حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت آماده است تا اولین نسخه از هدست هولولنز را ظرف یک‌سال آینده به بازار معرفی کند

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

برگردیم به ابتدای سال میلادی؛ در آخر کنفرانس بود که مایکروسافت توانست قدرت فوق العاده خود را رخ دیگر رقبا بکشد. از آن زمان تا همین امروز تقریبا هفت ماه گذشته است ولی خبری از تاریخ رسمی عرضه آن به میدان نیامده است. زمانی که از مدیران این شرکت در رابطه با عرضه هولولنز سوال شد، با بیان این که تاریخ رونمایی با تاریخ رونمایی از ویندوز ۱۰ تقریبا یکی است، جوابی مبهم داده اند زیرا اکنون ویندوز ۱۰ در دسترس است ولی خبری از این هدست نیست. در ادامه همراه باشید تا کمی داستان را باز کنیم.

ساتیا نادلا به عنوان مدیرعامل این شرکت در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که در مرحله نخست، نسخه ویژه توسعه دهندگان هولولنز را عرضه خواهد کرد و سپس نمونه های تجاری آن وارد بازار می‌شود. مایکروسافت تمایل دارد این محصول بیشتر در زمینه گیم معرفی شود تا هدستی به عنوان کار های روزمره و همه پسند زیرا خود شرکت نیز از محدودیت های میدان دید هولولنز کاملا مطلع است.

اینجا جالب تر می‌شود زمانی که ساتیا نادلا می گوید که هولولنز به صورت مرتب در حال بهبود های نرم افزاری و سخت افزاری است. این بهبود ها تا رسیدن به بلوغ کامل، حدود ۵ سال طول خواهد کشید. برای این که هولولنز به دست شما برسد، حداقل ۴ سال دیگر باید صبر کنید اما مایکروسافت قصد دارد نسخه اولیه از این محصول را ارائه دهد که بیشتر برای توسعه دهندگان و کاربران سازمانی مناسب است. نسخه ویژه توسعه دهندگان هولولنز در چهارچوب زمانی ویندوز ۱۰ ارائه می گردد یعنی تا اواخر سال جاری این دستگاه به صورت محدود (بسیار محدود) در اختیار افراد قرار خواهد داشت.

کمتر از یک سال دیگر تا برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان مایکروسافت فرصت داریم و احتمال می‌دهیم مایکروسافت در این مراسم نسخه اولیه را نشان دهد. نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://gdgtarena.com/microsoft-to-release-the-first-version-of-hololens-within-the-next-year/” target=”blank” background=”#06a570″]gdgtarena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....