حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت پتنت دستگاه تاشویی را ثبت کرد که هم موبایل و هم تبلت است

چندی پیش خبر رسید که ال‌جی و سامسونگ در حال کار و تلاش برای عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی هستند و اکنون خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر این که غول ردموند پتنتی را به ثبت رسانده که بر اساس آن می‌خواهد موبایل تاشویی بسازد که قابل تبدیل به تبلت است.

پتنت جدید که به نوعی می‌توان گفت به خودی خود یک تبلت تاشو نیز هست دارای لولا‌های انعطاف‌پذیر خواهد بود. معمولا وقتی فردی گوشی موبایل می‌خرد بیشترین کاربردی که برای او دارد این است که با آن پیام می‌دهد یا تماس برقرار می‌کند و صفحه نمایش آن نمی‌تواند زیاد بزرگ باشد اما اگر کسی بخواهد به شکل حرفه‌ای با اینترنت همراه کار کند و همیشه سر و کارش با ایمیل و اینترنت باشد بهترین پیشنهاد برای او خرید تبلت است.

surfacephone6

اکنون مایکروسافت با این پتنت دارد فرصتی را فراهم می‌کند که فرد هم به راحتی کار تماس گرفتن و پیام‌رسانی را انجام دهد و هم به اینترنت دسترسی داشته باشد و ایمیل‌های خود را بررسی کند. در حقیقت، فرد دستگاهی دو در یک دارد که هم موبایل و هم تبلت است.

حالا که مایکروسافت پتنت دستگاه تاشو دو در یک را به ثبت رسانده باید منتظر بمانیم و ببینیم که این شرکت می‌تواند تا پایان سال جاری میلادی با رقیبانی مانند ال‌جی و سامسونگ که سعی دارند تا آخر امسال گوشی‌های موبایل تاشو خود را به دست کاربران برسانند، پنجه در پنجه بیندازد!؟

[button type=”default” color=”” target=”” link=”http://www.windowslatest.com/2017/01/16/microsoft-files-patent-foldable-phone-tablet-mobile-device/”]windowslatest[/button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
جلیل جعفری
مترجم و روزنامه‌نگار