حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت: دلیل عدم‌عرضه لومیا ۹۵۰XL در برخی فروشگاه‌ها به‌دلیل مشکلات آن نیست؛ بلکه این گوشی، خیلی سریع می‌فروشد

نوشته

8 سال قبل | 24 دیدگاه | ترنجی

شرکت مایکروسافت در نیمه مهرماه، از گوشی‌های پرچم‌دار لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL رونمایی کرد. مدل بزرگ‌تر یعنی لومیا ۹۵۰XL به‌تازگی، توسط برخی خرده‌فروشان در تعدادی از فروشگاه‌ها دیگر به‌فروش نمی‌رسد و خرده‌فروشان، علت این امر را مشکلات آن می‌دانند. آخرین گزارشات، نشان می‌دهد که برخی خرده‌فروشان انگلستان تصمیم به عدم فروش این گوشی به دلیل مشکلات سخت‌افزاری آن گرفته‌اند. البته مایکروسافت در بیانیه رسمی اخیر خود، اعلام کرده که توقف فروش لومیا ۹۵۰XL به‌دلیل دیگری است؛ این گوشی به‌دلیل فروش سریع خود، فعلاً در برخی از فروشگاه‌ها عرضه نخواهد شد. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

در حقیقت، ردموندی‌ها معتقدند که لومیا ۹۵۰XL به‌دلیل فروش سریع خود، در دسترس نیست و این گوشی در برخی فروشگاه‌ها به‌دلیل تقاضای بالا، عرضه نمی‌شود. سخنگوی مایکروسافت، می‌گوید:

 تقاضا برای لومیا ۹۵۰XL بسیار بالا بوده است. CPW یا Carphone Warehouse، این مدل را به‌عنوان پیش‌خرید بیش‌تر از یک هفته، لیست کرده و اکنون، موجودی آن به‌اتمام رسیده است. لومیا ۹۵۰XL برای مشتریان انگلیسی مایکروسافت از طریق کانال‌های دیگری، هم‌چنان در دسترس است. ما در تلاش هستیم که لومیا ۹۵۰XL را در CPW و تمامی شرکای خود که این گوشی را عرضه می‌کنند، موجود کنیم.

فروشگاه‌های عرضه‌کننده، هنوز بیانیه مایکروسافت را تایید نکرده‌اند

این بیانه توسط برخی از فروشگاه‌های انگلیس که این گوشی را بنابر دلایلی عرضه نمی‌کنند، هنوز تایید نشده است و البته فروشگاه‌های دیگری نیز پیش از آن‌ها، فروش لومیا ۹۵۰XL را متوقف کرده‌اند.

VRG_VHO_398_Lumia_950_XL

شعبه آمازون در آلمان، فروش لومیا ۹۵۰XL  را متوقف کرده است و این‌بار، این شرکت، بیانیه رسمی را در وب‌سایت خود مبنی بر «مشکلات احتمالی، به‌عنوان علت توقف فروش لومیا ۹۵۰XL به‌شمار می‌رود» منتشر کرده است.

این محصول، در حال بازررسی است. لومیا ۹۵۰XL از طریق فروشندگان مختلف دیگر بازار، در دسترس است اما Amazon.de، این گوشی را به‌فروش نمی‌رساند. مشتریان، گزارش کرده‌اند که مدل‌های موجود از لومیا ۹۵۰XL، معیوب است. ما برروی رفع این مشکل، کار می‌کنیم؛ ممکن است لومیا ۹۵۰XL از طریق یک خرده‌فروش دیگر، در دسترس قرار بگیرد.

حقیقت آن است که لومیا ۹۵۰XL، چند نقص جزئی دارد که امیدواریم در آینده، برطرف شود. این مدل بنابر سنت‌های پیشین مایکروسافت، نسخه بزرگ‌تری از لومیا ۹۵۰  است که نمایشگری ۵٫۷ اینچی دارد و تراشه قدرت‌مند اسنپدراگون ۸۱۰ کوالکام آن‌را قدرت می‌بخشد.

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/microsoft-retailers-aren-t-pulling-lumia-950-xl-for-issues-it-s-just-selling-very-fast-498282.shtml” background=”#32a164″]Softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
24 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین

در حقیقت، ردموندی‌ها معتقدند که لومیا ۹۵۰XL به‌دلیل فروش سریع خود، در دسترس نیست و این گوشی در برخی فروشگاه‌ها به‌دلیل تقاضای بالا، عرضه نمی‌شود.

شعبه آمازون در آلمان، فروش لومیا ۹۵۰XL را متوقف کرده است و این‌بار، این شرکت، بیانیه رسمی را در وب‌سایت خود مبنی بر «مشکلات احتمالی، به‌عنوان علت توقف فروش لومیا ۹۵۰XL به‌شمار می‌رود» منتشر کرده است.

حالا پیدا کن پرتقال فروش را !!!

Mamad badini

من حدودا یه هفتست این گوشی رو خریدم (از رد دیجیتال) واقعا عالیه و هیچ مشکلی به جز مشکلات جزئی نسخه پیشنمایش توش وجود نداره .

mohsen930

مبارک باشه،داداش یه فیلم از گوشی بگیر بفرست واسه ترنجی بشه اختصاصی ترنجی.

bvb

مبارکت باشه منم قصدم اینه این گوشیو بخرم یه چن تا سوال دارم ازت ممنون میشم جواب بدی ۱:داک کانتینیوم تونستی براش پیدا کنی؟؟۲: مشکلات باتری که جی اس ام آرنا گفته بود واقعا در اون حد وجود داره؟؟۳: باگهای نسخه آزمایشی خیلی اذیت میکنن؟؟۴: قاب تونستی براش پیدا کنی؟؟۵: با چه شرایطی و چه قیمتی خریدی؟؟

Mamad

سلام ، حتما بخر پشیمون نمیشی ، ۱ – داک هنوز تو ایران نیست ، اما با رد دیجیتال تماس گرفتم ، گفتن تا ۲ ماهه دیگه میاریم .۲ – آره باتریش خیلی قوی نیست ، اما این مشکل مربوط به سیستم عاملشه که تو نسخه پیش نمایشه و یه باتری ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی هیچ وقت نمیتونه ضعیف باشه ، البته صفحه نمایش qhd رو در نظر داشته باش .۳ – نه اصلا ، ۴ -قاب رو به عنوان اشانتیون برام فرستادن (ژله ای شفاف) ۵ – با قیمت ۲۴۹۰ از رد دیجیتال گرفتم ، البته الان یه ده تومنی گرون شده ، اگه گرفتی رنگ مشکی رو بگیر ، کیفیت ساخت خیلی خوبی داره

mehdimghi

جالبه مایکروسافت اصلا تعداد فروش رو اعلام نمیکنه

منم قصد خرید این گوشی رو داشتم اما بعد از یه مدت تحقیق و کار کردن با وین فون حتی آخرین بیلدها پشیمون شدم.
یه سری محدودیت داره مهم نیست میشه ازش گذشت اما بعضی محدودیت ها کار آدم رو لنگ میزاره.
من حسابدارم و نیاز دارم تمام همراه بانک ها رو داشته باشم. اما نداره. این یه نمونه کوچیک.
حالا بی ثبات بودن سیاست های مایکروسافت در مورد وین فون بماند.
و دلیل آخر نارضایتی خود وین فونی ها. و کوچ به آندروید و ios

زاخار

اقا مهدی من نظرات شمارو تو دیگر سایت های همسایه هم کمابیش دیدم و فکر میکنم نظراتتون بر پایه منطق واستدلال هست همیشه و در مورد این گوشی هم کاملا باهاتون موافقم

saro salehi

تو یه تست دیدم کیفیت دوربین xperia m5 خیلی از این ۹۵۰ بهتر بود ،لومیا۹۵۰ تو عکس هایی نزدیک مشکل داشت

Mamad

مطمئن باش تست استاندارد نبوده ، زد ۵ پریمیوم رو له کردم

milad.tech

از این تست های عشق سونی زیاد تو نت پیدا میشه.ولی دوربینای سونی رو همه میشناسن
دقیقا اگه لومیا در یه نقطه فقط قوی و قدر باشه اونم دوربینشه

Ari khan

اگه اپل یا سامسونگ این حرف رو میزدن باور میکردم اما به حرف مایکروسافت مشکوکم :unsure:

mostafasaeedix

واقعا من تعجب میکنم با این پردازنده پر مصرف و این وضع باتری و این سیستم عامل ناقص و ازمایشی روی این گوشی بازم کسی پیدا میشه بره ستمش ؟ اونم با قیمتش تو ایران 😐
شگفتا :negative:

Dr.Zahed

🙂

Samsung--Electronics

باتری xlبهتره!
اون ۹۵۰ معمولی بود اوضاعش خراب بود!!!

زاخار

گوشی های مایکروسافت خیلی محدودیت دارن

milad7

اخه کی پول میده جا ویندوز فون.مشتری اول و اخرش خودتی.یه ٩٢۵ داشتم موقع فروشش مگه کسی زیر بار خریدش میرفت.با کلی ضرر فروختمش

HesamDanaey

من اگه باشم میخرم ابن گوشیو.اپلیا موقع انتشار ios9 که پر از باگ بود هیچی نگفتن بعد شماها هی غر میزنین.هرچی باشه مایکروسافت دزد نیست و شماهایی که میگید دروغگوی فنای دیگرشرکت ها هستین که از حرصتون از مایکروسافت بد میگین.هیچ تجربه ای بهتر از ویندوز نبوده برام نمیدونم کدوم محدودیته که میگین.اگه ویندوز محدوده پس اپلم مثل ویندوز محدوده

bvb

همینو بگو ios که از ویندوز هم محدود تره پس اینا چی میگن؟؟!!

Samsung--Electronics

@HesamDanaey
سلام
این کنترلر elite خودتونه؟؟؟

HesamDanaey

نه.ان شاء الله سال بعد یکیشو دارم

Aryan.e.m

کجاش پر باگ بود
اگرم بود سریع اپدیت شد
الان من وینفونمو ۱۰ کردم با پنجاه در صد میرم مدرسه
هیچ کاری هم نمیکنم ولی میشه بیست درصد اخه این چه وضعیه؟ :negative:

Samsung--Electronics

سلام دوست عزیز!!
شما اصلا به چه حقی گوشیتون رو می برید مدرسه؟؟؟ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
شوخی کردم!!! :rose: :rose: :rose:
حالا گوشیتون چیه؟

Aryan.e.m

اختیار دارید گوشی که لازمه ببرم مدرسه
دو تا گوشی دارم اونی که میبرم مدرسه lumia 435
اونی که بیشتر استفاده میکنم و… Z3 compact :rose:

Samsung--Electronics

واقعا گوشی هست که دوستش دارم!!!
خیلی به ویندوز ۱۰ علاقه پیدا کردم!!!!
:heart: :heart: :heart: windows 10 :heart: :heart: :heart:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی