حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپد ۲۰۱۷؛ محصولی جدید از اپل، با صفحه نمایش ۱۰٫۵ اینچی و بدون ناهنجاری !

بر اساس گزارشات اخیر؛ به احتمال زیاد شرکت اپل محصول آیپد جدید خود را در سال ۲۰۱۷ با صفحه نمایش ۱۰٫۵ اینچی روانه بازار خواهد کرد. گفته‌ها حاکی از آن است که این شرکت از پردازنده قوی A10X در این تبلت استفاده خواهد نمود.

انتظار می رود مرحله تولید این تبلت ۱۰٫۵ اینچی از ماه آینده آغاز شود. بر اساس آخرین گزارش از دیجی تایمز (Digi Times) که به این شایعه شدت بیشتری می بخشد، اظهارات اخیر آن؛ از عرضه یک مدل جدید از آیپد که قرار است به زودی رونمایی شود، خبر می دهد.

به گفته منابع متعددی اپل در حال راه اندازی آیپد ۱۰٫۵ اینچی برای بخش آموزش و پرورش و شرکت‌ها می باشد؛ و از جمله دلایل عمده آن را استقبال از نمونه‌ ۱۰ اینچی این محصول در میان افراد و نهادها دانستند. دیجی تایمز افزود:” بر اساس گزارشاتی که از منابع ما به دست آمده است، تولید آیپد ۹٫۷ اینچی ممکن است خیلی کوچک و نا کارآمد باشد و از سوی دیگر آیپد ۱۲٫۹ اینچی ممکن است بیش از حد گران قیمت باشد که موجب می شود این طیف خاص از مخاطبان آیپد توانایی تهیه آن را نداشته باشند “.

از سوی دیگر، در کنار این همه اظهارات؛ به تازگی شاهد ارائه گزارشاتی نیز هستیم؛ مبنی بر اینکه اپل قصد معرفی یک تبلت جدید ۱۰٫۵ اینچی بدون لبه (حاشیه) را دارد که این محصول را قرار است در کنار آیپد ۹٫۷ و ۱۲٫۹ اینچی خود ارائه کند و از  مشخصه‌های بارز و منحصر به فرد آن نیز به کار بردن پردازنده قدرتمند A10X در آن خواهد بود که باعث عملکرد بسیار عالی و روتین این تبلت خواهد شد. در ادامه، منابع دیگری ذکر کردند که آیپد ۱۰٫۵ اینچی جدید اپل نیز، به پردازشگر توسعه یافته A10X که در آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچی استفاده شده است؛ مجهز شده است.

اخیراً؛ پس از کاهش چشمگیر فروش اپل، این غول تکنولوژی با از سر گرفتن تلاش بیشتر در دستور کار خود، در اندیشه جذب کاربران انروید به خود می باشد. اپل با ارائه نسخه‌های ارزان قیمت از نمونه ۹٫۷ اینچی و تولید بی وقفه آن، قصد انجام رقابتی نفس گیر با تبلت‌های اندرویدی را در سر می پروراند. به کار بردن یک صفحه نمایش لبه به لبه در آیپد نیز می تواند به نوبه خود، حس داشتن یک دیوایس بدون ناهنجاری مانند آیفون ۸ را برای کاربران آن تداعی کند. گزارشات حاکی از آن است که این شرکت انتظار دارد با ارائه آیپد ۱۰٫۵ اینچی خود در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۷ به رقم فروش ۲ میلیون واحد برسد و همچنین آن‌ها رقم فروش ۵ الی ۶ میلیون واحدی را نیز برای یک سال کامل نیز پیش بینی کرده‌اند.

در حال حاضر، و با توجه به ارائه یک سری از مشخصات این آیپد جدید توسط منابع خبری مختلف؛ باز هم نمی توان گفت که اطلاعات کامل ، دقیق و جامعی از این آیپد که قرار است در سال ۲۰۱۷ رونمایی شود، در دسترس است. اگر هم اطلاعاتی در این زمینه وجود داشته باشد مطمئناً انتظارات کاربران از این دیوایس جهت جایگزینی آن با لپ تاپ یا دیگر دیوایس‌های خود خواهد بود.

[button type=”default” color=”” target=”” link=”https://www.igeeksblog.com/apple-to-roll-out-10-5-inch-bezel-free-ipad-2017-24112016/”]igeeksblog[/button]

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا بگجانی