حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت: به‌روزرسانی رداستون ۲ و ۳ ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

به‌تازگی مایکروسافت به‌روزرسانی سالانه ویندوز ۱۰ را که به‌عنوان رداستون ۱ (Redstone 1) نیز شناخته می‌شود، برای کاربران جدیدترین سیستم‌عامل خود منتشر کرده است. این اولین به‌روزرسانی از سری رداستون است که ویژگی‌های بسیاری را به سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد، به ارمغان خواهد آورد. به‌روزرسانی بزرگ بعدی که رداستون ۲ نام خواهد داشت، گفته می‌شود که در بهار سال ۲۰۱۷ با ویژگی‌های جدیدی برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ منتشر خواهد شد. در ادامه همراه ترنجی باشید.

به‌تازگی مایکروسافت در پستی تایید کرده است که در سال ۲۰۱۷، تنها یک به‌روزرسانی بزرگ برای ویندوز ۱۰ عرضه نخواهد شد و باید منتظر دو به‌روزسانی بزرگ با ویژگی‌های جدید باشیم. این دو به‌روزرسانی، به احتمال زیاد رداستون ۲ و همچنین رداستون ۳ خواهند بود.

این شرکت هنوز جزئیات بیشتری را منتشر نکرده است اما گفته است که به‌روزرسانی سالانه منتشر شده، آخرین به‌روزرسانی بزرگ منتشر شده در سال جاری میلادی خواهد بود. مایکروسافت درحال حاضر بر روی به‌روزرسانی رداستون ۲ تمرکز کرده است و انتظار می‌رود که بیلدهای پیش‌نمایش، به‌زودی در ماه جاری تا قبل از عرضه‌ی عمومی در بهار سال ۲۰۱۷ برای کاربران منتشر شود.

درحالی‌که انتظار می‌رود به‌روزرسانی رداستون ۲ در بهار سال ۲۰۱۷ عرضه شود، به‌روزرسانی بعدی یعنی رداستون ۳ به احتمال  زیاد در اواخر تابستان یا اوایل پاییز برای کاربران ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد؛ چیزی که معلوم است، این است که هنوز کار بر روی رداستون ۳ آغاز نشده و بعد از عرضه به‌روزرسانی رداستون ۲ در بهار سال آینده، کار بر روی آن و عرضه‌ی بیلدهای پیش‌نمایش آغاز خواهد شد.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://news.softpedia.com/news/microsoft-confirms-windows-10-redstone-2-and-3-will-launch-in-2017-506994.shtml”]Softpedia[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HasanHoseinPoor

:mail:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی