میدونه وگرنه بعد اس شیش هم اینو تو‌نوت نمیذاشت

رسول آریان

این مساله سخت افزاری نیست و روی S6 با رام کاستوم چنین موردی مشاهده نشد. اگر همچنان ادامه داره، پس حتما عمدی در کار هست. شاید کمتر شدن مصرف باتری توسط برنامه های بی استفاده در پس زمینه. شاید هم مهندسین سامسونگ نظرشون این هست که بیشتر از ۵ برنامه همزمان احتیاج نیست.
ولی به هر حال اگر کسی اذیت میشه میتونه از راه کارهای ارائه شده در XDA استفاده کنه و یا رام کاستوم نصب کنه.

Dr. Strange

خودتون رو گول نزنید واقعا مشکل بزرگیه

رسول آریان

آره چون شما یک نفر گفتید، چشم، خودمو گول نمیزنم.

پسر جون برای من این چیزا مشکل نیست، خیلی هم بخواد اذیت کنه، براش راه کار دارم.
ما مشکلات بزرگتر از این هم حل کردیم.
از جمله مشکل خونده نشدن مموری کارت ها و مشکل نشون داده نشدن باندهای LTE و مشکل تبدیل شدن بیشتر از ۳ پیامک به MMS و …

Dr. Strange

بله برای افراد حرفه ای و گیک کاری شاید درست بشه ولی ۸۰% درصد از افراد کاربر عادی هستن یعنی آماتورن مشکل بزرگیه

amir619

اقای رسول اریان میشه یه راه حل درباره ی مشکل رم اس۶ یک راه حل مطرح کنید؟

رسول آریان
Dontbon

پسرجون شما که خیلی ادعات میشه فکر میکنی همه چی میدونی :whistle: سامسونگ اگه این یه مزیت براش بود اعلام میکرد 😉

rezalikem

سلام اقا اریا من خیلی وقته که میام ترنجی ولی تازه عضو شدم اونم فقط بخاطر این حرفتون اصلا دوس ندارم تشنج ایجاد کنم فقط میخوام از رو تعصب نظر ندید…چطور وقتی شرکت سامسونگ تشخیص میده بیشتر از ۵ تا برنامه هم زمان احتیاج نیست خوبه میشه مزیت ولی گوشیه سونی دوربینش رو ۸ معنیش ضعف گوشی های سونیه؟از ترنجی خواهش دارم نظرمو پاک نکنه اصلا توهین نکردم منتظر جوابتونم اقا اریا :good:

SaEeD

دوستان دیگه خواهشا همه به دور از تعصب نظر بدین چه مزیتی آخه؟مگه میشه؟نوت یعنی مولتی تسکینگ نوت یعنی برنامه های زیادی همزمان باید بتونه اجرا بشه،اگه سامسونگ به خاطر باطری کرده اینکارو باید به کاربراش احترام بزاره و به صورت انتخابی قرار بده این به اصطلاح مزیت رو که هر کی خواست فعالش کنه،بخدا حیف گوشی با این قدرت تو مولتی تسکینگ از گوشی ای که نصف اینم قدرت نداره کم بیاره

رسول آریان

من میگم شاید یه چیزی مثل همین تنظیمات که توی بخش Developer هست، برای این گوشی های جدید سامسونگ، به صورت پیش فرض فعاله.

به این تصویر نگاه کنید:
http://uupload.ir/files/xpz8_20150823_220921.png

اگر روی گزینه ۴ باشه، فقط ۴ برنامه اجازه دارن در پس زمینه فعال باشن.

mehrdad296

اره فک میکنم همینه بهتره یک بار از نزیک این مورد رو چک کنید

raminrx7

الان گوشی خودم(نوت۳) رو نگاه کردم روی standard limit تنظیم شده بود به صورت پیش فرض! نظریه خوبی دادین واقعا
البته وقتی راه حلش وجود داره جای نگرانی نیست
یه مشکل نرم افزاری هست نه سخت افزاری مثل دمای بالا و بیرون پریدن از برنامه دوربین مثل پرچمدار سونی

Dr. Strange

مشکل پریدن از دوربین خیلی وقته که حل شده ولی مشکل مدیریت رم s6 که حل نشده

SAMSUNG _ The Best Brand

رسول آریان :

در پس زمینه منظورتون در بخش برنامه های اخیر هست دیگه؟ :unsure:

SAYROS

نظر من هم همینه. پردازش در پس زمینه محدود شده تا کم شدن حجم باتری جبران بشه

hamidaky

تاچویز مرده دیگه 😥
یه صلوات جهت شادی روحش بفرستید…
چه میکنه g4 خدایی انقد ازش انتظار نداشتم :yes:

amir619

معزز عزیزی زی۳پلاس خوبه ها.ولی اگه ایم مشکل داغ شدن و دیر باز کردن برنامه ها نبود گزینه خوبی برا خرید میشد

-HamidReza-

معذرت میخوام، طرفدار برند خاصی نیستم اما واقعا دوستانِ متعصب سامسونگی دارن شعر میگن!
از کِی تا حالا از دوباره لود کردن اپلیکیشن از توی حافظه رم شده مزیت؟! اونم با تاخیر چند ثانیه ای؟!
داریم ۲ ملیون (حداقل!) پول گوشی پرچمدار میدیم که ۴ گیگ رم LPDDR4 داره و انتظار داریم بتونیم مولتی تسکینگ فوق العاده ای از گوشی ببینیم! نه اینکه نرم افزار رو اجرا کنید دوباره ۱ دقیقه بعد بیایم سراغش و از اولش نرم افزار رو لود کنه! این مشکل هست! مـــشـــکــــل نه یک مزیت!
واقعا مسخره هست… گوشی فوق العاده زیبا، صفحه نمایش عالی، باتری فوق العاده، دوربین عالی با کلی امکانات نرم افزاری و سخت افزاری، ولی به خاطر یک مشکل مدریت نادرست رم، باعث میشه بدنام بشه… سامسونگ یا خودشو خر گیر آورده یا طرفداراشو!
امیدوارم هرچه زودتر مشکل این گوشی حل بشه، اگه حل بشه خودم یکی از خریدار هاش هستم.

shahab

نظر شما کاملا درست و بجا، اما یکم آروم تر دوست عزیز :rose: حالا شرکت که هیچی مال بابامون نیست اما به طرفداراش توهین نکنیم

K.m

****

پویا رحمانی

K.m
لطفا دیگه با این لحن کامنت نزارید

K.m

آقا رحمانی احتمالا اون قسمت از نظر این طفل که گفت خر گیر آورده خریدارها رو از نظر شما ایراد نداره

REZA

این مشکل قبلا هم توی ساسونگ بوده!من با چن تا از گوشی هاش که کار کردم متوجه شدم.
ولی امسال خیلی صداش در اومده.
اخه ۴ گیگ رم وقتی نشه ازش استفاده کرد چه بدرد میخوره؟؟واقعا دلیلی داره جز بازی با اعداد؟

dal

سامسونگ علاقه عجیبی به تغییر در هسته و لایه های اندروید داره که بعضی وقت ها مفیده و بعضی وقتا باعث لگ و آزار دادن کاربر میشه که خب البته در نهایت حل میشه . همون طور که می دونید در راند اول سامسونگ برنامه ها با سرعت بسیار باز می کنه ؛ خب به نظر میاد دلیل این کار این بوده که حالا طبق یه سری بررسی ها به این نتیجه رسیدن بیشتر از ۴ ۵ تا اپ اخیر نیازی به باز بودن بقیه نیست (البته در عمل چندان اشتباه هم نیست ! ) ولی از طرف دیگر سرعت بارگذاری بقیه اپلیکیشن ها بیشتر خواهد شد . نکته مهم به دلیل سنگین بودن رابط کاربری اگر دقت کرده باشید در گوشی های قبلی وقتی تعدا اپلیکیشن های باز زیاد باشه به هنگام بازگشت لانچر لود می شد ؛ اما در اس ۶ با توجه به خالی ماندن رم این قضیه رخ نمی دهد . و در کل این طور بگم روان بودن رابط کاربری در اس ۶ نسبت به گوشی های پیشین شاید به همین دلیل باشد . پوزش به دلیل طولانی بودن

علیرضا

سلام یه سوال داشتم میدونم بی ربطه من اس۶ اج دارم اگه روش رام کاستوم بریزم مشکل مدیریت رم حل میشه؟ بعد اگه روت کنم ویروس نمیگیره؟

amir619

از اس۶ اجت راضی هستی>/؟

علیرضا

اره فقط وقتی رو تخت دراز کشیدی خیلی لیز میشه و گرافیک مالیشم رو اعصابه باید بگردی بازی هایی که دیتادارند رو مخصوص اون پیدا کنی

amir619

مشکل مدیریت رم اذیت میکنه؟
تو بازیا لگ میزنه؟

علیرضا

نه چون من برنامه های زیادی باز نمیکنم و تا حالا لگ سه هم ثانیه داشته ولی تو بازیا نبوده

علیرضا

منظورم سه دهمه

علیرضا

ببین من با مشکل مدیریت رمش کنار اودم چون اگه اینجوری نبود لگاش خیلی بیشتر میشد ولی حالا که اینجوری هم سرعتش خیلی خوبه هم لگاش خیلی لگه البته اینم باید قبول کنی که لگ خصوصیت اندرویده

amir619

این لگای کوچیک زیاده؟
بازیارو روون اجرا میکنه؟
از خریدت پشیمنی؟

amir619

این لگای کوچیک زیاده؟اذیت میکنه؟
بازیاروروون اجرا میکنه؟
از خریدت پشیمونی؟

علیرضا

نه در اون حد تا حالا شاید ۶بار این اتفاق افتاده
اره بازیارو خیلی رونو بدون لگ اجرا میکنه
نه پشیمون نیستم

ADIDAS

قطعا یک آپشن نرم افزاری هست که بسیار هم مزخرف هست، و با توجه به عقبه ی سامسونگ، این فاجعه تا اس ۷ ادامه داره، یه چیزی هم که به نظرم منطقی میاد اینه که نوت ۵ قطعا مشکل باطری داره، چون محدود کردن پردازش پس زمینه احتمالا تو نوت وجود خواهد داشت،..

Amir Howwwsein

مرسی.راستی میتونی از طریق این لینک های که اقای رسول اریان عزیز برام قرار دادن مشکل مدیریرت رم s6رو پیگیری کنی.
http://forum.xda-developers.com/tmobile-galaxy-s6/general/s6-ram-management-discussion-t3128229

http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=61260005&postcount=80
راستی بازیای مخصوص پردازنده s6edgeرو از کجا میتونم دانلود کنم؟

علیرضا

تو گوگل سرچ کن اسم بازیویی که میخوای +مخصوص گرافیک مالی
مثل دانود نیدفورد اسپید ماست وانتد برای گرافیک مالی

Amir Howwwsein

اگه بازیارو از جاهای دیگه مثل بازار یا گوگل پلیکه معلوم نیست برا کدوم پردازندست بگیرم.
هنگ میکنه یا لگ میزنه؟

alireza.p243

این اکانت دیگمه ببین فقط اگه بازی دیتا دار میخوای باید واسه این گرافیک دانلود کنی و از گوگل پلی هم میتونی دانلود کنی دیتا داره هارو نه هنگ میزنه نه لگ بازی اجرا نمیشه میندازتت بیرون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی عباسی
برنامه‌نویس، علاقمند به سخت‌افزار و گنو/لینوکس | برای ارتباط با من می‌تونین از ایمیل یا توییترم به آی‌دی mostafa_abbacc@ استفاده کنید (: | ایمیل: mostafaabbac@gmail.com