حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت، در حال بررسی یک به‌روزرسانی برای رفع مشکل باتری سرفیس پرو ۳ است

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت مایکروسافت، به‌تازگی تایید کرده است که یک بسته به‌روزرسانی برای رفع مشکل مدل‌هایی از سرفیس پرو ۳ با باتری “Simplo” مشغول به کار است و در حال‌حاضر، این بسته به‌روزرسانی به صورت داخلی در حال بررسی است. برای جزئیات بیشتر، همراه ترنجی باشید.

ما بازخورد شما را برای مشکلات باتری سرفیس پرو ۳ دریافت کرده‌ایم. این مشکلات توسط یک بسته به‌روزرسانی، برطرف خواهد شد و مایکروسافت، در حال‌حاضر، یک بسته به‌روزرسانی را در این‌باره آزمایش می‌کند.

پانوس پانای

مشکل باتری سرفیس پرو ۳ در ماه جولای، جلب‌توجه کرد و کاربران، مدعی شده‌ بودند که شارژ باتری سرفیس پرو ۳ پس از جداشدن از شارژر، به سرعت خالی می‌شود. مایکروسافت برای برطرف‌کردن این مشکل، یک به‌روزرسانی فریمور، چند روز بعد و یک بسته به‌روزرسانی، چند هفته بعد منتشر کرد اما ظاهراً هیچ‌کدام از این به‌روزرسانی‌ها در رفع مشکل مربوط به ماندگاری شارژ باتری، تاثیرگذار نبوده است. در ۲۲ جولای، فریمور به‌روزرسانی با هدف “افزایش ماندگاری باتری در حالت Sleep” منتشر شد؛ این به‌روزرسانی، هم‌چنین باعث می‌شود تا مصرف شارژ باتری هنگامی‌که شارژ باتری پایین است در حالت Sleep و Hibernate بهبود یابد. به‌روزرسانی عرضه‌شده در ۲ آگوست نیز، پایداری و عملکرد را هنگام تغییر بین‌ حالت‌‎های مختلف مربوط به نحوه استفاده از شارژ باتری، بهبود می‌‍دهد. با این‌حال، مایکروسافت مدعی شده است که این به‌روزرسانی‌ها، هیچ‌کدام از مشکلات جدید گزار‌ش‌شده را برطرف نمی‌کند.

این مشکل، تنها در محصولاتی گزارش شده است که از باتری‌های “Simplo” استفاده می‌کنند و بقیه‌ مدل‌ها، چنین مشکلی را تجربه نمی‌کنند.

مایکروسافت، هم‌چنین اعلام کرده است:

از شکیبایی شما در مدتی که ما بر روی جزئیات لازم مشغول به کار بودیم، سپاسگزاریم. تیم مایکروسافت، اکنون می‌تواند تایید نماید که مشکل مربوط به ماندگاری شارژ باتری سرفیس پرو ۳، یک مشکل سخت‌افزاری نیست؛ بنابراین، می‌توان آن‌را با عرضه یک به‌روزرسانی نرم‌افزار، برطرف نمود. تیم مایکروسافت، بر روی این موضوع مشغول به کار بوده است و در حال‌حاضر، در حال بررسی یک به‌روزرسانی هستیم که این مشکل را برطرف می‌کند.

فرآیند انتشار به‌روزرسانی، پس از دریافت تاییدیه برای این آپدیت، آغاز خواهد شد؛ به‌روزرسانی اعلام‌شده به محض اینکه مراحل لازم را برای تضمین عملکرد آن بر روی سرفیس پرو ۳ دریافت نماید، عرضه خواهد شد. در حال‌حاضر که به‌روزرسانی در حال آزمایش است، شما نباید به دنبال تعویض دستگاه خود باشید. […] زمانی‌که به‌روزرسانی آماده باشد، جزئیات بیش‌تری را به اطلاع کاربران می‌رسانیم.

شما در این‌باره چه نظری دارید؟ آیا واقعاً مشکل مذکور، مربوط به خود باتری است یا یک بسته به‌‍روزرسانی، می‌تواند این مشکل را مرتفع نماید؟

[su_button url=”http://www.windowscentral.com/surface-pro-3-battery-drain-patch-testing” target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]windowscentral[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد جهانی