حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت با ارائه آپدیتی برای برنامه Outlook، خود را به اپل واچ رساند

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

اپلیکیشن اوت لوک مایکروسافت که یکی از پرطرفدار ترین برنامه های پیام رسانی با ایمیل می‌باشد، امروز شاهد آپدیتی بود؛ یک بروزرسانی که اولین حضور مایکروسافت را در ساعت هوشمند اپل تثبیت می‌کرد. با این برنامه کاربران می‌تواند ایمیل هایشان را از روی مچ‌شان خوانده و اقدامات لازم را انجام دهند.

اگر از طرفداران پر و پا قرص Outlook بودید، حالا به راحتی می‌توانید در ساعتتان، این برنامه را مشاهده نموده و از آن بهره ببرید. این برنامه در بخش Glance نیز جای دارد تا کار برای کاربر هر چه بیشتر، راحت باشد. یکی از ویژگی های این برنامه این است که کاربران برنامه میٰ‌توانند به راحتی از پاسخ های پیشفرض برای جواب دادن به ایمیل های دریافتی بهره استفاده کنند.

Screen Shot 2015-08-06 at 9.00.16 PM

در این نسخه تعداد بیشتری از خطوط نشان داده شده تا کاربر به راحتی بتواند محتوای ایمیل را مشاهده کند. اما این برنامه ایراداتی هم دارد که می‌تواند به عدم امکان پاسخ گویی از منوی نوتیفیکیشن اشاره کرد. کاربران باید برروی اعلان کلیک کرده تا برنامه باز شود و سپس از این طریق اقدام به پاسخ یا حذف نامه کنند.

البته اگر هم اپل واچ ندارید نگران نباشید؛ مایکروسافت در اپدیتی که منتشر کرده است ویژگی های زیادی هم به نسخه آیفون افزوده است که علاوه بر سهولت انجام کارها، ویژگی های بسیاری را به این برنامه می‌افزاید.

[su_button url=”http://www.iclarified.com/50681/microsoft-launches-new-outlook-app-for-apple-watch” target=”blank” background=”#0fb869″]iClarified[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
darklight

یاد قسمت اول فیلم ماتریکس افتادم که نیو رفت تو شکم اون ایجنته توی دنیای ماتریکس و از درون پکوندش ….
مایکروسافت داره از بسترهای آماده گوگل و اپل برای گسترش هر چه بیشتر فعالیت ها و کلاینت های خودش استفاده می کنه و اگر اون دو کمپانی به خودشون یه تکونی ندن به زودی می بینن که در اصل دارن اندروید و آی او اس میفروشن که مایکروسافت از ارائه خدمات روشون سود کنه ….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....