حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ جدید سری ATIV سامسونگ با صفحه نمایش ۴K معرفی شد

نوشته

8 سال قبل | 9 دیدگاه | ترنجی

سامسونگ سال‌هاست که با معرفی سری ۹ لپ‌تاپ‌های Ativ خود چالش‌های متفاوتی را برای سازندگان لپ‌تاپ به وجود آورده. از اولین لپ‌تاپ با باتری ۸ سلی تا اولین اولترابوک با گرافیک مجزا همگی از نوآوری‌های این سری بوده. حال با معرفی سری جدید این لپ‌تاپ یا به عبارتی اولترابوک ها باید دید سامسونگ چه در چنته برای رقبای اپلی، لنوویی و مایکروسافتی خود دارد. در ادامه با ما همراه باشید.

سری جدید این لپ‌تاپ دسته‌بندی جدیدی به خود گرفته. سری Plus که وزنی کمتر با بدنه کربنی دارد، سری Pro که مناسب گیمر ها و گرافیک کاران و در کنار آن داک مخصوص سامسونگ که این لپ‌تاپ را به یک گزینه مناسب برای Workstation شدن و کاربری سنگین از آن مناسب می‌کند.

این لپ‌تاپ مجهز شده به نسل ششم پردازنده‌های Corei7 اینتل به همراه صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی با رزولوشن ۴K که همه این سخت‌افزارها در کنار پردازنده مجزای NVIDIA GeForce GTX 950M و عمر باتری ۶ ساعت و نیمه آن را به تکامل و تهدید جدی برای سایر کمپانی‌ها تبدیل می‌کند. همانند سری‌های قبل بدنه این لپ‌تاپ تماماً آلومینیومی است و جلوی آن تا حدودی نازک‌تر از قسمت پشتی که محل قرارگیری پورت‌ها و باتری می‌باشد.

اگر کمی بخواهیم دقیق‌تر نگاه کنیم سامسونگ در کنار سخت‌افزارهای بالا یک مهندسی دقیق و عالی انجام داده. قرار گرفتن ۸ گیگابایت رم DDR4 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه جانبی از نوع SSD SuperSpeed، پورت USB Type-C در کنار چهار اسپیکر استریو و تقویت‌کننده سیگنال وای فای نشان‌دهنده آن است که به وضوح سامسونگ رقبای سرسختی مانند Macbook Pro 15 و Dell XPS 15 را هدف قرار داده است.

samsung-ativ-book-9-pro-2015-11-04-02

قیمت این لپ‌تاپ تاکنون ۱٫۵۹۹ دلار اعلام‌شده که رقیب جدی سرفیس بوک مایکروسافت که با سخت‌افزاری مشابه قیمتی در حدود ۲٫۶۹۹ دلار دارد. سامسونگ نیز برای طرفداران لپ‌تاپ‌های هایبرید یک مدل خاص به نام ATIV Book 9 Spin convertible ارائه کرده که صفحه‌نمایش آن لمسی و قابلیت چرخش تا ۳۶۰ درجه و تبدیل‌شدن به یک تبلت قدرتمند را دارد.

مشخصات این اولترا بوک هایبرید عبارت است از صفحه‌نمایش ۱۳٫۳ اینچی با رزولوشن QHD+، پردازنده Corei7 اینتل و ۸ گیگابایت رم DDR4 باقیمتی ۱٫۳۹۹ دلاری از امروز عرضه جهانی می‌شود.

اگر طرفدار یک تبلت/لپ‌تاپ هستید مطمئناً انتخاب شما چیزی جز سرفیس بوک نخواهد بود ولی اگر به دنبال لپ‌تاپی قدرتمند باقیمتی پایین‌تر باشید واقعاً انتخاب سختی بین سامسونگ، دل، لنوو، ایسوس و اپل‌دارید! شما ترجیح می‌دید دارنده کدام مدل باشید؟ اگر تجربه‌ای با هایبرید ها و لپ‌تاپ‌های سبک‌وزن قدرتمند دارید حتماً با ما در میان بگذارید.

[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/11/04/samsung-ativ-book-9-pro/” target=”blank” background=”#159f84″ text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sara3

کارتگرافیک ۹۵۰ در حد مانیتور full HD هست نه در حد ۴k
در سایر موارد خوبه یکم حافظه کم داره ssd میگم ۲۵۶ gb

SAMSUNG _ The Best Brand

کارت گرافیک به این خوبی قطعا میتونه از پس صفحه نمایشی غول هم بر بیاد!

عجب!

کلی مهندس نشستن اونجا رو این شاهکار کار کردن بعد آخرش خانوم میاد میگه فلان بهمان! :unsure:

دیگه دقت و سواد و تخصص شما از اونا که بیشتر نیست!

fallen

Samdung…
همچین میگی شاهکار که کسی ندونه فکر میکنه همه قطعات به صورت high zone اسمبل شده
عزیز این کارت گرافیک بنچمارک ۷٫۴ داشته با رزولیشن ۴k خیلی بتونه اجرای گیمینگ روی medium با انتی فیلترینگ ۴x که بیشتر از اون حتما دچار افت فریم میشه…. داغ کردن بیش از حد بماند
لپ تاپ خوبیه ولی برای گیمینگ معمولی نه برای حرفه ای
تا وقتی که سری ROG asus و Alienware و هستن سامسونگ باید بره جلو بوق بزنه

bvb

شاهکار!!؟؟ کارت گرافیکش چنگی به دل نمیزنه حریف سرفیس بوک که سه برابر قدرت گرافیکی بیشتری نسبت به مک بوک پرو داره که عمرا بشه الکی تمجید بی خودی نکنید طراحیم که خیلی ضایعس جلوی مک بوک پرو یا سرفیس بوک یا حتی بعضی لپ تاپ های ایسوس و اچ پی

SAMSUNG _ The Best Brand

واقعا که عالیه انصافا ! B-)

چه میکنه این غول!

تو هر صنعتی که هست کلی حرف واسه گفتن داره و بدجور رقبا رو تهدید میکنه.

sajad_1

با عرض پوزش خدمت طرفدارای سامسونگ.
اما اسم سامسونگ روی لپ تاپ و دوربین عکاسی ظاهر جالبی نداره
(کیفیت منظورم نیست فقط ظاهر اسمشه سوء تفاهم پیش نیاد )

AMIR 2311

با توجه به استفاده از صفحه ۴k و پردازنده گرافیکی و سی پی یو خوبش و قیمت کمترش نسبت به بقیه میشه گفت عالیه تا الان از محصولات سامسونگ این نوت بوک جذبم کرده و تلویزیون هاش

Iq021

غول؟؟؟ :scratch:
شاهکار؟؟؟ :scratch:
سامسونگ؟؟؟ :wacko:
شیب؟؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....