حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایجاد مرکز تحقیقات و توسعه اپل در اندونزی ..!

در ماه گذشته، شرکت اپل به طور رسمی موافقت خود را با راه اندازی یک مرکز تحقیقات و توسعه در اندونزی اعلام کرد.

در حال حاضر گزارشاتی از یک منبع خبری اقتصادی چینی زبان، در روز دوشنبه به دست آمده است که در آن بیان شده است اپل با شرکت فاکسکان که یکی از تولید کننده‌‌های اصلی خود می باشد، سند همکاری مبنی بر سرعت بخشیدن به گسترش برنامه ریزی جهت احداث مرکز تحقیقات و توسعه در منطقه جنوب شرق آسیا، امضا کرده است.

در پی این توافق، وزیر ارتباطات و اطلاعات اندونزی در ماه گذشته اظهار داشت که شرکت اپل در اوایل سال ۲۰۱۷ اقدام به راه اندازی مرکز تحقیقات و توسعه خود در شهر جاکارتا خواهد کرد. بنا بر گفته این منبع خبری، شرکت اپل در حال حاضر با همکار تولید کننده آیفون خود (فاکسکان)، در حال برنامه ریزی بر روی این موضوع می باشند.

البته لازم به ذکر می باشد که در این خبر منتشر شده، به این نکته اشاره‌ای نشده است که فاکسکان تا چه حد می تواند باعث سرعت بخشیدن به روند پیشرفت مرکز تحقیقات و توسعه اپل در جنوب شرق آسیا شود. علاوه بر موارد ذکر شده، در ادامه این خبر شاهد مطلب جالب توجه دیگری نیز می باشیم؛ در ادامه بیان شده است که اپل علاوه بر راه اندازی مرکز تحقیقات و توسعه در جاکارتا قصد دارد در اوایل سال ۲۰۱۷ یک مرکز دیگر در شهر شنژن (Shenzhen) چین احداث کند.

گزارشات رسانه‌ای حاکی از آن است که درواقع اپل به دنبال ایجاد اولین مرکز تحقیقات و توسعه چینی خود در بخش توسعه فناوری Zhongguancun پارک علم و فناوری شهر پکن می باشد. در حال حاضر مشخص شده است که فاکسکان از چندی پیش با یک فروشنده محلی با نام تجاری لونا (Luna) و تولید کننده برند تجاری گوشی و تجهیزات شبکه هواوی (Huawei)، برای مدت چند سال همکاری داشته است.

در طی این گزارش شاهد اشاره‌ای بر احتمال مواجه شدن فاکسکان با افزایش تقاضا برای تولید گوشی‌های هوشمند از جانب دولت اندونزی می باشیم. بر اساس این احتمال، انتظار می رود که دولت اندونزی با جمعیتی بالغ بر ۲۵۰ میلیون نفر در تلاش برای اجرایی کردن سیاست‌های کلی تشویق کاربران جهت استفاده از نسل چهارم گوشی‌های هوشمند (۴G) به جای نسل دوم (۲G) باشد.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.idownloadblog.com/2016/12/26/apple-reportedly-partners-with-foxconn-on-rd-facilities-in-china-and-indonesia/”]idownloadblog[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی