حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت دستگاه‌هایی با ویندوز ۱۰ موبایل و قیمت ۸۰ دلار عرضه خواهد کرد؛ پردازنده اسنپدراگون ۲۱۰

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

سیستم عامل ویندوز ۱۰ از سوی مایکروسافت برای اسمارت فون ها به گونه ای طراحی شده است که حتی بازار پایین رده را نیز به خوبی می‌تواند پر کند. چه بسا بازار میان رده نیز اکنون خبر های خوبی را می‌شنویم. قرار است مایکروسافت با کمک شرکای تجاری خود دستگاه های ویندوزی را رونمایی کن که حد نهایت ۸۰ دلار قیمت گذاری خواهند شد. در ادامه همراه باشید.

با توجه به قیمت بیان شده انتظار مشخصات بسیار عجیبی را نباید داشته باشیم. پردازنده اصلی دستگاه اسنپدراگون ۲۱۰ خواهد بود. این چیپست دارای پردازنده ۴ هسته  Cortex-A7 با فرکانس ۱٫۱GHz است که Adreno 304 نیز قسمت پردازش گرافیکی را برعهده دارد. Bluetooth 4.1 و ۸۰۲٫۱۱n WiFi  در کنار صفحه نمایش ۷۲۰p و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل از دیگر مشخصات دستگاه اعلام شده است.

نکته جالب در مورد ارتباط دستگاه است که بر اساس صحبت های پیش آمده این دستگاه ها از ۳G و LTE پشتیبانی خواهند کرد. زیرا دو سیم کارت به صورت همزمان فعال در نظر گرفته شده است.

نظر شما چیست؟ آیا با دستگاه های پایین رده مایکروسافت موافق هستید؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Microsoft-to-make-80-Windows-10-Mobile-phones-powered-by-Snapdragon-210_id71634″ background=”#0ed5bd”]phonearena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Critic

به نظرم اگر مایکی بتونه قابلیت سویچ کردن به اندروید رو به گوشی هاش اضافه کنه فروشش چندین برابر خواهد شد

هر چند پذیرشش براش سخته اما اندروید چنان جای پای محکمی در بازار داره که هیچ سیستمی نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....