حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات فنی OnePlus 3T پیش از رونمایی بر روی سایت رسمی این شرکت قرار گرفت

بعد از مدت‌ها انتظار بالاخره امروز نوبت به رونمایی از گوشی هوشمند جدید OnePlus 3T رسید؛ این شرکت اعلام کرده بود که طی یک مراسم پخش زنده از طریق صفحه‌ی فیس‌بوک خود از این دستگاه جدید پرده‌برداری خواهد کرد. اما پیش از پخش این مراسم مشخصات فنی این دستگاه بر روی وب‌سایت رسمی شرکت منتشر شد.

در ادامه با ترنجی همراه باشید…

بر اساس همین اطلاعات منتشرشده در وب‌سایت OnePlus گوشی جدید ۳T در دو رنگ طلایی کدر و برنزی عرضه خواهد شد. رنگ برنزی این محصول بسیار شبیه به رنگ گرافیتی موجود OnePlus 3 به نظر می‌رسد و تنها کمی تیره‌تر است. پردازنده‌ی این دستگاه از چهار هسته‌ی Kryo در کنار پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۳۰ برخوردار است یعنی احتمالاً چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ مسئول پردازش این گوشی خواهد بود. دو ظرفیت حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی برای OnePlus 3T در نظر گرفته شده؛ به‌علاوه ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز در این دستگاه بکار گرفته خواهد شد.

شایعات از رم ۸ گیگابایتی در این دستگاه خبر داده بودند اما مطمئناً ۶ گیگابایت رم هم کاملاً مناسب است. باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپری با امکان شارژ سریع موسوم به Dash Charge، پورت USB نوع C نسخه ۲٫۰ و امکان استفاده از دو سیم‌کارت، دیگر ویژگی‌های این گوشی محسوب می‌شوند.

 

۵ ۲ ۳

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/OnePlus-3T-specs-outed-ahead-of-launch-on-OnePluss-official-website_id87813″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش