حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت لومیا ۸۵۰ در ۴ رنگ ارایه خواهد شد، رزگلد یکی از آن هاست!

نوشته

8 سال قبل | 8 دیدگاه | ترنجی

لومیا ۸۵۰ دستگاه میانه رده ۲۰۱۶ مایکروسافت است که البته هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است اما به زودی این اتفاق خواهد افتاد. تصاویر و رندهای مختلفی از آن لو رفته است که تا حدودی ما را برای آنچه که قرار است لومیا ۸۵۰ نام بگیرد، آماده می کند. طراحی کاملا آشنا است و تنها یک امیدواری خوب در بخش طراحی برای طرفدارانش دارد و آن احتمال استفاده از فلز در بدنه است. امروز اما یک رندر از چین لو رفته است که نشان می دهد لومیا ۸۵۰ در ۴ رنگ ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

Microsoft-Lumia-850-3

Microsoft-Lumia-850

رندرهای منتشر شده از لومیا ۸۵۰ را قبلا در ترنجی با هم دیده ایم. این طراحی که کاملا به چشم آشناست و برای لومیاهای طراحی شده توسط مایکروسافت در نظر گرفته شده است قرار است که این بار در ۴ رنگ سفید-طلایی، سفید-رزگلد، مشکی و مشکلی رزگلد ارایه شود، چیزی شبیه به لومیا ۹۳۰ و ۸۳۰ طلایی که قبلا دیدیم. تا کنون همه لومیاهای مایکروسافت از پلاستیک ساخته شده اند و یکی از ایرادات اساسی سری پرچمدار این شرکت یعنی لومیا ۹۵۰ هم همین است. حالا به نظر می رسد که مایکروسافت می خواهد در سری ۸۰۰ لومیاهای خود یک دستگاه با حداقل یک نوار فلزی در اطرافش تولید کند.microsoft-lumia-850-leaks-in-live-pictures-shows-iris-scanner-or-front-led-flash-497281-2

microsoft-lumia-850-leaks-in-live-pictures-shows-iris-scanner-or-front-led-flash-497281-3قبلا در ترنجی تصاویری از نمونه نهایی لومیا ۸۵۰ با هم دیدیم که نشان می دهد یا یک فبلت رده بالاتر از لومیا ۶۴۰ ایکس ال و پایین تر از لومیا ۹۵۰ ایکس ال رو به رو خواهیم بود. نظر شما درباره مایکروسافت لومیا ۸۵۰ چیست؟ مایکروسافت در پایان امسال دستگاه های لومیا ۵۵۰ و سری ۹۵۰ را معرفی کرده است که سری پایین و بالارده شرکت است پس به دور از انتظار نیست که دستگاهی در میانه رده هم رونمایی شود.

[su_button url=”http://www.gsmarena.com/another_leak_of_the_microsoft_lumia_850_now_in_4_color_schemes-news-15494.php” target=”blank” background=”#04c571″ rel=”nofollow”]gsmarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
KiarashManson

واقعا طراحی قشنگی داره مخصوصا سفید رز گلدش که خیلی نازه. ولی من اگه بخوام بگیرم حتما مشکی میگیرم. اصلا در برابر رنگ مشکی نمیتونم مقاومت کنم. مشکی رنگ عشقه!

Sajjad

زیباست…

HesamDanaey

زیباست اما وقتی بیاد از رندرش خیلی زیباتره مطمئنم

HesamDanaey

عکس جدیدشو تو سایت وینفون ببینید محشره

iMohammadreza

رز گلد…!!!! :whistle:

amin nasiry

اولین بار رز گلد سامسونگ زد نوت ۳

i_love_quality

گوشی قشنگیه ولی بنظرمن گوشی های نوکیا قشنگ تر بودن!

آقای عطایی ببخشید بی ربطه :
گوشی هایی که قابلیت تنظیمات دستی دوربین در برنامه های سوم شخص رو دارن مثل manual camera بیشترین سرعت شاترشون چقدره؟ و اینکه با تمام تنظیمات میشه با بالاترین رزولوشن عکس گرفت؟ یا نه مثلا عکس ۲ مگاپیکسل میگیرن؟

مرسی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)