حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت در دهه دوم دی‌ماه تنها از نسخه ۱۱ اینترنت اکسپلورر پشتیبانی خواهد کرد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

در آغاز ماه ژانویه سال ۲۰۱۶، کمپانی مایکروسافت رسماً به پشتیبانی از نسخه‌های قدیمی‌تر مرورگر اینترنت اکسپلورر پایان می‌دهد و تنها برروی نسخه ۱۱ این مرورگر متمرکز خواهد شد. برای جزئیات بیشتر درباره این خبر، همراه ترنجی باشید.

مایکروسافت با تمرکز برروی نسخه ۱۱ مرورگر اینترنت اکسپلورر، این برنامه پرطرفدار را با هدف بهبود امنیت، به‌روز خواهد کرد و سازگاری آن‌را افزایش می‌دهد. هم‌چنین، این شرکت عنوان کرده است که در آینده با ارایه به‌روزرسانی، تجربه کلی اینترنت اکسپلورر را بهبود خواهد بخشید.

پس از ۱۲ ژانویه ( ۲۲ دی‌ماه) ۲۰۱۶، مایکروسافت، نسخه‌های قدیمی‌تر اینترنت اکسپلورر را جهت افزایش امنیت، به‌روزرسانی نخواهد کرد و هیچ پشتیبانی‌فنی برای آن‌ها ارایه نمی‌دهد. به گفته‌ی مایکروسافت، اینترنت اکسپلورر ۱۱ آخرین نسخه از این مرورگر خواهد بود و این کمپانی قصد دارد تا تمام تمرکز خود را برروی مرورگر جدید مایکروسافت Edge معطوف نماید.

اینترنت اکسپلورر ۱۱ به‌عنوان آخرین نسخه از “اینترنت اکسپلورر”، به‌ دریافت به‌روزرسانی‌های امنیتی، بسته‌های عیب‌زدایی و پشتیبانی‌فنی در سیستم‌عامل‌ ویندوز ۷، ویندوز ۸٫۱ ( ویندوز ۸) و ویندوز ۱۰ ادامه خواهد داد.

به‌نظر می‌رسد پس از جشن ۲۰ سالگی اینترنت اکسپلورر، اکنون زمان آن فرا رسیده است که مایکروسافت برروی توسعه و پیشرفت مرورگر Edge خود متمرکز شود. به‌عنوان توصیه، پیشنهاد می‌کنیم که در صورت استفاده از نسخه‌های قدیمی‌تر اینترنت اکسپلورر و به‌منظور افزایش امنیت خود در برابر آسیب‌پذیری‌های امنیتی مانند تروجان‌ها و حملات مخرب دیگر که منجر به افشای اطلاعات شما می‌شود، حتما مرورگر فعلی خود را به نسخه ۱۱ اینترنت اکسپلورر به‌روزرسانی کنید.

[su_button url=”http://www.winbeta.org/news/microsoft-support-internet-explorer-11-starting-january-2016″ background=”#01965a” icon_color=”169e83″]winbeta[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
riofarina

تو ایران که خیلی از سایتای دولتی فقط و فقط با اینترنت اکسپلورر ۶ کار میکنن!
نمونش سایت دانشگاه پیام نور، مثلا دانشگاهه!!! :negative:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی