حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو از Yoga Tab 3 Plus رونمایی کرد؛ دستگاهی بسیار مناسب برای عاشقان مدیا

نوشته

7 سال قبل | یک دیدگاه | مطالب ترنجی

نمایشگاه IFA جایی است برای رونمایی از دستگاه‌های دیجیتالی؛ شرکت لنوو را می‌توان شرکتی نامید که در بازه اخیر دست به رونمایی از محصولاتی زده است که ایده و نوآوری یکی از الزامات آن به شمار می‌آید. سری Yoga Tab اکنون به نسل سوم رسیده است و آن را با نام Yoga Tab 3 Plus خواهیم شناخت. این دستگاه تبلتی است که می‌تواند بسیاری از کاربران عاشق تصویر و موزیک را به خود جذب کند. در ادامه همراه باشید.

این تبلت ۱۰٫۱ اینچی رزولوشن ۲K دارد و با کمک از اسپیکر‌های قدرت گرفته توسط فناوری JBL stereo تبدیل به تبلتی بی نظیر برای تماشا ویدیو خواهد شد. باتری در نظر گرفته شده برای آن ۹۳۰۰mAh است که تضمین ۱۸ ساعته آن می‌توان خیال شما را راحت کند.

Yoga Tab 3 Plus قدرت خودش را از Qualcomm Snapdragon 652 همراه با ۳GB رم و  ۳۲GB حافظه داخلی می‌گیرد. برای من سوال است که چنین تبلتی با چنین صفحه‌نمایشی واقعا لایق استفاده از اسنپ ۸۲۰  نیست؟ بگذریم! بد نیست اشاره کنیم که صفحه‌نمایش آن چگالی ۲۹۹ppi را همراه با فناوری  Technicolor Color Enhance را به ارمغان آورده است. دوربین اصلی دستگاه ۱۳MP است و با توجه به محل سیم کارت شما می‌توانید به صورت ۴G LTE هم از اینترنت لذت ببرید.

 

Lenovo-Yoga-Tab-3-Plus Lenovo-Yoga-Tab-3-Plus-2 Lenovo-Yoga-Tab-3-Plus-3 Lenovo-Yoga-Tab-3-Plus-4 Lenovo-Yoga-Tab-3-Plus-5 Lenovo-Yoga-Tab-3-Plus-6 Lenovo-Yoga-Tab-3-Plus-7

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
no bias

واقعا حیف پردازنده 🙁 این تبلت فوق العادست :good:

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....