حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات موتو ایکس اسپورت و موتو جی (۲۰۱۵) توسط Chilean Telco لو رفت

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

انتظار داریم تا پایان سال جاری، موتورولا از مدل‌های جدید موتو ایکس و موتو جی رونمایی کند. موتو ایکس به عنوان یک اسمارت‌فون بالارده و موتو جی به عنوان یک اسمارت‌فون میان‌رده، هرسال معرفی می‌شود. به نظر می‌رسد شرکت مخابراتی در چین، مشخصات مربوط به موتو ایکس اسپورت و موتو جی (۲۰۱۵) را فاش‌کرده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

این مشخصات توسط وب‌سایت چینی تکنولوژی Pisapapeles به‌ دست‌آمده است و این اولین خبری محسوب می‌شود که ما درباره موتو ایکس اسپورت می‌شنویم. به نظر نمی‌رسد که این تلفن به عنوان جانشین موتو ایکس طراحی‌شده باشد و گویا قرار است این مدل به عنوان مدل جداگانه به همراه موتو ایکس به فروش برسد. پردازنده این گوشی کمی از پردازنده موتو ایکس کندتر است.

این گوشی یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی خواهد داشت اما به یک پردازنده کندتر با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز دربرابر پردازنده چهار هسته‌ای ۲٫۵ گیگاهرتزی موتو ایکس مجهز خواهد شد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دوربین ارتقاءیافته ۱۶ مگاپیکسلی در عقب و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد که هردو نسبت به موتو ایکس پیشرفت‌ کرده‌اند. تعجبی ندارد اگر این گوشی، مقاوم در برابر آب و گرد و غبار باشد.

موتو جی (۲۰۱۵) نیز به یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی، یک دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی مجهز خواهد  شد. همچنین گفته‌شده است که پردازنده این گوشی، چهار هسته‌ای و با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز خواهد بود گرچه مدل این پردازنده ذکرنشده است. هر دو تلفن در ماه آینده (مرداد یا اوایل شهریور) معرفی خواهند شد.

[su_button url=”http://www.ubergizmo.com/2015/07/moto-x-sport-moto-g-2015-leaked/?utm_source=mainrss” target=”blank” background=”#377431″]ubergizmo[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی