حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم رونمایی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج+ در ایران

نوشته

8 سال قبل | 62 دیدگاه | ترنجی

پرچم‌داران سامسونگ، از برج میلاد وارد ایران شدند. جدیدترین محصولات موبایل و پرچم‌دار جدید شرکت سامسونگ الکترونیکس، Galaxy Note5 روز یکشنبه ۸ شهریور ماه ۱۳۹۴، طی مراسمی رسمی در تالار مولوی مرکز همایش‌های برج میلاد تهران، رونمایی شد. در این مراسم که با حضور اصحاب رسانه و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت سامسونگ برگزار ‌شد، این شرکت گوشی Galaxy S6 edge+ را نیز به بازار ایران معرفی کرد. در ادامه با ترنجی باشید.

MANI4578

این مراسم با سخنرانی مدیرعامل دفتر کره این شرکت در تهران آغاز شد. دوک پارک ضمن خوشامدگویی به اهالی رسانه، گفت: «ما به سرعت در حال پیشروی هستیم و با پرچم‌دارهای جدید خود، نبض بازار گوشی‌های هوشمند دنیا را همچون گذشته در دست خواهیم داشت. سامسونگ در سال ۲۰۱۱ موفق به ثبت رکورد تولید ۳۰۰ میلیون دستگاه تلفن‌همراه شد و یک سال بعد، رهبری بازار تلفن همراه را با بیشترین سهم از بازار جهان، از آن خود کرد. در سال ۲۰۱۴ نیز توانستیم عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات پوشیدنی دنیا را به خود اختصاص دهیم.» او همچنین با اشاره به اهمیت و توجه ویژه شرکت سامسونگ به مردم و بازار ایران، اشاره کرد: «گروه محصولات موبایل سامسونگ هم‌زمان با ورود به سایر کشورهای جهان، وارد بازار ایران شد و در این مدت توانست به خوبی جایگاه خود را میان طرفداران دستگاه‌های موبایل پیدا کند؛‎ به طوری که از چند سال اخیر تاکنون، رهبری بازار موبایل ایران را عهده‌دار است. همچنین طبق تحقیقات بازار انجام شده، در دو سال گذشته، گوشی سامسونگ انتخاب اول ایرانی‌ها برای خرید گزارش شده است.»

MANI4611

در ادامه، علی جعفریه مدیر ارشد بخش موبایل شرکت سامسونگ در ایران، با اشاره به رویکرد کلی این شرکت عنوان کرد: «ما در سامسونگ یک اصل ساده داریم؛ اینکه به بازار گوش بسپاریم. ما به نیازهای بازار گوش می‌دهیم، جزئیات را تحلیل می‌کنیم و سپس به کمک تیم بزرگی از مهندسان، طراحان، مدیران و بر اساس نتایجی که از بازار به دست آورده‌ایم، محصولی جدید تولید می‌کنیم.» وی همچنین با اشاره به محصولات جدید سامسونگ در بخش موبایل، اظهار داشت: «کاربرهای پرچم‌داران سامسونگ به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند؛ کاربران روزمره که با گوشی‌هایشان عکس می‌گیرند، آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند و بازی می‌کنند و دسته دوم کاربرانی حرفه‌ای که گوشی در واقع دستیار آن‌ها محسوب می‌شود و با آن در جلسات یادداشت برمی‌دارند و ایمیل‌هایشان را چک می‌کنند. سامسونگ برای کاربران روزمره گوشی Galaxy S6 edge+ و برای کاربران حرفه‌ای گوشی Galaxy Note5 را معرفی کرده است.»

MANI4696 MANI4674

در بخش بعدی این مراسم، کارشناسان موبایل شرکت سامسونگ، به معرفی ویژگی‌ها و قابلیت‌های  Galaxy Note5 و Galaxy S6 edge+ پرداختند و سپس خبرنگاران به محوطه تجربه محصول(Experience Zone)  رفتند و ضمن کار کردن با این گوشی‌ها، از نزدیک با ویژگی‌ها و امکانات آن‌ها آشنا شدند.

MANI4796 MANI4821 MANI4849

گوشی Galaxy Note5 جدیدترین پرچم‌دار شرکت سامسونگ و آخرین محصول از سری Note این شرکت است که با ویژگی‌های منحصربه‌فردی چون طراحی زیبا و انحنادار، عملکرد فوق‌العاده، صفحه‌نمایش بزرگ، قلم S Pen و قابلیت چندکاره (Multitasking) ارتقا یافته، گامی بلند در راستای افزایش کارایی گوشی‌های هوشمند است. همچنین گوشی هوشمند Galaxy S6 edge+ در امتداد مسیر طراحی و عملکرد سری S ساخته شده و نسخه به‌روز و تکمیل‌کننده آن است. این گوشی که طراحی زیبا و عملکردی فوق‌العاده دارد، از صفحه‌نمایشی انحنادار برخوردار است و لذت استفاده از امکانات چندرسانه‌ای (Multimedia) را در حد نهایی خود فراهم می‌کند.

گوشی Note5 با داشتن قلم S Pen، تجربه‌ای واقعی از نوشتن فراهم می‌کند. به کمک این قلم و با بیرون آوردن آن می‌توان بدون نیاز به باز کردن قفل گوشی، روی صفحه‌نمایش خاموش هم یادداشت نوشت و آن را ذخیره کرد. هر دو گوشی هوشمند جدید سامسونگ مجهز به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و ۵ مگاپیکسلی در جلو دستگاه با قابلیت‌هایی چون Auto Real Time HDR جهت تنظیم نورها و VDIS برای ثابت کردن کادر فیلم‌برداری هستند. گوشی‌های هوشمند Galaxy Note5 و Galaxy S6 edge+ دارای صفحه‌نمایش Quad HD Super AMOLED 5.7 اینچی هستند که تصاویر به کمک آن در تمام شرایط نوری، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

پرچم‌دارهای جدید شرکت سامسونگ در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی، در سه رنگ آشنای مشکی، سفید و طلایی و برای اولین بار در رنگ نقره‌ای تیتانیوم به بازار ایران عرضه می‌شوند.

در ادامه شما را به تماشای گالری اختصاصی ترنجی از مراسم رونمایی گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج+ در ایران دعوت می کنیم:

اشتراک در
اطلاع از
62 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
✰ BARDIYA ✰

مبارک خریداراش باشه از استفاده کردنش لذت ببرن :rose: :rose:

Saeed Sj

ببخشید پاسخ زدم ولی نگا این کنید :
http://hw13.asset.aparat.com/aparat-video/0b61aee28b7c8683d0530d1c588461612985952-360p__40544.mp4
😥 😥
😥 😥
اخه چرا سامسونگ چرااااااااااا :unsure: :unsure:

riofarina

چه زود ایول سامسونگ
نوت۵ خیلی بیشتر میپسندم تا به s6edge +

amirreaza nariamanpour

اتفاقا نمیدونم چرا من انقد اس۶ ادج پلاس به دلم نشسته

galaxy

ایول سام قیمت در همین ابتدا معقوله گوشی به این غولی ۲۴۰۰ با این همه امکانات و مطمئنا هزینه ساخت بالا بعد ایفون ۴٫۷ ۱۶ رو باید بارو بخره ۲۵۰۰ مسخرست

negar

نخر دوست من اگه گرونه،من خودم از سامسونگ استفاده میکنم ولی اپل خیلی خوبه(واسه بعضیا) :rose:

galaxy

نظر خواستم از تو ؟؟؟

Agil abadani

ایولا .اما چرا از قیمت چی نگفتن .بحرحال واقعا گوشی نازیه نوت۵ .
حتما میگیرمش :heart: :heart:

حسین

۲٫۳۸۰ و ۲٫۵۰۰ قیمت تک سیم و دوسیمشه !!! نوت ۵ منظورمه!!! ( حالا ممکنه یه ۲۰ -۳۰ تومن ارزون تر باشه ) ولی اون چیزی که مهم هست اینه که سامسونگ همیشه گوشی هاش افت قیمت داره . یه دو سه ماهی صب کنی بهتره اگه صبر حوصله هم نداری واسه خریدش که بحثش جداست !!!

SAYROS

توی شهر ما ی جا ۲۳۸۰ تکسیم ۳۲ گیگ و ی جا۲۵۰۰ تک سیم ۳۲ گیگ. ی جا هم تکسیم ۶۴ گیگ رو میده ۲۴۸۰ که کاملا از قیمت ۶۴گیگش تعجب میکنم. اس ۶ ۳۲گیگ و ۶۴ گیگ ۴۰۰ اختلاف قیمت دارن

HEDAYAT

بی شک گوشی فوق‌العاده ای هست
اگر در رم هم پنج برنامه قابل اجرا هست که دیگه فکر نکنم از لحاظ مدیریت رم مشکل به حساب بیاد
طراحی گوشی هم عالی بود،فقط ای کاش دوربین عقب رو کمی داخل تر هل میدادند!
قیمت گوشی هم که فکر کنم طبق معمول سری نوت بالاست!

مچکر از همه دوستان

SAYROS

سری نوت معمولا نسبت به سری اس افت قیمتش کمتره. چون سری اس همیشه آزمون و خطا هست و ارژش خرید ندارن

Mohammadhadiz

سلام یه سوال بی ربط دارن دوستانی که گوشی های خانواده زد سونی رو دارن بده اپدیت۵٫۱ مشکل ussd code دارن؟؟؟؟ 🙁 :unsure:
اگه دارن کسی راه حل این مشکل رو میدونه؟؟؟ 🙁 😥

HEDAYAT

چه مشکلی؟!
ببخشید اگر میشه بیشتر توضیح بدید ؛-)

Mohammadhadiz

به این کدای دستوری مثلا ستاره ۱۴۱ ستاره ۱ مربع وقتی وارد کنی باید میزان شارژ رو بگه ولی اتفاقی نمیوفته همه کدام اینطوری شدن شارژ همم نمیتونم بگیرم با ۷۰۰ میگیرم:|
دقیقا بده اپدیته ۵٫۱

HEDAYAT

ببخشید عزیز؛-)
گوشی بنده فکر کنم به ۵٫۱ آپدیت نخواهد شد
احتمالا (حتماً) دوستان جوابتون رو میدند ؛-)

SONY 1946

دادا این مشکل تنها برای ۵٫۱٫۱گوشی Z3 dual هست و گوشی های دیگر سونی مشکلی ندارن تو ۵٫۱٫۱ ،منتظر اپدیت جدید برای رفع باگ باشید :rose: :rose: :rose:

Mohammadhadiz

اخه خونده بودم زد ۲ هم داره :unsure:
کی میاد اخه 😥 😥 😥

SONY 1946

خوب کافی نیست، بهترین را داشته باشید :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose:
سامسونگ شرکتی هست که اصول کارشو بر تجمل گرایی و بازی با اعداد و زرق و برق گزاشته و متاسفانه این اصول بسیار خوب جواب داده
ولی اینو بدونین که زیبایی حقیقی در سادگی هست و مهم ترین اصل احترام به مشتری هست :rose: :rose: :rose: :rose:

amirreaza nariamanpour

بازی با اعداد منظوزتون چیه؟؟
اگر منظورتون بنچمارکهاس که باید گف ربطی به بازی با اعداد نداره این یک مبناس که قدرتش رو میسنجه
و این گوشی نمره فوق العاده بالایی ثبت کرده و در عمل هم به همون اندازه سریع هستش
پس نمیشه اسمشو بازی با اعداد گذاشت دوست من

Abbas Askari

سامسونگ تبحر خاصی در تقلب در بنچمارکها داره و اگر خیلی سریعه پس چرا از محصول یک سال پیش اپل از نظر سرعت کم اورد

K.m

خداییش بعضی نظرات فقط مایه تاسف هستن.ارزش خوندن ندارن مطلقا.یه مشت حرف تکراری و بی معنی که دقیقا معلوم نیست دردشون چیه،آخه به شما چه مربوطه؟شما که کاربرش نیستین عارتون میشه اسمش رو بیارید پس چرا اینقدر دوست دارید از منافع کاربرای سامسونگ دفاع کنید؟یه چیزی دیگه ام هست،یه چیزی هست که میگن ما چند نفر رو کجا میبرید،یجورای حکایت بعضی درب و داغون های حقوق بگیره بی منطقه،الکی الکی خودتون رو چسبوندین به سامسونگ و فکر میکنید با هم رقیبن.سامسونگ رقیب اصلیش در درجه اول اپله،دوم خیل عظیم گوشیهای چینی.هر چی آدم میخواد جواب بعضی کامنتهای لوس رو نده نمیزارید که.سونی چراغ خاموش دو نمونه صحفه نمایش زده و به مشتری اطلاع نداده،این احترام به مشتریه؟اگه بیشتر تو نخ کارای سونی برید به نتایج بیشتری میشه رسید،اما نه برای طرفدارای سامسونگ نه سایتهای خبری مهم نیست سونی داره چه میکنه.شما نکنید این کار رو با خودتون عیبه به خدا.

SFM

قابل توجه معزز و دیگر دوستان سونی دوست
احترام به مشتری ایرانی به این میگن که یه مراسم با شکوه برای ما ایرانیا هم مثل بقیه دنیا میگیرن

Nfs

تا موفقعی که پشتیبانیش خوب نباشه این مراسم ها بدرد نمیخوره. سامسونگ تو بحث اپدیت به ایران خیلی ضعیف عمل میکنه دوست عزیز :rose: :rose:

amirreaza nariamanpour

عسگری چه ربطی به اپل داره؟؟؟؟
اون یه اکوسیستمه ای یه اکوسیستم که مقایسه این دو فقط ضعف اگاهی شما رو میرسونه

Amir Hossein

چقدر نظر تعصبی میدید موقع شروع تحریم ها اولین شرکتی که دسترسی به برنامه هاشو قطع کرد همین سامسونگ بود
LG هم برای G4 مراسم رونمایی در ایران گذاشت

negar

Abbas Askari تو تستی که همین ترنجی گذاشت فرق سرعت آیفون و اس ۶ فقط ۲ ثانیه بود اما سونی حدود ۳۰ ثانیه :whistle:

Abbas Askari

من مقایسه note 5 با iphone 6 رو گفتم
چقدر هم شما خوشحالی که note 5 از محصول یک سال پیش اپل کم اورده

K.m

سونی ۳۰ ثانیه از سامسونگ کم اورده،بعد خوشحاله سامسونگ از اپل با دو ثانیه کم اورده :yahoo: ربط پیدا کردنش با شما

negar

پس گوشی سونی از جفتشون ضعیف تره :whistle:

amirreaza nariamanpour

عسگری چه ربطی به اپل داره؟؟؟؟
اون یه اکوسیستمه ای یه اکوسیستم که مقایسه این دو فقط ضعف اگاهی شما رو میرسونه
در ضمن یادمه شما طرفدار سونی بودید
چرا اینجا سونی رو مثال نمیزنید؟؟؟؟؟؟؟

Nfs

فکر کنم تنها برندی که یه نمایندگی رسمی تو ایران داره همین گوشی باشه :good:

amirreaza nariamanpour

گلدیران نمایندگی رسمی محصولات الجی در ایران

Nfs

گوشی=سامسونگ

homan

تو عکس اول انگار ۱ سکه گُذاشتی رو گوشی….
این بیرون زدگی دوربین واقعاً طراحی گوشی رو خراب میکنه…

mohsen happy

ساده انگارانه است اگر فکر کنید سامسونگ به کاربر های ایرانی اهمیت میده… من تا کنون برنامه خاصی از این تولید کننده واسه کاربران ایرانی ندیدم… البته کار هایی در جهت منافع سامسونگ با توجه به شرایط بومی صورت می گیره که قطعا به نفع فروشنده است تا خریدار… البته می دونم سامسونگ کار های عام المنفعه در ایران انجام میده ولی در حد رهبر بازار اسمارت فون های ایران خیلی کمه… در حالیکه در تایوان و بعضی کشور های آسیای جنوب شرقی دارای کارخونه و دانشگاه و موسسات فنی و حرفه ای است… امروزه کشور ها بازار خودشون رو به راحتی در اختیار کمپانی های بزرگ قرار نمی دن مگر به ازای منافع دو جانبه… سامسونگ صاحب صنعت نیمه هادی ها در آسیا است و ایران لیاقت به دست آوردن این تکنولوژی رو داره و اگه مدیران ما یه نمه ناسیونالیست باشند، سامسونگ حاضر خواهد شد یکی از کارخونه های ساخت نیمه هادی هاش رو به ازای بازار جذاب اسمارت فون به ایران بیاره… انشاءالله

K.m

دوست عزیز اشکال از سامسونگ نیست،اینا ربط به مسایل سیاسی و تحریم و این قضایا دااره،هیچ شرکتی نمیاد تو کشوری که هر روز یه قانون و یه مدعی هاله نور داره سرمایه گذاری سنگین کنه.

hossein s

ایول به توk.m واقعا حرف درستی زدی ، من متعجبم از بعضی ها که بجای اینکه تقصیر کم کاری شرکت ها رو به گردن دولتمردان ما بندازند ، شرکت رو مقصر میدونند.واقعا خودشونو به خواب زدند.

SAMSUNG _ The Best Brand

مراسم واقعا عالی بود. B-)

بهترین محصولات موبایلی دنیا در گروه فبلت ها قطعا اج پلاس و نوت۵ هستن.

مرسی بهترین برند دنیا. :heart:

SAMSUNG… Feel The SuperPower B-)

Tesla

کلام بزرگان

(پردازنده ی اگزینوس سامسونگ فقط تو بنچمارکا قویه ولی پایداری نداره و بعد از مدتی گوشی دچار هنگ و لگ میشه)

از عباس خالی بند(mr askari)

im80za

سخن بزرگان

(سامسونگ پردازنده هاشو Arm براش میسازه)

عسکری

K.m

کاری کردن آدم خجالت میکشه سایت رو به کسی معرفی کنه برای خوندن.همش حرف تکراری و چاخان و توهین.

negar

🙂

Tesla

اره بخدا

اگه بحث برپایه ی منطق و علمی باشه آدم با خوندن کامنتا یچیز هم یاد میگیره

ولی وقتی برپایه ی حرف های بی اساس و توهین باشه فقط اعصاب آدم میریزه بهم. 🙁 🙁 🙁 🙁 🙁

Abbas Askari

با این حرفاتون نشون میده که من چقدر کارم درسته
ایول به خودم :good:

Tesla

اره خدایی خوب رو اعصاب ما اسکی میری

K.m

مطمن باش کارت درسته، همین فرمون برو

Abbas Askari

:whistle:

Hiit

دوستان سلام
کسی میدونه چیجوری میشه fast charging اس۶ رو خاموش کرد؟

Tesla

برو تو تنظیمات قسمت Power saving از اونجا تیکFast charging رو بردار :rose: :rose: :rose: :rose:

Hiit

همچین گزینه ای نیست.

HasanHoseinPoor

Fast charging ربطی به نرم افزار نداره ، به چیپست و شارژری که ازش استفاده میکنی بر میگرده، یه شارژر معمولی پیدا کن بزن دیگه سریع شارژ نمیشه :mail:

Tesla

واسه من اینجوریه .

اشکال نداره تو تنظیمات برو اونجا تو قسمت سرچ عبارت Fast charging رو بسرچ

Hiit

بازم چیزی نیست.شما ی ss بزار بی زحمت :rose:

mehdi sami

Tesla جان دوست عزیزمون راست میگه اینطور گزینه ای نیست 🙂

master

اس ۶ چنین گزینه ای نداره و دلیلی برای خاموش کردن این قابلیت وجود نداره

Amir Sepehr Ghasedi

من تو مراسم بودم و به خاطر برنده شدن در مسابقه ی اینستاگرم سامسونگ یه gear circle هدیه گرفتم. مراسم بسیار خوب و مهیجی بود. بعد مراسمم با جفت گوشی ها کار کردم و اون ها رو بررسی کردم و تجربیامو در اختیارتون می گذارم. اس ۶ اج پلاس که واقعا اصلا به دلم ننشست. نوت ۵ از هر نظر عالی بود. دوربیناش با وجود یکسان بودن مشخصات کمی از اس ۶ بهتر بودند. در رابطه با مشکل رمم حدود ۱۰ برنامه و بازی باز گذاشتم و مشکل مدیریت رمش می تونم به جرئت بگم وجود نداره ولی می تونست مولتی تسکینگش کمی سریعتر باشه. نوت ۵ بسیار خوش دست و زیبا بود و قابلیت های قلمش بسیار کاربردی شده بود.

K.m

مبارک باشه جایزه ات.برم عکست رو ببینم تو اینستا :heart:

MR.REZA

آقا کسی هست دوتا دلیل قانع کننده بیاره من نت ۳ خدم رو بذارم کنار نت ۵ بخرم؟؟ در مورد نت ۴ که اصلا نتونستم این کار رو بکنم. نمیدونم من نمیتونم فرق به درد بخور بین اینا ببینم یا واقعا تفاوت زیادی ندارن.

K.m

اگر بخواییم اینجور به قضایا نگاه کنیم ،من هم نوت یکی که داشتم باید تغییر نمیدادمش.چون همون کارها رو بقیه هم انجام میدن.

mahziyar

سلام
خخخخ من موندم چرا این ترول های سونی میان این وسط حرف میزنن بابا برید دنبال اجر بازیتون چیزی نمونده تا اجر با کیفیت بهتر بیاد بیرون هههه

mahziyar

خلاصه در کل سامسونگ بهترین گوشی های حال حاضر و میزنه و فروششم کلا بالاست حرفی نمیمونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)