حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات تبلت Galaxy Tab 3 سامسونگ لو رفت

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری، تبلت، سامسونگ

چیزی به پیدا شدن سر و کله Galaxy Tab 3 سامسونگ که حرف و حدیث‌های زیادی حول و حوش آن درگرفته نمانده است و اگر راستش را بخواهید، پیش بینی این است که این دستگاه اواخر ماه فوریه میلادی در همایش جهانی موبایل با علامت اختصاری MWC شناخته می‌شود رونمایی خواهد شد.

با توجه به مشکلاتی که از قبل گوشی‌های Galaxy Note 7 برای سامسونگ پیش آمد، مجموعه Galaxy Tab 3 با تاخیر زمانی و در فاصله چهار ماهه نخست سال ۲۰۱۷ از راه می‌رسد و از آن جا که سامسونگ سر آن ندارد تا گوشی Galaxy S8 را در همایش جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ معرفی کند، باور بر این است که شرکت سامسونگ از این فرصت برای تمرکز بر خط تولید تبلت خود بهره بگیرد.

اوایل ماه کنونی میلادی، تبلت هنوز معرفی نشده Galaxy Tab S3 مجوز بلوتوث خود را دریافت کرد و به این ترتیب یک گام به آیین رونمایی نزدیک‌تر شد. امروز اما جزییات جدیدی از مختصات و مشخصات فنی این دستگاه به طور مستقیم از چین به بیرون درز کرده است.

برپایه اطلاعات جدید تبلت Galaxy Tab S3 که در شبکه اجتماعی Weibo درج شده است، سامسونگ از چیپست Exynos 7420 در این تبلت استفاده کرده است. به علاوه، این تبلت مجهز به چهار گیگابایت رم، درگاه USB Type-C و حسگر اثر انگشت در زیر دکمه هوم است.

در این اطلاعات هیچ اشاره‌ای به مقدار حافظه داخلی Galaxy Tab S3 نشده است ولی در گزارشی آمده است که از فن‌آوری حافظه UFS 2.0  در این تبلت استفاده شده است. احتمال داده می‌شود که تبلت Galaxy Tab S3 در دو نمونه SM-T825 که از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند و SM-T820 که فقط پذیرای اینترنت وای فای است به بازار عرضه شود.

در میان این همه جزییات هیچ ذکری از میزان قیمت و زمان موجودیت این تبلت به میان نیامده است و چاره‌‌ای نیست جز این که تا یک ماه دیگر صبر کنیم و ببینیم در این فاصله چه چیزهایی درمورد تبلت Galaxy Tab S3 رو می‌شود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.phonearena.com/news/Samsung-Galaxy-Tab-3-leaked-specs-include-Exynos-7420-chipset-4GB-RAM_id90298″]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار