حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت، اولین به‌روزرسانی بزرگ ویندوز ۱۰ را منتشر کرد

نوشته

8 سال قبل | 5 دیدگاه | ترنجی

در ۲۹ ژولای (۷ مرداد)، مایکروسافت رسما ویندوز ۱۰ را عرضه کرد و کاربران زیادی، آن را بر روی دستگاه خود نصب کردند. بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده، بیش از ۱۱۰ میلیون دستگاه درحال اجرای این سیستم‌عامل جدید هستند. امروز مایکروسافت، اولین به‌روزرسانی بزرگ ویندوز ۱۰ را منتشر کرده است و کاربران هم‌اکنون می‌توانند آن را دریافت کنند. در ادامه همراه ترنجی باشید.

مایکروسافت می‌گوید که این به‌روزرسانی (بیلد ۱۰۵۸۶)، به‌عنوان “به‌روزرسانی ماه نوامبر” منتشر شده است و قابلیت‌های جدیدی را در کنار بهبود کلی به ارمغان می‌آورد:

عملکرد، بهبود یافته است؛ برای مثال، زمان بوت ویندوز ۱۰ بر روی یک دستگاه، حدود ۳۰ درصد سریع‌تر از ویندوز ۷ بر روی همان دستگاه است.

هم‌اکنون می‌توانید از قلم دستگاه برای نوشتن یک یادداشت سریع در کورتانا نوت‌بوک (Cortana Notebook) استفاده کنید و کورتانا، شماره تلفن، آدرس ایمیل و حتی آدرس فیزیکی را برای تنظیم یادآوری‌ها تشخیص خواهد داد. علاوه بر این، درحال حاضر کورتانا می‌تواند به شما یادآوری کند که باید به کجا بروید و چه زمانی آنجا باشید.

کورتانا در ژاپن، استرالیا، کانادا و هند (زبان انگلیسی) در دسترس است و کاربرانی که در این کشورها زندگی می‌کنند، می‌توانند از کورتانا استفاده کنند.

عملکرد و امنیت مایکروسافت اج (Microsoft Edge)، مرورگر ویندوز ۱۰ بهبود یافته و قابلیت پیش‌نمایش تب اضافه شده است.

برنامه‌های ویندوز شامل Solitaire ،OneNote ،Store ،Xbox ،Groove ،Photos ،Calendar ،Mail و غیره نیز بهبود یافته‌اند. امروز همچنین ویندوز ۱۰ برای ایکس‌باکس وان منتشر شده است و دارندگان این کنسول می‌توانند این به‌روزرسانی را دریافت کنند. نسخه‌ی جدید ویندوز ۱۰ برای پی‌سی، هم‌اکنون در بخش Windows Update در دسترس است و می‌توانید آن را دریافت کنید.

[su_button url=”http://www.neowin.net/news/microsoft-rolls-out-its-first-big-update-to-windows-10″ target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]Neowin[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین

آقا پس جریان همین بود . دیشب یه آپدیتی اومد من اینترنتم پایین بود نتونستم کامل بگیرم تا وسطش رفت بعد گیر کرد فک کردم مشکلی ایجاد می کنه . ولی خدا روشکر بدون مشکل امروز تمام آپدیتا رو دانلود کردم . مورد ۱ رو دقیقا احساس کردم . سرعت بوت ویندوز بعد این آپدیت سریع تر از قبل شده خودمم باورم نمیشه هنوز !!! سریع بود سریع تر شد :rose:

hamed8080

و من باز هم گول خوردم و فایل iso رو به طور کامل از اول نصب کردم رو سیستم من به طور یقین افتضاح کار می کنه ، البته از نظر گرافیکی و مشکلات لگ و… سیستم من مشخصات اصلا پایینی نداره که داره به اینن افتضاحی کار می کنه .در کنارش ویندوز ۸٫۱ دارم قورت که چه عرض کنم له و لورده می کنه تو سرعت ویندوز ۱۰ رو !

Atta

آقا من هر چی چک میکنم آپدیت برا من نیومده
pro 10240 هستم
کی قراره برا همه منتشر بشه ؟
آیا لینک دارین که بشه این آپدیت و به همراه آپدیت های قبلی تو یه فایل جدا باشه و دانلود کنیم ؟

Pars71

فکر کنم میشه رنگ سفید نوار ویندوز اکسپلورر هم تو بیلت جدید تغییر داد که خیلی خوبه . دارم دانلودش میکنم

amir_toranji

سلام دوستان . امیدوارم کسی بتونه کمکم بکنه . هیچ کس نمیتونه جواب قاطع بمن بده و من ب مشکل بزرگی بر خوردم . ….
من عضو اینسایدر مایکیم و آخرین بیلدی ک دانلود کردم بیلد ۱۰۵۴۷ بعد اون چندین بار برای دریافت آپدیتای جدید اقدام کردم اما آپدیت ارور میده یا فیل میشه .
یک ارور دیگشم اینه که میگه حجم درایو ویندوزت فوله ولی با کلی زحمت ۷گیگ خالی کردم …وسطای آپدیت دیدم حجم درایو ویندوزم شده ۳گیگ آپدیتم ارور داد دوباره ار صفر شروع کرده ک باز میگه حجم درایو ویندوزت پره .
ممنون میشم تو این زمینه اگر کسی میتونه کمکم کنه ….واقعا بدجور گیر کردم و هیچ راه حلی ب ذهنم نمیرسه 🙁 😥 🙁 :unsure:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی