حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مادربوردهای صنعتی ایسوس، کیفیتی فراتر از استانداردهای صنعتی

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

شرکت ایسوس به عنوان برند برتر در تولید مادربورد، رده های متفاوت مادربوردهای خود را برای مصارف مختلف با ویژگی های منحصر به فرد به آن دسته از محصولات، تولید و عرضه می کند. در جهان صنعت، دوام و اطمینان از پایداری در شرایط سخت، یکی از مهم ترین ملاک های انتخاب مادربورد است. ایسوس هم به منظور حصول اطمینان از کیفیت این رده از محصولات، حتی در ارزان ترین مدل های خود، آزمایشاتی بسیار سخت برای بالابردن اطمینان، سازگاری و امنیت انجام می دهد. مادربوردهای تولید شده ایسوس با بیش از ۱۰۰۰ دستگاه دیگر سازگاری دارند و حداقل ۷۰۰۰ ساعت آزمایش دوام و پایداری بر روی آنها انجام می شود. به طور مثال به چند آزمایش مهم مادربوردها در روند تولید اشاره می کنیم.

آزمایشات اندازه گیری حرارت

افزایش دما ریسک از کار افتادن سیستم را افزایش می دهد، بنابراین ایسوس، مادربوردهای خود را در معرض آزمایشهای مختلف گرمایی قرار می دهد تا یک پروفایل مخصوص هر مادربورد ساخته شود. در این صورت، مشتری می داند که چه خنک کننده ای را در چه شرایطی برای هر مادربورد نیاز دارد.

thermal-test

آزمایش رطوبت و دما

اثرات دما و رطوبت برای محاسبات عملکرد در دنیای واقعی یکی از عوامل مهم به شمار می آید. به همین دلیل ایسوس مادربوردهای خود را چندین بار در معرض آزمایش های دما و رطوبت قرار می دهد تا مشتریان درهنگام خرید بدانند که می توانند در هر شرایطی از آنها استفاده نمایند.

 temp-humid-test

آزمایش شوک گرمایی

ایسوس در آزمایش های خود مادربوردها را در معرض تغییر ناگهانی گرمای محیط قرار می دهد تا نشان دهد که با هرگونه تغییر محیطی، حتی اگر ناگهانی باشد، سازگار هستند.

 termal-shock-test

آزمایش آکوستیک

میزان نویز تمامی مادربوردهای ایسوس در محیط آزمایشگاه سنجیده می شود تا میزان صدای مزاحم آنها به حداقل کاسته شود و این به معنی محیط آرامتر و بی صداتر برای کار است.

 noise-test

آزمایش سقوط

این یک حقیقت است که قطعات در طول عمر خود ممکن است چندین بار به زمین بیافتند. به همین دلیل ایسوس هم خود قطعات و هم بسته بندی آنها را در معرض آزمایش سقوط قرار می دهد، تا مطمئن شود که در شرایط خاص دوام خواهند آورد.

 drop-test

آزمایش لرزش در حالت خاموش

یکی از مشکلات باربری و حمل و نقل محصولات سخت افزاری، لرزش هایی است که در هنگام جابجایی به کالاها وارد می شود. ایسوس مادربوردهای خود را حتی برای این شرایط نیز آزمایش می کند تا در هنگام حمل و نقل آسیبی به آنها وارد نشود.

vibration-test

آزمایش شوک در حالت خاموش

ایسوس بر روی مادربوردهای خود هرگونه آزمایشی را انجام می دهد تا مطمئن شود، چه در هنگام جابجایی به دست انسان و چه در حمل با وسایط نقلیه، اتفاقی برای مادربورد نمی افتد.

 shock-test

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....