حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت لیست لومیاهایی که ویندوز ۱۰ موبایل را زودتر از بقیه دریافت می کنند را منتشر کرد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

چند روز است که تب و تاب ویندوز ۱۰ در بین کاربران بالا گرفته است. نسخه بعدی سیستم عامل دسکتاپ مایکروسافت منتشر شد و خیلی از کاربران مشتاقانه به دنبال تست و تجربه آن هستند. در این بازه اما هنوز خبری از ویندوز نسخه موبایل نیست و مایکروسافت در حال کار بر روی آن است. حتی هنوز تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نیست اما برخی شایعات موعد انتشار را ۴ ماه دیگر می دانند، یعنی اوایل آذر ماه امسال. ولی اگر دوست دارید بدانید کدام یک از لومیا ها جز خط مقدم دریافت به روزرسانی حیاتی ویندوز ۱۰ هستند باید بگوییم که خوشبختانه مایکروسافت لیست این دستگاه ها را منتشر کرده است. در ادامه با ترنجی باشید تا این لیست را با هم مرور کنیم.

Lumia-640-XL-lte-DSIM-Camera-jpgبسیار خوب، بدون مقدمه به سراغ لیست اولین لومیاهای دریافت کننده ویندوز ۱۰ موبایل می رویم، اگر شما صاحب یکی از دستگاه های لومیا ۴۳۰، لومیا ۴۳۵، لومیا ۵۳۲، لومیا ۵۳۵، لومیا ۵۴۰، لومیا ۶۴۰، لومیا ۶۴۰XL، لومیا ۷۳۵، لومیا ۸۳۰، لومیا ۴۳۰، لومیا ۴۳۰ و یا لومیا ۹۳۰ هستید باید خوشحال باشید که در اولین لیست انتشار قرار دارید.

اگر دستگاه شما در این لیست نیست ناراحت نباشید، مایکروسافت تایید کرده است که فقط دستگاه های این لیست نیستند که آپدیت ویندوز ۱۰ موبایل را دریافت خواهند کرد و این به روزرسانی رایگان خواهد بود، که البته اگر نبود جای تعجب می بود! در مجموع باید بدانید که مایکروسافت اعلام کرده است که تمام دستگاه هایی که در حال حاضر ویندوز ۸٫۱ موبایل را دارند، همگی به ویندوز ۱۰ به روزرسانی خواهند شد.

اگر خیلی مشتاق به تجربه ویندوز ۱۰ موبایل هستید می توانید به نسخه آزمایش آن را نصب کنید و از آن لذت ببرید. آیا شما کاربر ویندوزفون هستید؟ این پلتفرم را چطور می بینید؟

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/microsoft_announces_which_lumias_will_get_windows_10_first-news-13327.php” target=”blank” background=”#06a570″]gsmarena[/su_button]

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Rhasta

من ک شدیدا منتظر پرچم دار مایکروسافتم

farbod_SONY

مشکلش ۱۵۲۰ چیه که حتی مایکروسافتم تو هیچ لیستی نمیارتش

Alireza

۱۵۲۰ رفت تو موزه ولش کن دیگه :))

اميد

۹۵۰ کی میاد پٓ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)