حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست زمان بندی آپدیت تلفن های سامسونگ گلکسی به اندروید ۶ مارشملو منتشر شد

نوشته

8 سال قبل | 24 دیدگاه | ترنجی

هیچ‌چیز لذت‌بخش تر از آپدیت نیست. و همه کاربران اندرویدی بی‌صبرانه منتظر لمس قابلیت‌ها و نسخه جدید اندروید هستند. سامسونگ به خوش‌نامی در آپدیت سریع معروف نیست ولی بااین‌حال این نقشه راه‌نشان می‌دهد که این غول کره‌ای تلاش به سزایی در راضی نگه‌داشتن و پشتیبانی کاربران خود دارد. در ادامه مطلب با ترنجی همراه باشید.

اگر شما مالک یک تلفن اندرویدی از سامسونگ هستید پس بهتر است که از زمان‌بندی دریافت آپدیت خود مطلع باشید. این آپدیت در دو فاز انجام می‌شود. در فاز اول Samsung Galaxy Note 5 و Samsung Galaxy S6 Edge+ اولین دریافت‌کنندگان این آپدیت هستند. آپدیت این دو گوشی در ماه آینده انجام می‌شود.

در ادامه راه تلفن‌های Samsung Galaxy S6 و Samsung Galaxy S6 Edge در دی‌ماه آپدیت مارشملو و در بهمن‌ماه شاهد دریافت آپدیت توسط Samsung Galaxy Note 4 و Samsung Galaxy Note Edge خواهیم بود.

در فاز دوم این زمان‌بندی، تلفن‌های Samsung Galaxy A8, Samsung Galaxy A7, Samsung Galaxy A5, Samsung Galaxy A3, Samsung Galaxy E7 و Samsung Galaxy E5 به ترتیب در ماه‌های آینده به‌طورقطعی این آپدیت را دریافت کند.

در این لیست یک سری از تلفن‌های قدیمی‌تر سامسونگ نیز به چشم می‌خورد که در صورت تأیید توانایی دریافت از سوی سامسونگ در سال آینده شاهد آپدیت آنها خواهیم بود. در لیست زیر تاکنون به Samsung Galaxy S5 و Samsung Galaxy Alpha اشاره‌شده ولی انتظار می‌رود که میان رده‌های سامسونگ آپدیت‌های دیگری را در فاز سوم این نقشه نیز دریافت کنند.

هنوز خبری از آپدیت تبلت های سامسونگ به‌صورت رسمی در دست نیست ولی ترنجی مطلع از آن است که تبلت های Samsung Galaxy Note Pro 12.2، Samsung Galaxy Note 10.1، Samsung Galaxy Tab S و Samsung Galaxy Tab Pro نیز در حال دریافت آپدیت اندروید ۵ و زمانبندی برای آپدیت به اندروید ۶ هستند.

در زیر می‌توانید عکس این نقشه راه را مشاهده کنید.

 

 

 

sammi

 

از تغییراتی که در این آپدیت می بینیم مدیریت بهتر رم، مصرف کمتر باتری و یک سری تغییرات اساسی در بطن سیستم عامل هستیم که تاثیر واضخی در بهبود تلفن همراه اندرویدی شما داشته باشد. همچنین به نظر می رسد که سامسونگ با همکاری بلک بری یک سری به روزرسانی های امنیتی را در آپدیت جدید خود لحاظ کرده است.

 

نظر شما درباره این زمان بندی چیست؟ آیا از آپدیت های سامسونگ راضی هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

 

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Roadmap-reveals-when-certain-Samsung-Galaxy-devices-will-be-updated-to-Marshmallow_id75779″ background=”#189d5c”]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
24 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرشاد بندری

فقط امیدوارم مشکل مدیریت رم اس ۶ رو حل کنه با این آپدیت وگرنه قطعا اس شیش رو میفروشم، تا الان به امید اندروید شیش نگهش داشتم، لامصب چندتا اپ باز میکنی بعد میری به صفحه کروم یا اینستا رو باز میکنی بعد میری یه اپ دیگه و برمیگردی میبینی از اول لود میکنه، واقعا آدم باورش نمیشه با این سخت افزار قوی نتونه ۴تا دونه اپ رو تو رم نگه داره

mehdi sami

فرشاد منم قبلا اس ۶ داشتم واقعا اگر فقط یدونه برنامه باز میکنی و بعدش میری یه برنامه دیگه باز میکنی و وقتی بر میگردی برنامه اولو بسته حتما مشکل دیگه ای داره وگرنه باور کن تا ۵ تا برنامرو راحت میذاره باز باشه. البته ۵ تا هم کمه امیدوارم مشکلش حل بشه.

فرشاد بندری

نه واسه منم بیشتر از ۵تا برنامه اینطوری میشه، هر یه تبی هم که تو کروم باز کنی انگار که یه برنامه باز کردی، یعنی اگه ۳تا تب و ۳ تا برنامه باز کنی برنامه ها از اول لود میشن، من که بیکار نیستم هی بیام چک کنم ببینم آیا بیشتر از ۵تا برنامه تو مولتی تسک باز هست یا نه و نگران این باشم که بیشتر از ۵ تا باز نشه که یه وقت ریلود نکنه، مگه ما مسخره سامسونگیم؟

Larry Page

من بعد از مشکلات نکسوس ۶P، به هفته پیش تصمیم گرفتم اس۶ بخرم.
موقع خرید با خودم میگفتم تا دو روز حتما روتش میکنم و خودم این محدودیت ۵ تا اپ رو بر میدارم، ولی انصافا تو این یه هفته، فقط تو یه مورد اپی که میخواست بسته شده بود و اذیت شدم. اصلا در اون حدی که تو سایت ها میگن نیست.

پ.ن : در مورد صفحه نمایش زرد، این دوستانی که میگن آمولد تو نمایش رنگ سفید مشکل داره، پروفایل صفحه رو میذارن Basic. اس ۶ به طور پیش فرض پروفایل صفحه اش Adaptive Display هست که دقیق ترین و بهترین رنگ سفیدی که تو عمرم دیدم. رنگ های دیگه ها به هیچ وجه اشباع نمیشن و کاملا طبیعی و چشم نوازن.

و کاملا این نمودار Phone Arena درسته.
http://www.phonearena.com/showimage.php?m=Benchmarks.Values&id=85477&v=default

صفحه نمایش اس۶ بهترین و دقیق ترین صفحه نمایش ممکنه. شک نکنید :rose:

احمد

جناب اقای لاری پیج من تو بیسیک گذاشتم مشکل رنگ سفید حل نشد که هیچ رنگای دیگه هم ریخت بهم بهترین حالت اداپت هست که اونم یکم مشکل داره .مشکل من فقط رنگ سفیده که در مقابل جی ۲ خودم به شدت کم میاره

hassan nazari

بینید دوستان چنتا دلیل داره که اپ بسته میشه
شما ام اپتیمایز رو خاموش کنید اگه نشد بیا تو فروم and-roid تا بگم مشکلش چیه

Mostafa

دوست عزیز منم اس ۶ دارم
یه لطفی به خودت و بشریت بکن برو رام یه کشور غیر عربستان و ایران رو فلش بزن
من اتریش دارم راضیم
بین ۶ تا ۸ صفحه و برنامه باز نگه میداره
فلش بزن لذت ببر

فرشاد بندری

عزیزم جدیدترین رام ایران با بیس j1 رو فلش زدم اونم با فول وایپ، اصلا ۶ تا ۸ تا برنامه رو نگه داره، بازم فرقی نداره، واقعا مسخره نیست که هی ما نگران این باشیم که بیشتر از ۶تا برنامه باز نشه که ریلود نکنه؟ من خودم بیشتر مواقع حداقل ۱۵ تا ۲۰ اپلیکیشن رو باز میکنم و با همشونم کار میکنم و سویچ کنم میکنم بینشون که واقعا روانیم میکنه این ریلود کردناش، ایفون با ۱گیگ رم همه برنامه ها رو تو بک گراند باز نگه میداره و عمل سوییچ بین اپ ها بدون تاخیر انجام میشه، بعد اس شیش با ۳گیگ رم نمیتونه اینکارو کنه، ایشالا تو اندروید شیش یه فکری به حال این معضل بکنه

محمد کردزنگنه

سلام جناب بندری یه پیشنهاد دارم کروم رو جوری تنظیم کنید که همه تب ها فقط از طریق خود کروم در دسترس باشن یعنی مثل سایر مرورگرها برای سوئیچ بین تب ها شما فقط کروم رو باز کنید و بین تب ها سوئیچ کنید که البته در این صورت دیگه هر تب مثل یه برنامه در مالتی تسکینگ ظاهر نمیشه و همه در کروم جمع میشن البته این یه پیشنهاده شاید اینطور راحت نباشین ولی حداقل به جای تعدادی تب در مالتی تسکینگ شما فقط کروم رو دارید.

امین

فرشاد بعد از آخرین آپدیت گزینه app optomiziton برات اضافه نشده؟ (تو اسمارت منیجیر قسمت باتری)
والا برای من(اج+) اضافه شده که اگه off کنم هیچ برنامه ای رو نمیبنده خودم تا ۱۰-۱۲ تا برنامه رو تست کردم.
با این حال من on کردم این قابلیت رو چون بیشتر از ۵ برنامه همزمان نیاز ندارم و از طرفی مصرف باتری رو بهینه میکنه 😉

hossein s

چرا خبری از اس ۶ مدل f یا مدل بین المللی اش نیست؟

Sajjad

همکاری با بلک بری؟ ایول
این آپدیت های امنیتی ماهانه چی شد؟ حرف بود یا هنو سیکلش شروع نشده؟
بیا که بشدت منتظریم…

حسین

از بین این همه نوت ۴ فقط مدل G???

بقیه مدلا چی ؟؟ نعععععع

Mostafa

همه اپدیت میشن نگران نباش
احتمالا لیست ماله یه کشور خاصیه و تو اون کشور مدل با پسوند جی عرضه شده

احمد

ای ول اس ۶ خیلی خوبه که اپدیتش زود میاد منتظرم مشکل رم و باتری گوشیم کمی حل بشه

alireza7

درود دوستان
به نظرتون واسه میان رده ها مثل grand prime هم میاد؟؟؟

far_zad

اگه قرار اندروید ۶ منوی برنامه هاش به صورت اسکرول باشه(همونطوری که تو نکسوسها دیدیم) من اصلا از این خوشم نمیاد.
یاد سیمبین میفته آدم.
من همیشه برنامه ها رو طبقه بندی میکنم و هر دسته رو تو یه پنجره مجزا قرار میدم.

امیدورام تو تاچ ویز همچنان این حالت حفظ بشه و مثل نکسوس نشه. از جستجو کردن اسم برنامه هم خوشم نمیاد چون من برنامه ها رو از رو آیکون ها میشناسم نه رو اسم.
اگه همچین اتفاقی بیفته آپدیت به اندروید ۶ رو اگر بیاد هم بیخیال میشم.

یکی از دلایلی که از سنس اچ تی سی خوشم نمیومد همین منوی اسکرولی برنامه ها بود.

bvb

اتفاقا من از این خیلی خوشم میاد اگه ازش خوشت نمیاد برو لانچر نصب کن

Sajjad

اون بستگی به شرکت داره که رابط کاربری سامسونگ همچین داستانی نداره و کلیتش معلومه

Sajjad

کسی فکر حل مشکل رم نباشه…اون یه محدودیت خودخواسته س که سامسونگ بخواد برش داره با یه آپدیت خیلی کوچولو میتونه حلش کنه…نیازی به ورژن جدید اندروید نیست.

امین

برادر این قابلیت با اپدیت جدید براحتی غیر فعال میشه.

raminrx7

نوت ۳ چی پس 🙁 🙁

Ari khan

امیدوارم بیاد 🙁

Meshkiposh

پس نوت تیری چی شد.سه گیگ رم اسنپ ۸۰۰ ای لعنت به تو سامسونگ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....