حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنزهای Olloclip عکاسی زاویه باز و ماکرو را به آیفون ۷ اضافه خواهد کرد

نوشته

7 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، اسمارت‌فون، تصویربرداری

آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus بدون شک در زمینه عکاسی محصولات خوبی هستند و حالا لنزهای Olloclip می‌خواهند تجربه‌ی عکاسی را در این محصولات بیش از پیش ارتقاء دهند. به این منظور این شرکت سه لنز اختصاصی برای آخرین نسل از گوشی‌های هوشمند اپل معرفی کرد: Olloclip Core، Olloclip Active و Olloclip Macro Pro. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا بیشتر از این محصولات برایتان بگوییم.

این سری جدید لنزهای Olloclip به‌راحتی قابل‌نصب و جدا شدن بر روی لنز پشتی و جلویی آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus هستند؛ حتی اگر محافظ صفحه‌نمایش هم داشته باشید بازهم مشکلی برای استفاده از این لنزها نخواهید داشت.

Olloclip Core با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار به فروش می‌رسد و شامل این سه لنز است: Fisheye (با زاویه دید تقریباً ۱۸۰ درجه‌ای)، Super-Wide (با زاویه دید ۱۲۰ درجه) و لنز ماکرو ۱۵x.

Olloclip Active شامل: لنز Ultra-Wide، لنز ۱۵۵ درجه که زاویه دیدی نزدیک به دوربین‌های اکشن را ارائه می‌دهد و یک لنز Telephoto با زوم اپتیکال ۲x بوده و قیمت این سری لنزهای Olloclip 119.99 دلار است.

درنهایت Olloclip Macro که ارزان‌ترین سری از این محصولات بوده و تنها ۷۹٫۹۹ دلار قیمت دارد و شامل لنزهای: Macro 7x، Macro 14x و Macro 21x است.

متأسفانه برای نصب این لنزها نمی‌توانید از هیچ‌گونه قاب محافظی را بر روی گوشی خود استفاده کنید؛ اما این شرکت برای حل این مشکل هم قاب‌های محافظ مخصوص به خود را که با این لنزها نیز هماهنگ است تولید کرده و با قیمت ۲۹٫۹۹ دلار به فروش می‌رساند. آیا شما هم تمایلی به خرید این لنزها دارید؟

۳ ۴ ۵ olloclip-iphone-7-core-01

[button type=”link” link=”http://www.phonearena.com/news/Olloclip-lens-for-iPhone-7-and-iPhone-7-Plus-price-and-release-date_id86400″ size=”btn-medium”]phonearena[/button]

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahinhhh

اینا فقط با آیفون سازگاره!!؟؟

A.M

کی بررسی آیفون ۷ رو منتشر میکنید؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا سهیلی‌فر
سم شناس پزشکی، مدرس زبان انگلیسی، مترجم و نویسنده ترنجی، عاشق تکنولوژی و ورزش