حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیر نظام رده‌بندی سنی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای؛ بازی‌های موبایلی رده‌بندی سنی می‌شوند

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

مدیر نظام رده بندی سنی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از رده‌بندی سنی بازی‌های موبایل در اسرع وقت و پیش از انتشار بازی خبر داد. مدیر سازمان با بیان این که اسرا (ESRA) از سال گذشته اقدام به رده‌بندی بازی‌های رایانه‌ای موبایلی کرده است گفت: با توجه به فراگیر بودن این گونه بازی‌‌ها در بین اقشار مختلف جامعه، این سازمان  با فروشگاه‌های مجازی بازی که مخاطبان فراوانی دارند، در ارتباط با رده بندی سنی بازی های موبایلی وارد مذاکره شد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، «رضا احمدی» به تعاملات انجام گرفته فی‌مابین بنیاد و فروشگاه‌های بازی‌های موبایلی اشاره کرد و گفت: رده‌بندی سنی بازی‌های موبایلی در سازمان اسرا و نمایش لوگوی رده‌بندی سنی هر یک از بازی‌ها توسط فروشگاه‌های فروش بازی‌های موبایلی به‌زودی اجرایی می‌شود.

وی یادآور شد: تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای ایرانی پیش از ارسال درخواست برای عرضه بازی خود در این فروشگاه‌ها، بایستی جهت دریافت رده‌بندی سنی بازی خود به سازمان اسرا مراجعه کنند.  مدیر نظام رده‌بندی سنی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با تاکید بر اینکه رده‌بندی سنی بازی‌های ایرانی در اولویت کار این سازمان قرار دارد، گفت: بررسی این گونه بازی‌های ایرانی در سریع‌ترین زمان ممکن (حداکثر۲روز) انجام و رده سنی آن‌ها مشخص می‌شود.

احمدی افزود: تولیدکنندگان بازی‌های موبایلی می‌توانند همزمان با درخواست بررسی محتوا و دریافت رده‌بندی سنی بازی، برای دریافت پروانه ساخت بازی از واحد نظارت بنیاد نیز اقدام کنند.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
euler

ای کاش یک نظام سنی هم برای کاربران اینترنتی ایجاد بشه تا یک عده بیسواد که با خوندن چرندیات رائفی پور مزخرف می گن نتوانند وارد اینترنت بشوند اخه ادم حسابی حداقل از نوابغی مثل ابن سینا یا رازی یا خوارزمی حرف بزن رائفی پور اصلا مدرکش چی هست ؟ کامپیوتری که داری استفاده می کنی این چرندیات رو می نویسی طبق فرمولهای همون دانشمندانی که بهشون تاختی داره کار می کنه !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....