حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات‌ فنی ال‌جی V20 فاش شد؛ تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری

نوشته

7 سال قبل | 11 دیدگاه | مطالب ترنجی

همان‌طور که در ترنجی خواندید، شرکت ال‌جی به‌طور رسمی اعلام کرده است که بر روی یک گوشی پرچم‌دار مشغول به کار است؛ با این‌حال به دلیل فاش‌شدن این گوشی در شایعات قبل، خبر عرضه گوشی پرچم‌دار جدید چندان غافل‌گیر کننده نبود. ال‎جی بنابر اعلام‌رسمی شعبه کره این شرکت، بر روی ال‌جی V20 کار می‌کند و آن‌را در ماه سپتامبر به بازار عرضه خواهد کرد. با این‌حال، به تازگی مشخصات‌فنی ال‌جی V20 فاش شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

یکی از هیجان‌انگیزترین ویژگی‌های ال‌جی V20، آن است که این گوشی به‌عنوان یک محصول “خارج از سری نکسوس” با سیستم‌عامل اندروید نوقا ۷٫۰ گوگل، به بازار عرضه می‌شود. با توجه به این موضوع که فروش ال‌جی G5 در بازار چندان موفق نبوده است، شرکت ال‌جی، گوشی پرچم‌دار جدید خود را با توجه به موفقیت ال‌جی V10، به‌عنوان یک مدل جدید از سری ال‌جی V به بازار عرضه می‌‎کند.

lg-v20-specs-leak-revealing-snapdragon-820-and-20mp-camera-506884-3

مشخصات تازه فاش‌شده، نشان می‌دهد که ال‌جی V20 با صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ‌دی به بازار عرضه خواهد شد. اندازه و رزولوشن صفحه‌نمایش در مقایسه با صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی Quad HD ال‌جی V10، این سوال را به وجود می‌آورد که چرا ال‌جی مانند برخی از سازندگان دیگر به صفحه‌نمایش فول اچ‌دی برای پرچم‌داران خود، باز گشته است؟

علاوه‌براین، گفته می‌شود ال‌جی V20 با تراشه ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۲۰ با هشت هسته پردازشی و یک واجد گرافیکی آدرنو ۵۳۰ به بازار عرضه خواهد شد.

ال‌جی V20 به یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی مجهز شده است

پرچم‌دار آینده ال‌جی، احتمالاً در دو مدل به بازار عرضه خواهد شد؛ یک مدل با سه گیگابایت حافظه رم و دیگری با چهار گیگابایت حافظه رم همراه است. این دو مدل، حافظه‌های داخلی متفاوتی دارند؛ یک نسخه با ۳۲ گیگابایت حافظ داخلی و دیگری با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراه است. گفته می‌‎شود دوربین اصلی ال‌جی V20، یک شاتر ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود و برای ثبت تصاویر سلفی از یک شاتر ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. 

ظرفیت باتری ال‌جی V20 حدوداً ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت است؛ علاوه‌براین، این گوشی پرچم‎‌دار با درگاه یواس‌بی Type-C به بازار عرضه خواهد شد. این شایعه، اطلاعاتی را درباره صفحه‌نمایش ثانویه در ال‌جی V20 همانند مدل قبلی خود، فاش نکرده است. با این‌حال، می‌توان “صفحه‌نمایش ثانویه” (هرچند به شخصه آن‌را نمی‌پسندم!) را به عنوان یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های گوشی پرچم‌دار ال‌جی V10 در نظر گرفت و انتظار داشت که ال‌جی V20 نیز با صفحه‌نمایش ثانویه به بازار عرضه شود. این مشخصات، اولین مشخصاتی است که برای ال‌جی V20 فاش شده؛ با این‌حال، نمی‌توان صحت آن‌را تایید یا تکذیب کرد.

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/lg-v20-specs-leak-revealing-snapdragon-820-and-20mp-camera-506884.shtml” target=”blank” background=”#1cf5a5″]softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Kamix 1353

با فول اچی دی و باطری ۴۰۰۰ میخواد بترکونه :yes:

Gooooogle

۴۰۰۰ فک نکنم بشه خیلی ضخیم میشه و فک نکنم الجی فول اچ دی بزنه پرچمدار :mail:

REZA

اومده که بترکونه

arash hx

الجی نتونسته با مصرف صفحه نمایش Qhd کنار بیاد دوباره رفت سمت FHD از زمان معرفی g3 و اولین صفحه نمایش Qhd الجی هیچکدوم از گوشی های این شرکت عمر باتری خوبی نداشتن، تعجب اینه که چرا الجی با این تجربه در زمینه نمایشگرها توانایی بهینه کردن یه پنل برای موبایلو نداره یا برای چی پنل oled به گوشی های خودش نمیاره مثلا بزرگترین تولید کننده پنل های oled همین الجیه
در کل امیدوارم عمر باتری خوبی داشته باشه

Nokia.king

به به چه شود ????

Blue Tech

فول اچ دی برا IPS ها که بک لایتن کافیه از نظر من
یعنی بیشتر از اون بچشم نمیاد
FHD + 4000mAh چه شود!؟
ال جی میخواد حسابی جبران کنه کاستیهایی که تو باتری داشته تو چند سال اخیر داشته
امیدوارم مثله G5 نباشه پر از تغییرات یهویی و نصفه نمیه

Mohammad Reza

البته توی ۵٫۵ اینچ و بالاتر تفاوت دارن.من S6 رو با g flex 2 مقایسه کردم صفحه ی S6 به وضوح شارپ تر بود و تفاوت محسوس بود. اما به طور کلی صفحه ی g flex 2 هیچ کمبودی نداره و از همه نظر راضی کننده است.مشکل QHD ها تا قبل S820 این بود که فشار زیادی به گوشی وارد می کردن و گوشی ها توان پردازشش رو به سختی داشتن و خلاصه معایبش بیش تر از مزایاش بود. اما QHD بی سود هم نیست و در مجموع باعث بهتر شدن کیفیت میشه.

Blue Tech

نگفتم QHD بده که
من خودم طرفدارشم
گفتم تو IPS ها که بک لایت هستن چندان تفاوتی نمیکنه
تو اولد که بحثش جداست :yes:

ali™reza

بنظر میرسه بازم خبری از OLED نیست 🙁

BLACK

یعنی اگه بخواد full hd بده صفحه رو از ال جی احمق تر ندیدم

pika

“این سوال را به وجود می‌آورد که چرا ال‌جی مانند برخی از سازندگان دیگر به صفحه‌نمایش فول اچ‌دی برای پرچم‌داران خود، باز گشته است؟”
چون هنوز نتونسته صفحه نمایش Poled رو با تراکم QHD به تولید انبوه برسونه ، fhd بودن یه خبر خوبه که میتونه به منزله ی استفاده از Poled باشه :yahoo:
ولی در کل خبر موثقی به نظر نمیاد چون اگه دقت کنین دوربین پشت رو ۲۰۰ و جلو رو ۸۰۰ زده که با این حساب دوربین پشت ۲ مگاپیکسلی میشه نه ۲۰ :scratch:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی