حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل ۲۰۱۶ گلکسی On7 سامسونگ با تراشه اگزینوس ۷۸۷۰ در گیک‌بنچ، فاش شد

نوشته

7 سال قبل | 7 دیدگاه | مطالب ترنجی

با توجه به فاصله‌زمانی پس از معرفی رسمی سری “گلکسی On” سامسونگ، این شرکت برای معرفی نسل جدید گوشی‌های این سری، آماده می‌شود. به‌تازگی، مدل ۲۰۱۶ گلکسی On7 با تراشه اگزینوس ۷۸۷۰ در گیک‌بنچ مشاهده شده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب، همراه ترنجی باشید.

نتایج به‌دست‌آمده از آزمون گیک‌بنچ، بخشی از اطلاعات یکی از مدل‌های گلکسی On7 نسخه ۲۰۱۶ را فاش کرده است. پیش‌تر، گزارشی مبنی بر عرضه مدل ۲۰۱۶ گلکسی On7 با شماره‌ مدل (SM-G600F) با تراشه اسنپدراگون ۶۲۵ منتشر شد. با این‌حال، نتایج به‌دست‌آمده از بنچمارک گیک‌بنچ، مشخصات مدل ۲۰۱۶ گلکسی On7 با شماره‌‌ مدل SM-G610F را به نمایش گذاشته است.

قدرت این مدل، توسط تراشه اگزینوس ۷۸۷۰ تامین می‌شود و در بازار هند، عرضه خواهد شد. مدل ۲۰۱۶ گلکسی On7 با شماره‌‌ مدل SM-G610F از هشت هسته پردازشی مبتنی بر معماری ARMv8 با فرکانس کاری ۱٫۵ گیگاهرتز، استفاده می‌کند و سه گیگابایت حافظه رم نیز، برای این گوشی درنظر گرفته شده است. سیستم‌عامل اندروید مارشمالو ۶٫۰٫۱ گوگل، به‌عنوان دیگر مشخصات مدل ۲۰۱۶ گلکسی On7، لیست شده است.

Galaxy-On7-2016-SM-G610F-Geekbench-KK

در حالی‌که مشخصات فاش‌شده از گوشی خوش‌قیمت جدید سامسونگ در بنچمارک گیک‌بنچ، اطلاعات بیشتری را برای مدل ۲۰۱۶ گلکسی On7 نشان نمی‌دهد؛ اطلاعات به‌دست‌آمده از لیست‌شدن محصولات سامسونگ در یک وب‌سایت واردات هندی، نشان می‌دهد که این گوشی، احتمالاً با حسگر اثرانگشت به بازار عرضه خواهد شد. در صورتی‌که این موضوع صحت داشته باشد، مدل ۲۰۱۶ گلکسی On7 به‌عنوان اولین محصول سامسونگ در بازه قیمتی خود، به حسگر اثرانگشت مجهز شده است.

با توجه به اطلاعات پیشین به‌دست‌آمده از بنچمارک مدل ۲۰۱۶ گلکسی On7 در GFXBench، می‌توان گفت که این گوشی به یک صفحه‌نمایش فول اچ‌دی مجهز شده است و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، محصول جدید سامسونگ را یاری می‌دهد. اندازه صفحه‌نمایش در بنچمارک GFXBench، اگرچه ۴٫۸ اینچ اعلام شد اما با توجه به صفحه‌نمایش نسل قبلی گلکسی On7، مجهزشدن این گوشی به چنین صفحه‌نمایشی بعید است و احتمالاً سامسونگ، مدل ۲۰۱۶ گلکسی On7 را با یک صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی همانند مدل قبل، به بازار عرضه می‌کند.

عملکرد تراشه اگزینوس ۷۸۷۰ در گوشی جدید سامسونگ، بسیار خوب است؛ تک هسته پردازشی، موفق به کسب ۷۴۲ امتیاز شده و عملکرد چند هسته پردازشی، ۴۱۵۲ امتیاز را برای این گوشی به ثبت رسانده است. شرکت سامسونگ، به سختی تلاش می‌کند تا با ارائه محصولات جدید و قیمت‌گذاری نزدیک به سازندگان دیگر گوشی‌های‌هوشمند، رقابت را برای آن‌ها دشوار نماید و سری “گلکسی On” سامسونگ، از شانس بسیار خوبی برای رسیدن به اهداف سامسونگ برخوردار است.

برای اطلاع، مدل ۲۰۱۵ گوشی گلکسی On7 با صفحه‌نمایش ۵٫۵ اینچی TFT اچ‌دی، تراشه اسنپدراگون ۴۱۰ کوالکام با واحد گرافیکی آدرنو ۳۰۶، ۱٫۵ گیگابایت حافظه رم، هشت گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به بازار عرضه شده است. یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت نیز، وظیفه تامین انرژی در این گوشی را برعهده دارد.

[su_button url=”http://www.androidheadlines.com/2016/08/galaxy-on7-2016-exynos-7870-listed-geekbench.html”]Androidheadlines [/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Blue Tech

همم
مثله اینکه سام داره سر عقل میاد
امیدوارم قیمتش خوب باشه مثله سری ای فضایی نباشه
و اینکه صفحش امولد باشه نه TFT
راستی “با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده از بنچمارک مدل ۲۰۱۶ گلکسی On7 در GFXBench، می‌توان گفت که این گوشی به یک صفحه‌نمایش فول اچ‌دی مجهز شده است”
Gfxbench نیست گیک بنچه :heart: :rose:

Blue Tech

اههه
ببخشید شرمنده :rose:

milad.tech

گلکسی on که به طور رسمی وارد کشور ما نمیشه

JAGUAR

نه میلاد جون
بازار هدفش هند هست
البته ظاهرا در چین هم عرضه میشه

AK_007

این گوشی فقط مخصوص چینه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی