حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت، پیش‌فروش نسخه دیجیتالی ویندوز ۱۰ در آمازون را آغاز کرد

نوشته

8 سال قبل | 4 دیدگاه | ترنجی

شما در حال حاضر می‌توانید ویندوز ۱۰ نسخه قابل نصب از روی USB را از آمازون پیش خرید کنید. البته اگر قصد صبر کردن برای دریافت آپدیت رایگان دارید، بهتر است به دنبال این موضوع نروید.در ادامه با ترنجی همراه باشید.

 روز انتشار نسخه جدید ویندوز یعنی ۲۹ جولای به سرعت در حال نزدیک شدن است و با قابل دسترس شدن آن بر روی آمازون، مایکروسافت می‌خواهد مطمئن شود که مشتریانش می‌توانند از راه های مختلف به ویندوز دسترسی پیدا کنند. عده‌ای آپدیت رایگان را دریافت خواهند کرد و عده‌ای دیگر می‌توانند نسخه قابل نصب از روی USB را از آمازون تهیه کنند. اما کسانی که به دنبال نسخه فیزیکی آن هستند تقریبا باید یک ماه دیگر یعنی تا ۳۰ آگوست منتظر باشند. قیمت نسخه HOME ویندوز ۱۰ ، حدود ۱۲۰ دلار و نسخه PRO Edition آن، ۲۰۰ دلار خواهد بود.

تا کنون تنها وعده انتشار این ویندوز از طریق آمازون و به صورت دیجیتالی داده شده است. هرچند کسانی که از ویندوز ۷ و ۸ و ۸٫۱ اورجینال استفاده می‌کنند، می‌توانند به صورت رایگان آپدیت را دریافت کنند، اما چیزی که معلوم است، مایکروسافت صحبتی از انتشار ویندوز بر روی صفحه وب سایت خود و یا حتی استور ویندوز نکرده است.

بسیاری از کاربران ویندوز پس از مهاجرت به لپتاپ هایی بسیار نازک که به Ultra-thin ها معروف هستند، نگران ارائه ویندوز به صورت فیزیکی بودند چرا که بسیاری از این لپتاپ ها فاقد درایو نوری هستند. اما به نظر می‌رسد با اراثه نسخه دیجیتالی و همچنین آپدیت رایگان، این نگرانی نیز برطرف شده است.

معلوم است که مایکروسافت در حال تلاش برای ارائه این ویندوز برای همه به صورت عمده است. به طوری که همه مشتریان مایکروسافت، بدون هیچ مشکلی به این ویندوز دسترسی پیدا کند.

نظر شما در رابطه با ارائه ویندوز به صورت دیجیتالی چیست ؟ آیا شما به آپدیت رایگان دست پیدا می‌کنید؟نظر خود را با ما در میان بگذارید.

[su_button url=”http://mashable.com/2015/07/17/windows-10-usb-stick-amazon/?utm_source=feedly&utm_medium=webfeeds” background=”#0ed5bd”]Mashable[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mist

در ایران که همه به آپدیت رایگان دست پیدا میکنند.

Shahspik

البته عباس سی دی رو هم فراموش نکنید تو ایران

Mr pixel

۱۲۰ دلار ؟؟؟؟
من که ۵ تومن بیشتر نمیدم. 😉

saeed313

من که نصب کردم دارم از تو edge مینویسم! :yahoo:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....