حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت آفیس ۲۰۱۶ برای مک عرضه شد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

سال ها بود که شاهد هیچگونه پشتیبانی نرم افزاری مایکروسافت از مک نبودیم؛ این شرکت آخرین بار در سال ۲۰۱۱ سرویس آفیس را برای این سیستم عامل منتشر ساخت و تا امروز هیچ اقدام دیگری انجام نداد تا اینکه چند وقت پیش خبر از عرضه این نسخه در اواسط امسال به گوشمان رسید و امروز این اتفاق به واقعیت تبدیل شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

از ماه مارس، شرکت مایکروسافت نسخه آزمایشی آفیس ۲۰۱۶ را برای برخی کاربران منتخب ارسال کرد و برای عموم نیز برنامه Outlook را منتشر کرد. حالا پس از گذشت چند ماه، این شرکت Office 2016 را پس از ۵ سال برای مک عرضه کرد که بهبود های عملکردی و ظاهری بسیاری دارد.

این پکیچ دارای سه برنامه کلیدی ورد، اکسل و پاورپوینت می‌باشد و با صفحه نمایش رتینا سازگاری کامل دارد. از طرفی با زبان طراحی OS X Yosemite ساخته شده که کار با برنامه را لذت بخش تر می‌کند. همچنین این برنامه ها با سرویس ابری نیز همخوانی کامل دارد.

ویژگی و طراحی این نسخه از آفیس شباهت بسیاری به ورژن iOS دارد و هماهنگی بسیاری میان این دو وجود دارد. این برنامه قابلیت پشتیبانی از ژست های حرکتی را دارد و با صفحه نمایش رتینا مک بوک های جدید آشناست.البته در هر سه برنامه قالب های گرافیکی جدیدی برای استفاده قرار گرفته است.آفیس ۲۰۱۶ پشتیبانی کاملی از سرویس های ابری دارد و در کل می‌توانید پروژه هایی که در مک ساختید را برای مثال، در آیفون نمایش و یا ادامه دهید.

برخلاف نسخه ی قبلی که شاهد عرضه بروزرسانی مهمی از سوی مایکروسافت نبودیم،‌این بار شاهد روی دیگر سکه هستیم. طبق اعلام این شرکت هر سه ماه یکبار آپدیتی برای دارندگان این پکیج منتشر خواهد کرد که باگ هارا رفع و یا حتی ویژگی های جدید قرار دهد.

[su_button url=”http://www.macrumors.com/2015/07/09/microsoft-releases-office-2016-for-mac/” target=”blank” background=”#377431″]macrumors[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ari khan

کاش واسه لینوکس هم بده!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....