حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل متفاوتی از تبلت Mi Pad 2 با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد

نوشته

8 سال قبل | 2 دیدگاه | ترنجی

امروز، شیائومی از محصولات جدید خود رونمایی کرد؛ تبلت Mi Pad 2 و گوشی Redmi Note 3. هردو محصول جدید شیائومی از مشخصات سخت‌افزاری قدرت‌مندی بهره می‌برند که با توجه به قیمت و طراحی بدنه آن‌ها، بسیار مناسب جلوه می‌کند. به‌نظر می‌رسد عرضه نسخه اندرویدی این دو محصول برای شیائومی کافی نبوده است و این سازنده قصد دارد تا آمار فروش محصولات جدید خود را با عرضه مدل ویندوزی تبلت Mi Pad 2 افزایش دهد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

طبق اطلاعات تازه منتشر شده، مدل ویژه‌ای از تبلت Mi Pad 2 قرار است با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ ارایه شود. معماری ۶۴ بیتی پردازنده ۱۴ نانومتری اینتل Atom X5-Z8500 احتمالا در اجرای آخرین نسخه از سیستم‌عامل ویندوز عملکرد بهتری خواهد داشت. با توجه به خبر عرضه این تبلت با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰، کاربران انتظار دارند تا شیائومی به‌طور رسمی درایورهای لازم را برای Mi Pad 2 ارایه دهد.

ممکن است سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ برای شیائومی هزینه‌ای نداشته باشد اما توسعه و بهینه‌سازی‌ها نیازمند سرمایه‌گذاری این برند موفق چینی است. بنابراین، باید بابت عرضه مدل ویندوزی تبلت Mi Pad 2 بدون هیچ هزینه اضافی از شیائومی سپاس‌گزار بود. نسخه ویندوزی این تبلت بدون هیچ تفاوت قیمتی با مدل اندرویدی آن با ۶۴ گیگابایت حافظه‌داخلی به قیمت ۲۰۳ دلار ارایه خواهد شد.

تبلت Mi Pad 2 به یک نمایشگر ۷٫۹ اینچی با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل، ۲ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۸، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۶۱۹۰ میلی‌آمپر بر ساعت مجهز است و تنها ۶٫۹۵ میلی‌متر ضخامت دارد.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/the_xiaomi_mi_pad_2_will_also_have_a_windows_10_version-news-15179.php”]GSMArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdadi

😉 دمش گرم

a_041

خوب با این حساب مشتریا میرن سمت تبلت ویندوزی . چون خیلی کاربردی تره نسبت به اندروید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی