حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ بین دو تا چهار سال به صورت رایگان به‌روز رسانی خواهند شد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

ویندوز ۱۰ که به زودی به صورت رسمی وارد بازار می‌شود٬ طیف وسیعی از کاربران را با سلیقه‌های مختلف در بر ‌می‌گیرد که هر کدام از دستگاه خود انتظارات خاصی دارند. گروهی از ویندوز ۱۰ به عنوان سیستمی برای کار‌های شخصی خود استفاده می‌کنند٬ بخشی از مردم این نسخه از ویندوز را برای تجارت بر می‌گزینند و گروهی از آن در تلفن‌های همراه بهره می‌برند. اما دغدغه‌ی تمامی این افراد این است که مایکروسافت تا چند سال به پشتیبانی از سیستم‌های خود ادامه می‌دهد.

با ترنجی همراه باشید…

ظاهرا مایگروسافت قصد دارد که به بحث داغ مدت زمان پشتیبانی دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ پایان دهد و یک جواب را در مقابل هزاران سوال قرار دهد. امروز اعلام شد که مایکروسافت به مدت ۲ تا ۴ سال از دستگاه‌های خود که به ویندوز ۱۰ مزین شده‌اند تعهد پشتیبانی فنی و امنیتی خواهد داشت و این خبر بسیار خوبی برای دوستداران این اکوسیستم است. البته احتمال می‌رود که مدت زمان پشتیبانی ‌در نسخه‌ی حرفه‌ای بیش از نسخه‌ خانگی باشد.(نسخه‌ی خانگی در حدود ۳ سال و نسخه‌ی حرفه‌ای در حدود ۴ سال)

مدت زمان معمول پشتیبانی یک شرکت از محصولات و سیستم عامل خود در حدود یک سال است که البته این موضوع در برخی از دستگاه‌های مبتنی بر ویندوزفون ٬ برخی از محصولات گوگل و اکثر محصولات اپل صدق نمی‌کند. به هر حال باید منتظر باشیم تا توضیحات بیشتری در این خصوص در کنفرانس هفتم مرداد ارائه شود. یک موضوع بسیار اساسی دیگر نیز وجود دارد: آیا با اتمام این مدت مجبور به خرید اشتراک (لایسنس) جدید هستیم و یا اپدیت‌های امنیتی توسط مایکروسافت عرضه می‌شود و در صورت تمایل می‌توانیم اشتراک جدید را خریداری نکنیم؟

presentation_revenue_recognition

توضیحات تکمیلی: این مدت پشتیبانی برای کسانی که است که ویندوز ۱۰ را به صورت مستقیم دریافت کنند و این مدت پشتیبانی برای کسانی که از ویندوز ۷ و ۸٫۱ به ویندوز ۱۰ مهاجرت می‌کنند تنها یک‌سال است. مدت زمان بهره مندی از پشتیبانی که عضو طرح اینسایدر هستند در صورت حضور مداوم در این پروژه به صورت نامحدود است . البته باید حساب برخی از نسخه‌های خاص که برای شرکت‌ها و ارگان ها عرضه می‌‌شود را جدا دانست و مدت زمان آن‌ها حتی ممکن است براساس قرارداد به ده سال نیز برسد.

 [su_button url=”http://www.windows10update.com/2015/07/windows-10-to-receive-free-upgrades-for-2-to-4-years/” target=”blank” background=”#377431″]windows10update[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Blue Tech

بابا دست و دل بااااااااز

Wins

خبرخوبیه
عارف جان! “دغدغه” درسته. لطفا اصلاح کنید.

پویا رحمانی

ممنون از بابت یادآوریتون. اصلاح شد

REZA

خوبه خوبه خوبه :rose:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com