حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت، بیلد ۱۰۵۷۲ ویندوز ۱۰ موبایل را امروز برای گروه Fast منتشر خواهد کرد

نوشته

8 سال قبل | یک دیدگاه | ترنجی

چهارشنبه‌ی گذشته، مایکروسافت بیلد جدیدی از ویندوز ۱۰ موبایل (بیلد ۱۰۵۴۹) را منتشر کرد اما هم‌اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت، قصد دارد تا بیلد جدیدی از این سیستم‌عامل را امروز برای گروه Fast منتشر کند. یکی از اشکالات بیلد ۱۰۵۴۹ این بود که کاربران نمی‌توانستند آن را به صورت مستقیم نصب کنند و مجبور بودند تا به ویندوزفون ۸٫۱ دانگرید کرده و سپس به‌روزرسانی کنند. امروز Gabe Aul گفت که این باگ در بیلد ۱۰۵۷۵ و جدیدتر حل شده است اما هنوز این بیلد، آماده‌ی عرضه نیست. در ادامه همراه ترنجی باشید.

Gabe Aul گفته است که بیلد جدید بسیار عالی است و شامل ویژگی‌های جدید، رفع باگ‌ها، بهبود عمر باتری و غیره است. طبق گفته‌ی Aul، برای به‌روزرسانی به بیلدهای جدید از بیلد ۱۰۵۷۲، دیگر نیازی نیست تا به ویندوز فون ۸٫۱ دانگرید کنید و می‌توانید به‌طور مستقیم به‌روزرسانی کنید اما با این حال، کاربرانی که درحال حاضر از بیلد ۱۰۵۴۹ استفاده می‌کنند، باید به ویندوز فون ۸٫۱ دانگرید کنند تا بیلد ۱۰۵۷۲ را دریافت کنند.

کاربرانی که نمی‌توانند به ویندوز فون ۸٫۱ دانگرید کنند، می‌توانند تا زمانی که بیلد ۱۰۵۷۵ برای عرضه آماده خواهد شد، بر روی بیلد ۱۰۵۴۹ و ۱۰۵۳۶٫۱۰۰۴ بمانند.

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/microsoft-will-roll-out-windows-10-mobile-insider-preview-build-10572-to-fast-ring-today” target=”blank” background=”#159f84″]Neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی رنجبر

من گوشیم لومیا ۶۴۰ ایکس ال و از بیلد ۱۰۵۳۶ استفاده میکنم در حال حاظر.
اما تا الان که ساعت ۱۰ صبح هست این آپدیت برای من نیومده.
در ضمن من در حلقه فست قرار دارم :wacko:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی